Help mijjj

Wilkok420

Newbie
Nuet om vervelend te zijn en kzal ook wel niet opegoeie plek zijn en die tripsitwebsite kan ik nu ook niet zijn wird helemaal gej vN die engelsen maaruh ik ben nu 5 dagen wakker van de pep drank hasj en wiet en ik denk dat ik een psychosche krijg ofzo ik zie allemaal rare dingetjes en ik weet niet wat ik moet doen dus als iemand even kan zeggen waar ik heen miet bg wand ik word helemaal paranoide van die schadow in mn ooghoek :confused:

Wilkok420

Newbie
Help mij

He mensen hoe komt ik in de online chat want swim heeft bijna 3 gram pep op en is 4 dagen wKker en paranoide :confused:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk dat die smilie er niet voor niets bij staat. :P

Fool

Badass junkie
Eten, drinken(niet alleen water), rust en regelmaat.

Voortaan niet zo impulsief doen en wat eerder naar bedje toe gaan. :)

Bobsacamano

Badass junkie
De dingen die je ziet bewegen is hallucineren van het slaap gebrek. Je zal je ook wel enigszins para voelen. Stop met de pep en ga slapen.

Je hebt nu even kort geslapen maar je moet echt even herstellen hier van. Minimaal een week voor je je weer helemaal de oude voelt en wel langer voor je weer aan de pep gaat.

Genoeg slapen, genoeg drinken en genoeg eten.

Probeer ook beetje te sporten.

Succes man.

benzzzy

Badass junkie
Slaap deprevatie overduidelijk
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep :rock: )
Maar ik raad je aan om te stoppen en de helse kater te axepteren

transformated

Badass junkie
Benzoboss zei:
Is apsoluut niet raar dat je gaat trippen hebik meestal al na 36 nie slapen (met een shitloud pep :rock: )

Je weet toch dat dit een topic was van 8 maanden geleden ongeveer.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Benzoboss zei:

Apsoluut? Axepteren? :confused:

Bovenaan