Herhaling truffels...

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Beste DF'ers

Ik denk er al een tijdje over na om nog een keertje truffels te gaan eten.
Darstraks zat ik in de klas met een fucked up kop (niet stoned).
Op dat moment dacht ik aan het gevoel dat ik had de weken maanden na dat ik de truffels gegeten had-> stresslooss , helder , ...
Nu ben ik dus van plan om nog een keertje truffels te doen voor het plezier en om men kopje teruig wat 'leeg' te maken.
IK weet dat men kop vol dingen zit omdat ik blow (niet negatief ofzo) , en ik weet ook dat ik waarschijnlijk reacties zal krijgen als 'stop dan met blowen'
Maar ik heb helemaal geen zin om te stoppen..

Nu is het zo dat ik niet echtmeer iemand heb in de buurt om samen de truffeltjes te eten...
De oplossing is om ze natuurlijk alleen te eten , maar is dit wel fijn ?

groeten

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tja, gewoon proberen toch - na goede voorbereiding uiteraard. Ik heb zelf juist nog nooit getript mét anderen. :P (behalve ayahuasca dan) Dus mijn vraag zou eerder omgekeerd zijn: is het wel fijn om met anderen te trippen? :) Ik hoop 't nog wel is te ervaren trouwens. Maar beter alleen en je lekker vrij voelen, dan met anderen en het gevoel hebben dat je beperkt wordt.

Bedenk wel dat je in je eentje heel snel heel diep kunt gaan. Dus 1 portie in je eentje kan wsl heftiger uitpakken dan 1 portie voor de televisie met vrienden.

En om lekker irritant te doen: het feit dat je zelf al benoemt dat je geen zin hebt om te stoppen met blowen, geeft al wel aan dat je er negatieve gevolgen van ondervindt, lijkt mij althans.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Dat is voor iedereen anders, maar je komt er alleen achter als je t eens probeert :grin: Sowieso zou ik het wel alleen doen als je al meer dan genoeg ervaring hebt met trippen.. Ik heb 3 keer getript en ik zou het niet durven om alleen te trippen, maar je moet doen wat je leuk lijkt.

Als je niemand hebt om mee te trippen maar toch huiverig bent om het alleen te doen, kan je misschien wel een paar vrienden meevragen die niet trippen maar je wel gezelschap houden tijdens je trip. Als het meerdere vrienden zijn dan kan je je ook afzonderen als je erachter komt dat je toch even op jezelf wilt zijn tijdens je trip, zonder dat je die vriend alleen laat (ik heb namelijk altijd een moment in mijn trip dat ik even alleen wil zijn). Dat zou ik iig doen als niemand met me zou willen trippen..

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik bedenk mij net.
Het is trouwens niet helemaal waar dat ik nog nooit getript hebt met anderen. Want de allereerste keer (jaren geleden) dat ik tripte had ik een halve portie mexicaanse genomen. En nog voor de werking begon, belden er een paar vrienden aan, en vroegen of ik mee ging om een stukje te touren in iemands auto. En met mijn slimme/domme hoofd ging ik nog mee ook. Maar ik durfde niet tegen mijn vrienden te zeggen dat ik paddo's had genomen - want ik wist zeker dat ze dan geintjes zouden uithalen. Dus zo gebeurde het dat ik mijn allereerste trip doorbracht in een tourende auto. Hier en daar een pitstop makend. Ik heb zelfs nog een paar biertjes bestelt in een obscuur donker café in the middle of nowhere, welke ik vervolgens op een dienblad (ik lichtelijk zwalkend) naar ons tafeltje bracht. :grin:

Achteraf dom natuurlijk dat ik mee ben gaan touren. Maar ik denk nog steeds dat het verstandig is geweest om me stil te houden, tegenover die vrienden van toendertijd, want ik denk echt dat ze lichtelijk (en goed bedoeld) geintjes uit zouden halen met mij als trippend persoon.
Een week later heb ik wel verteld dat ik toen die avond had getript. Maar ze hadden dat niet in de gaten gehad. Ze vonden me alleen erg rustig die avond.

Maar in zeker zin was dit dus ook een solotrip.
En echt een bewuste trip met anderen, dan zal misschien in de toekomst nog wel is gebeuren. Maar dat zou ik alleen willen met iemand waar ik me helemaal oké bij voel.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
kapitein-x zei:
En om lekker irritant te doen: het feit dat je zelf al benoemt dat je geen zin hebt om te stoppen met blowen, geeft al wel aan dat je er negatieve gevolgen van ondervindt, lijkt mij althans.

negatieve gevolgen , ja weet je ik heb gewoon voor ik ga slapen trek in een jointje , met het gevolg dat ik de dag achteraf natuurlijk wat loom ben maar dit vind ik niet erg .

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Dat kun je niet zo vragen, ik heb nooit truffels gedaan, maar paddo's vond ik altijd wel fijn om alleen te doen, maar misschien ervaar jij dat anders.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Eet gewoon die truffels op en trip lekker solo. Ik heb gemerkt dat alleen trippen net zo goed gaat als met meer mensen. Mijn zwaarste paddo/truffel trip was ook alleen, maar daarvoor heb ik ook heel vaak met 1 of meerdere mensen samen getript. En ik moet zeggen beiden is leuk, vooral om even af te wisselen.

succes.

geDaante

Newbie
Van wat ik heb ervaard, is trippen met iemand anders best fijn en geeft het een veilig gevoel (ik was in een bos-achtig gebied en ook al was de ander wat verderop, ik wist dat we elkaar weer zouden zien). Alleen afscheid nemen TIJDENS het trippen heb ik als deprimerend en echt geen optie ervaren. Toen de ander even naar een stad wilde gaan om wat foto's op te halen dacht ik dat hij me achter zou laten en dit was echt zo'n naar en onmogelijk iets. Echter, ik denk dat als je de trip alleen begint en ervaart, dat er sowieso geen 'afscheid-neem-angst' is, en dat het prima gaat. Tenzij je een bad trip krijgt natuurlijk, maar dat is niet te voorspellen. Als je nog bij je ouders woont zou ik het niet doen als zij er zijn, dat is volgens mij echt een drama (heb het zelf nog nooit gedaan, ben ik ook niet van plan! Van wat ik heb gelezen op DF is het niet echt een goed idee). Ik denk in ieder geval dat het prima kan en ik ga het binnen een paar maandjes ook zelf proberen :)

mellowWw

Belezen gebruiker
Zoals gezegt, doe het lekker rustig/voorzichtig aan.
Wat mijn ervaring was (slechts 1 x solo, en dan praat ik over hawaaiiaanse moet ik erbij vermelden!!!), dat je inderdaad echt haast een vrij val maakt qua diepte.. Toen ik eenmaal besefte dat ik aardig in de trip zat, en praatten tegen de tafel, m'n bed en stoel niet erg ophelderde, maar ik dus op dat moment ook niets anders om handen had ging ik opeens heel heel diep.. Wat overigens wel erg lekker was, aangezien ik eigenlijk wel zoiets 'hoopte'..

Gr. Mellow

Bovenaan