Hero liedjes

speeseend

Wijs gebruiker
welk liedje is volgens jouw Hero-waardig om hier te noemen? En dan doelen we op het goedje Heroïne, niet op die -piep- muziek van bijvoorbeeld Enrique Iglesias (-:

speeseend

Wijs gebruiker
En dan vooral het gratis internet album 'From The Sounds Inside'. Volgens mij vind ik elk nummer op dat album even prachtig.

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik moet dan altijd denken aan die overdosis scene uit trainspotting
[youtube]ky-thk7ftQ0&feature=related[/youtube]

Dopezilla

Badass junkie
spacelord zei:
http://www.youtube.com/watch?v=ZpAi0Srfqtk

Why the FUCK stond dit lied er nog niet tussen?? Explain me please, als er 1 nr het waardig is tussen de lijst te staan is het dit nr :rock:

BLACK SABBATH-HAND OF DOOM
Dat ik die kon vergeten. Geweldig nummer. :rock:

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Ik vraag me eigenlijk af waarom je liedjes zou willen luisteren over iets dat je waarschijnlijk een hoop ellende opgeleverd heeft..?

[youtube]WtwT492YDvg&feature=related[/youtube]

Niet dat ik dit zelf nooit luister, maar toch :grin: Ik krijg trouwens altijd trek van dat nummer :(

seth

Gast
W.F.L. zei:
Ik vraag me eigenlijk af waarom je liedjes zou willen luisteren over iets dat je waarschijnlijk een hoop ellende opgeleverd heeft..

Niet dat ik dit zelf nooit luister, maar toch :grin: Ik krijg trouwens altijd trek van dat nummer :(

nostalgie, en je wentelen in treurigheid

dfssdfde

Badass junkie

Die stem, de banjo en de tekst doen me echt aan hero denken...
De ambulance op de achtergrond en kraakpandachtige omgeving versterken dat effect nog :)

speeseend

Wijs gebruiker
seth zei:
W.F.L. zei:
Ik vraag me eigenlijk af waarom je liedjes zou willen luisteren over iets dat je waarschijnlijk een hoop ellende opgeleverd heeft..

De liedjes hebben geen ellende opgeleverd (-:

Nostalgie.. Okay, treurigheid.. Neen.

Misschien luister ik graag naar dit soort liedjes omdat de gevoelens in zo een nummer beter overkomen dan bij een ander genre / 'begrijp' ik de liedjes wat beter.

seth

Gast
speeseend zei:
seth zei:
W.F.L. zei:

De liedjes hebben geen ellende opgeleverd (-:

Nostalgie.. Okay, treurigheid.. Neen.

Misschien luister ik graag naar dit soort liedjes omdat de gevoelens in zo een nummer beter overkomen dan bij een ander genre / 'begrijp' ik de liedjes wat beter.

bwaa, van treurigheid kan je wel genieten als je het niet continu iedere dag doet, er niemand mee lastigvalt en de schoonheid ervan begrijpt. de emotie in die nummers raakt je idd meer als je er zelf gestaan hebt.

Bovenaan