Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Simpele vraag. Ik wil wel eens een keer heroïne spuiten na 20 jaar te hebben gerookt. Mijn vraag is hoe kom ik aan spuiten, pannetjes kortom de hele bende bij elkaar. Groetjes potterzijlstraat
Dit is een pad die je niet wilt gaan bewandelen, believe me! Ook al heb ik zelf nog nooit gespoten. Vergeet niet dat de ontwenningsverschijnselen sterker zullen zijn, dat de kans op overdoseren hoger gaat zijn en dat allemaal om de roes te versterken.... Waarom wil je het zo graag spuiten? Plus dat er nog meer risico's aan verbonden zitten dan ik nu opnoem
Ik heb eens in een folder gelezen dat spuiters andere gebruikers nooit moeten adviseren over hoe te gaan spuiten, en nooit te spuiten in hun nabijheid, en ik vond dat een goed advies.
BD Microfine+ Insuline Spuit 1ml 29g 12.7mm 10 st voor slechts € 2,05 kopen ▶ Discrete verpakking ✓ 30 Dagen bedenktijd ✓ FARMALINE dé Online Apotheek voor België.
www.farmaline.be
Hoop dat je je goed inleest en voorbereid.
Als je al moet vragen op een forum hoe je aan een simpel spuitje geraakt, twijfel ik wel of je klaar bent om IETS te gaan injecteren.
Als je het oraal inneemt dan werkt het als het goed is als normale morfine alleen dan een stuk sterker, maar in ieder geval je krijgt niet de flash die je bij roken snuiven en spuiten krijgt.
Simpele vraag. Ik wil wel eens een keer heroïne spuiten na 20 jaar te hebben gerookt. Mijn vraag is hoe kom ik aan spuiten, pannetjes kortom de hele bende bij elkaar. Groetjes potterzijlstraat
Niet verwijtend maar oprechte vraag:
Heb je er vrede mee de rest van je leven hero verslaafd te zijn of heb je je hier andere plannen in?
Verder naast het injecteren etc
Vergeet je niet de juiste voedingsstoffen? De juiste voeding. Dit heeft enorm veel invloed op een hero addiction te kunnen volhouden.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.