Frisko zei:
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn!
100X
Miss wel 1000X :P
precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent
hoezo dat dan? ik vond er zelf niet zo heel veel aan, het was een goed gevoel, lekker droomachtig, we sloegen onszelf op de benen, heel gek, we voelden wel dat we sloegen, maar geen pijn, heel merkwaardig was dat. Maar wat ik wel nog weet is dat toen het uitwerkte ik overal jeuk kreeg, weet niet of dat er aan ligt of dat het toevallig was, maar lijkt me niet toevallig.
Een blaatert? nee, heb het 2 keer gerookt en 2 keer gesnoven. Werd de 1e 2 keer heel misselijk eigenlijk, 1e keer veel overgegeven, 2e keer niet maar wel beetje misselijk nog. 3e keer niet meer en toen was het een relaxt gevoel. Desalniettemin had ik wel het gevoel dat we wat te weinig genomen hadden, we wisten immers helemaal niet hoeveel in een stick moest. we hebben dus maar wat gedaan en dan per teug gekeken hoe heftig het werd ( elke teug voel je toch meteen een halve seconde erna al ).
maar om te zeggen dat het 100 x zo relaxt is als een orgasme, nee echt niet. misschien als ik er niet zo sloom van werd maar het enige wat ik wilde was liggen, daarom heb ik het daarna nooit meer gedaan.
edit: en nee, ik weet zeker dat het bruin was, of een ander middel moet zo in de buurt komen van de beschreven effecten op internet, waaronder droomachtig, wankelen ( aangeschoten achtig maar dan anders ), geen pijn, en neutralisatie kwa emoties, dat vond ik zelf dan weer niet maar wat wij hadden gaf een heel erg interne rust, moeilijk uit te leggen maar je voelde je echt super rustig van binnen en in je hoofd.
er stond ook bij de 1e paar keer veel voorkomend: misselijkheid ( had ik ), raar gevoel in het hoofd ( hadden we allebei )
natuurlijk is dit geen zekerheid, maar die andere jongen had toen fotos meegenomen van coke, crack en hero. Op die fotos zag je lichtbruin-achtige coke, maar dat was het zeer zkr niet. Ook zag je crack ( ook lichtbruin ik weet niet wat normaal is voor crack ), en hero ( 2 fotos, 1tje lichtbruin en 1tje meer naar de gelige kant ), die van ons was lichtbruin. Verder zat in het plastic zakje alumiunmfolie erbij. We waren er dus over eens dat het of crack of hero was. We wisten hoe sos voelden ( we gingen ervan uit dat crack een soortgelijk gevoel geeft, alleen dan meer rushent), dus d8ten we dat het hero was ( ook omdat ik alledrie de keren superkleine pupillen kreeg, speldenknopjes leken het wel )
en ja, als je het spuit scheint het veel rushender te zijn, alhoewel roken ook een flash gaf, snuiven niet, dat kwam gwn net zoals sos n snelle na ongeveer 5 minuutjes op. Dus ik vond het zkr lekker, maar in me hoofd hebbend het beeld van alle verslaafde aan de spuit, en dat ik er heel sloom van werd ( ook klote natuurlijk ), en soweiso dat we er niet eens aankonden komen, hebben we het nooit meer gedaan. Wel heb ik n paar weken/maanden nog zoiets gehad van : " ow, had ik dat spul nog maar eens heb dr toch wel erg zin in " . Maar mijn ratio overspoelt mijn gevoel in dat soort gevallen toch zeker wel.