binnekort als je niets meer van je coke voelt,ga jij volgens mij gek worden of ook naar heroine oid grijpen...Kim zei:Ik rook het somsben ik dan verslaaft
![]()
skunky zei:(ben wel belg)
eXeCuze zei:wat is eigenlijk het gevoel van hero kan iemand het voor mij beschrijven of is het onbeschrijfbaar ? ik ben zelf nooit van plan het te gebruiken maar vind het tog wel interessant dat een middel zo verslavend kan zijn dan moet het gevoel wel egt geweldig zijn
als je het zo hebt gedaan heb je ook geen kans op verslaving.psilocybine zei:ik vind het dus vreemd dat iedereen verslaafd word aan dt spulik heb het onderstusse al 4 keer gedaan op periode vn 3 jaar en vind het dus ni echt iets van jaa nog is
![]()
snipe zei:als je het zo hebt gedaan heb je ook geen kans op verslaving.psilocybine zei:ik vind het dus vreemd dat iedereen verslaafd word aan dt spulik heb het onderstusse al 4 keer gedaan op periode vn 3 jaar en vind het dus ni echt iets van jaa nog is
![]()
als je het bv. een paar dagen aan een stuk doet,dus een beginner gebruikt dan ong een halve gr. per dag,dan ga je ervan afkicken en heb je weer nodig om je goed te voelen.
heroine is zeer verslavend!
Idd. Anders heb je er toch niks aan.jaja zei:Je kunt bv beter in één keer een half oproken, dan dat je 't over de gehele week gaat verdelen.

zarah zei:hoe kan je nu zeggen dat alle heroinegebruikers losers zijn, als je er zelf geen een kent. vind dit echt onzin. je baseert je waarschijnlijk op de mensen die je op stations etc ziet rond hangen en compleet wasted zijn maar niet alle heroinegebruikers eindigen zo.
heb zelf aantal mensen in mijn omgeving die bruin zijn gaan gebruiken (een jaar of tien geleden), een paar ervan zijn idd zwaar verslaafd geraakt, een aantal doen het nu nog af en toe en zijn niet verslaafd geraakt, en een aantal zijn er mee gestopt (zonder ooit verslaafd te zijn geweest). dus niet iedereen is meteen hooked zoals jij stelt
bovendien vind ik dat je iemand niet zomaar voor loser uit kunt maken alleen omdat ie heroine verslaafd is. en dan nog: ben je soms een beter mens wanneer je cokeverslaafd bent ipv aan de bruin hangt?
Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit. tegenwoordig is het toch zo dat je een looser bent als je het nodig vind om dat te gebruiken, en als je nog geen loser bent dan word je er een vanzelf uiteindelijk. Ik heb een kennis die het een keer heeft geprobeerd zei hij; Hij werd heel lam en vond het saai. ik zei tegen hem dat ie geluk heeft dan (als het echt waar is tenminste), want als ik het zo hoor moet het wel heel verslavend zijn. Ik ken in mijn omgeving geen enkele heroinegebruiker. Als iemand in mijn omgeving verslaafd is dan ist meestal aan coke.
De grootste importeurs van heroine in Nederland zijn Turkse Mafia en Chinese Triades.
Kim zei:Ik rook het somsben ik dan verslaaft
![]()
Klaas Vaak zei:Ik snap zoizo niet dat er nog heroinegebruikers zijn, die shit is toch allang uit.