Help ik voel niks.

Donaldduck88

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraag: Waarom voel ik niks van wiet ? Ik had maandag 2 gram wiet gehaalt (voor het eerst) bij een thuis dealer. Toen ik mijn eerste joint draaide ongeveer 0.4 gram erin werd ik na het roken een beetje duizelig en zag een beetje wazig (na een half uurtje weg)(mischien placebo ofzo?:P). Dus ik ging van alles uitproberen luisteren naar muziek niks bijzonders, ik dacht wel kleuren een beetje intenser te zien maar voor de rest helemaal niets. Dinsdag en woensdag heb ik ook nog een joint gerookt en voelde ik zelfs nog minder :cry: En btw ik inhaleer het gewoon als een sigaret doe ik iets verkeerd?

dain

Bewuste gebruiker
je gaat er niet anders van zien hoor, misschien inderdaad dat beetje wazig, maar geen trip ofzo. Als je een joint rookt kan je van alles gaan voelen, dat kan gaan van loom in de zetel plakken en naar de tv staren. Tot bij pure wiet een high waar je alles interessant en grappig vind. Je kan er honger van krijgen, je kan creatief worden. Of het kan je gewoon een licht roesgevoel bezorgen. Je moet de effecten wat leren kennen, want ik denk niet dat je immuun bent hoor, ik heb dat wel eerder horen zeggen van mensen die dan na 2 kwaliteitsjoints van mij de zetel niet meer uitraakten. En gewoon inhaleren is goed hoor, er word wel eens gezegd dat je het lang moet doen, maar dat is een fabeltje, hoogstens een seconde langer binnenhouden misschien.

wat verwacht je er eigenlijk van?

Donaldduck88

Ja inderdaad mischien heb ik wel een te extreem beeld er van (door die rasta mannen xD) En mischien licht het ook wel een beetje aan de kwaliteit, En hoe ervaren jullie een joint dan ?

Flameon

Badass junkie
Ik denk inderdaad dat je teveel verwacht. Twee post hierbovens staat goed beschreven wat je kan voelen. Ik word er meestal rustig / roesachtig of juist heel creatief van en zin om op te ruimen etc. Maar meestal gewoon chill modus

kaasbaas

Badass junkie
Wiet is geen hallucinogeen, je word er gewoon relaxt en lam van. Om het even kort samen te vatten. Wat natuurlijk ook kan is dat je thuisdealer je bagger wiet heeft verkocht of zelfs wiet waar amper THC in zit. Maar hier word je als 't goed is vrij misselijk van, dus dan zou je dat wel merken.

Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?

kaasbaas

Badass junkie
Sublimo zei:
Je krijgt er CEV's van. :)

Ja? Daar heb ik zelf nooit iets van gemerkt. Voor de mensen die niet weten wat een CEV is, het staat voor "closed eye visuals".

OnderDeEik zei:
Als we dan gewoon even THC noemen... Neem maar eens een stevige hashmelk, zeg dan nog eens dat THC weinig doet.

Ga ik binnenkort bij een vriend doen als hij zijn plantjes gaat oogsten.

Donaldduck88

Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?[/quote]

Ja het is de eerste keer en het is wel wiet want andere krijgen precies t zelfde en worden wel stoned enz

Bij mij hangt het af van weed tot weed , bij de ene word ik net slaperig en lig ik gewoon constant naar een persoon te staren en vannalles te denke , bij de andere weed word ik actief en wil ik gaan feeste ,
:stoned:

kaasbaas

Badass junkie
Donaldduck88 zei:
J0S zei:
Misschien is het wel helemaal geen wiet dat ie je heeft verkocht... Als ik zo je post zie dan neem ik aan dat dit de eerste keer is dat je hebt geblowt?

Ja het is de eerste keer en het is wel wiet want andere krijgen precies t zelfde en worden wel stoned enz

Slik je anti-psychotica medicatie?

dain

Bewuste gebruiker
ik heb ook pas bij m'n tweede of derde keer echt gemerkt dat ik stoned was (kreeg lachbuien om alles). Zat je ook in een stimulerende omgeving? Lekker in de natuur met vrienden wat blowen, een muziekje op de achtergrond, vage filmpjes kijken,... Het zal allemaal wel veel leuker zijn als je gewoon relaxed bij die activiteiten, gewoon je ding doet. Dan zal het sowieso veel leuker worden dan dat je op een bankje zit en maar wacht tot je wat voelt, en er maar op gefixeerd bent.

Donaldduck88

dain zei:
ik heb ook pas bij m'n tweede of derde keer echt gemerkt dat ik stoned was (kreeg lachbuien om alles). Zat je ook in een stimulerende omgeving? Lekker in de natuur met vrienden wat blowen, een muziekje op de achtergrond, vage filmpjes kijken,... Het zal allemaal wel veel leuker zijn als je gewoon relaxed bij die activiteiten, gewoon je ding doet. Dan zal het sowieso veel leuker worden dan dat je op een bankje zit en maar wacht tot je wat voelt, en er maar op gefixeerd bent.

Ja dat zal ook wel helpen ja ik deed het nu aleen omdat zowat alle mensen om mij heen er tegen zijn :confused:

dain

Bewuste gebruiker
Hoe oud ben je dan? Toen ik pakweg 15 jaar was, was iedereen er ook tegen van mijn leeftijd. Nu zal ik al goed moeten nadenken voor ik iemand vind dat het nog nooit heeft geprobeerd, en die zijn er dan ook niet echt tegen. En anders gezellig naar de shop hé.

spacelord

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
[
Je krijgt er CEV's van. :)

CEV kan het nu toch niet echt noemen, je bent wat gevoeliger voor licht dat je wat intenser beleeft en daardoor kan je misschien wat meer kleurtjes gaan zien (in tegenstelling tot kaleidscopen, eindeloze fractals en goddelijke neerdalingen die je met andere leuke stofjes krijgt :tongueout:). In het pikkedonker zul je gewoon zwart zien, wat ruis en met een beetje geluk als je op je oogbol duwt een paar lichtflitsen.

Donaldduck88

Help kheb nu halfuur gelede een joint gerookt met iets meer wiet en nu voel ik me zwaar misselijk net als de 1e keer roken maar dan 5x erger en kan bijnaniet bewegen me hele lichaam zweet kzie wazig en ga zo over me nek denk

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Donaldduck88 zei:
Help kheb nu halfuur gelede een joint gerookt met iets meer wiet en nu voel ik me zwaar misselijk net als de 1e keer roken maar dan 5x erger en kan bijnaniet bewegen me hele lichaam zweet kzie wazig en ga zo over me nek denk

Laat het eruit, laat het eruit...

weyoun22

Bewuste gebruiker
ik heb wel heftige CEV's met wiet.
Als ik voor het slapengaan een waterpijp rook dan zie ik de prachtigste dingen als ik met gesloten ogen op bed lig.

spacelord

Wijs gebruiker
Donaldduck88 zei:

Ik zou zeggen, blijf er gewoon vanaf :wink:

kaasbaas

Badass junkie
KoxBox zei:
weyoun22 zei:
Same here. :hearteyes: Doet er me aan denken dat ik zo maar een jointje moet gaan roken. :grin:
weyoun22 zei:
Als ik voor het slapengaan een waterpijp rook dan zie ik de prachtigste dingen als ik met gesloten ogen op bed lig.

Wat ben ik nu jaloers man :(.

En Donald, als wiet je niet bevalt (hoeft niet voor iedereen) dan zou ik het niet meer gebruiken. Niet iedereen vind wiet prettig net zoals niet iedereen alcohol prettig vind.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
spacelord zei:
Ik zou zeggen, blijf er gewoon vanaf :wink:

Hij moet gewoon beter leren doseren. Dit is een zeer vaak voorkomende fout die gemaakt wordt, het werkt niet, dus de volgende keer gooien we er flink wat bij om zeker te zijn dat we echt iets voelen...

Hij zou het op zijn minst nog eens kunnen proberen met wat minder wiet, wie weet heeft hij er dan wel een goede ervaring mee. :)

@ TS: Hoe is het verder nog verlopen ?

spacelord

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
weyoun22 zei:
Same here. :hearteyes: Doet er me aan denken dat ik zo maar een jointje moet gaan roken. :grin:

Ok ik moet zeggen, jullie hadden gelijk. Ik was iets te voorbarig omdat ik nooit geloofde dat je echt ook CEV kan hebben met wiet. Ik ervaarde het eerder gevoelsmatig.

Gister 4 pintjes dan een dikke joint en men bed met het meisje in en waaaaw! Deze keer heb ik wat moeite gedaan wat te zien en idd, het werkte :grin: Het is echt wel heel anders dan echt trippen maar daarom niet onprettig :)

Bovenaan