Heroïne spuiten

Simpele vraag. Ik wil wel eens een keer heroïne spuiten na 20 jaar te hebben gerookt. Mijn vraag is hoe kom ik aan spuiten, pannetjes kortom de hele bende bij elkaar. Groetjes potterzijlstraat

Paranoize.

Badass junkie
Dit is een pad die je niet wilt gaan bewandelen, believe me! Ook al heb ik zelf nog nooit gespoten. Vergeet niet dat de ontwenningsverschijnselen sterker zullen zijn, dat de kans op overdoseren hoger gaat zijn en dat allemaal om de roes te versterken.... Waarom wil je het zo graag spuiten? Plus dat er nog meer risico's aan verbonden zitten dan ik nu opnoem

inner_search

Badass junkie
oeps ik bedoelde tussen roken en spuiten, zit hier veel verschil in?
Ja
Ik weet de risico's en heb het 6 keer gedaan maar hoe kom ik aan de spullen. Niet in de supermarkt
Gewoon de apotheek binnen wandelen en een pakje insuline spuitjes kopen (neen ze vragen niet waarom je ze nodig hebt.)

Als je het toch gaat doen deze moet je hebben..

Hoop dat je je goed inleest en voorbereid.
Als je al moet vragen op een forum hoe je aan een simpel spuitje geraakt, twijfel ik wel of je klaar bent om IETS te gaan injecteren.

Paranoize.

Badass junkie
Snuiven is zoals altijd minder potent.
Als je bang bent van injecteren kan je beter rectaal gebruiken. Bijna even potent als spuiten.
Als je het oraal inneemt dan werkt het als het goed is als normale morfine alleen dan een stuk sterker, maar in ieder geval je krijgt niet de flash die je bij roken snuiven en spuiten krijgt.

L

Lid 152247

Gast
Simpele vraag. Ik wil wel eens een keer heroïne spuiten na 20 jaar te hebben gerookt. Mijn vraag is hoe kom ik aan spuiten, pannetjes kortom de hele bende bij elkaar. Groetjes potterzijlstraat
Niet verwijtend maar oprechte vraag:
Heb je er vrede mee de rest van je leven hero verslaafd te zijn of heb je je hier andere plannen in?

Verder naast het injecteren etc
Vergeet je niet de juiste voedingsstoffen? De juiste voeding. Dit heeft enorm veel invloed op een hero addiction te kunnen volhouden.

Bovenaan