help paddokweek maken

delier

Newbie
hoi ik heb een vraag.
Nlou zou ik graag een keer paddo's willen kweken.
verder heb ik nog geen ervaring met paddo's maar ik wil ze heel graag willen uitprobeeren en aangezien er nu een paddoverbod is kan ik ze niet kopen :( en bijna niemand idergeval ik ken niemand die erin dealt dus blijft er nog 1 keus over zelf kweeken.
maar het probleem is wik weet helemaal niksecht niks zouden jullie me mischien kunnen helpen hiermee .
zoals wat heb ik nodig? waar kan ik het kopen? hoe lang duurt de paddo kweek?

alvast bedankt :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Truffels kopen zie ik hier ook als oplossing.
bijna exact zelfde werking, legaal en ongeveer even duur als paddo's destijds.

Je kunt ze kopen via web-smartshop of bij de meeste gewone smartshops.

Als je nog nooit paddo's gebruikt hebt, is het niet erg handig om meteen paar honderd gram ervan te hebben ( verkopen zal ook niet lukken denk ik).

Voor meer informatie over paddo's kweken kan dit forum je veel helpen maar het lijkt me op het moment niet geschikt voor jou.

Tigg

Belezen gebruiker
Truffels zijn inderdaad ook leuk, als je toch graag wilt kweken kan ik een kweekset als deze aanraden.

Hiermee heb ik zelf voor het eerst gekweekt. Heb er zelf ongeveer 400 gram vers (dat zijn 13-18 porties) uitgehaald.

De handleiding is duidelijk en naast de kweekset heb je niets nodig.

Als je met de kweek begint heb je na ongeveer 3 weken je eerste paddo's. Daarna kan je elke twee weken opnieuw oogsten. (In totaal oogst je zo'n 3-5 keer van een set)

Bovenaan