heroine, hoe voelt het?

matthijs

Badass junkie
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht

Lekker voor je man. Wou dat ik jou was...

telius screef dat hij 10 mg metadon gebruikt en al 11 jaar dat geloof ik niet dat late ze op het cad niet toe,hier in maastricht staanze allemaal op 180mg of 120 mg de laagste staan op 60 mg en 60 mg metadon staat voor 2 gram hero per dag als je echt al 11 jaar op 10 mg staat dan had je al tien jaar en 10 maanden clean kunnen zijn want ze bouwen met 5 mg per keer af volgens mij leid jij meer aan faal angst dan aan een verslaving een gesprek met een spcigholoog dat is wat jij nodig hed geen 10 mg metadon want daar word je echt niet stoned van nog geen vlieg spook-maastricht

magik ik kan je mijn telefoon nummer wel sturen als je dan iets moet hebben zorg ik wel dat het bij jou komt maar stuur dan effe een pb naar mij de mogelijk heden zijn daar altijd spook-maastricht

he frisko mischien heb je al zo vaakj bij ons gekocht dat je het zelf niet weet ik lees dat je uit belgie komt belgiese klanten zijn er zat hier in maastricht spook-maastricht

Mr 187

Bewuste gebruiker
spook-maastricht zei:
waarom zou ik mijn naamposten julie vragen een mening en die geef ik en voor de wouten ben ik niet bang ja julie wel maar daarom zullen julie ook wel netjes werken de bajes is hier kinderspel voor day geld heb ik zeker af en toe een korte vakantie voor over zo gaat dat bij ons in de familie daar zal je mij niet over horen zeuren hoevaak hebben julie dat je wat vilt kopen en julie kennen het niet dat het te duur is ik denk vaak nou daar hebbenn wij geen last van als ik in een winkel kom en ik zie een paar niewe nike,s en ik ken niet kiezen dan pak ik ze allemaal en dat is een fijn gevoel als je dat voor je gezin je vrouw je kinderen kan doen maar ja julie hebben het beter ga zo door julie komen er wel ha ha ha spook-maastricht

Ik vind base-coke en bruin dealers net zo smerig als de gebruikers zelf eerlijk gezegd,natuurlijk heb je zo altijd vaste klanten en zo weer veel €...Maar kijk eens goed waar je iedere dag mee in contact komt..bah bah...

yellowmoon

Bewuste gebruiker
spook-maastricht zei:
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden

Mr 187

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
spook-maastricht zei:
je kunt wel alles hebben maar kun je ook lekker slapen van, elke dag bang zijn van politie en straat junken die voor grammetje mensen kunnen vermooerden

Nee tuurlijk niet want hij heeft een 9mm altijd gereed in ze broekriem.....
zou die zo wel zeggen..
En slapen kan ie wel, want hij vind het zo fijn om het voor ze vrouw en kinderen te doen.....geld verdienen aan zielige randfiguren..die onze auto's kraken..en oude oma'tjes hun tassies ritsen..

Lekker voorbeeld voor zijn kinderen en er nog trots op ook..
Bah bah geen respect voor dit soort mensen...

XerXoX

Experimenterende gebruiker
Psilo zei:
spook-maastricht zei:

Punt...hoofdletter....?

Precies niet lang naar school geweest .Al een geluk dat je nog bruine kan verkopen.....

Mr 187

Bewuste gebruiker
Ow zo...dan poppen we gewoon terug :wink: ,maar serieus zijn soort staat laag in het milieu en bajes..

Mr 187

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Mr 187 zei:
Ow zo...dan poppen we gewoon terug :wink: ,maar serieus zijn soort staat laag in het milieu en bajes..

Ja ik hoorde dat alle gevangenen even over de dealer heen mochten... :P

Als dat soort gasten in de bajes komen laten ze hun vrouw bruin mee naar binnen smokkelen om het vervolgens in hun eigen gat te stoppen om zo weer hun klantjes binnen te verkopen...low very low en weinig aanzien binnen de muren...alleen bij de verslaafde natuurlijk geniete ze aanzien..

live fast die Young

Belezen gebruiker
spook-maastricht zei:

en dat allemaal in 1 zin......................

disaster

Bewuste gebruiker
Enigste waar heroinejunkies aan denken is heroine scoren :cry:

Daarom zien ze er ook zo verrot uit. Ze hebben geen tijd voor scheren, douche enz.. Lijkt me geen prettige verslaving.

Frisko

Badass junkie
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:

100X :wink:

Miss wel 1000X :P

precies dat is erg overdreven. miss als je het spuit maar dat weet ik niet....
volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent :wave: :wave:

J0rrit

Badass junkie
Frisko zei:
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:
Men zegt dat het beter is dan een orgasme, dus dan moet het vast érg lekker zijn! :grin:

volgens mij heb jij die keer gewoon rommel gehad of iets anders want als ik jou verhaaltjes lees,en ik ga dan af op de verhalen van echte junkie's of ex-junks in mn buurt,tja dan moet ik toch zeggen dat jij een blaatert bent :wave: :wave:

hoezo dat dan? ik vond er zelf niet zo heel veel aan, het was een goed gevoel, lekker droomachtig, we sloegen onszelf op de benen, heel gek, we voelden wel dat we sloegen, maar geen pijn, heel merkwaardig was dat. Maar wat ik wel nog weet is dat toen het uitwerkte ik overal jeuk kreeg, weet niet of dat er aan ligt of dat het toevallig was, maar lijkt me niet toevallig.

Een blaatert? nee, heb het 2 keer gerookt en 2 keer gesnoven. Werd de 1e 2 keer heel misselijk eigenlijk, 1e keer veel overgegeven, 2e keer niet maar wel beetje misselijk nog. 3e keer niet meer en toen was het een relaxt gevoel. Desalniettemin had ik wel het gevoel dat we wat te weinig genomen hadden, we wisten immers helemaal niet hoeveel in een stick moest. we hebben dus maar wat gedaan en dan per teug gekeken hoe heftig het werd ( elke teug voel je toch meteen een halve seconde erna al ).

maar om te zeggen dat het 100 x zo relaxt is als een orgasme, nee echt niet. misschien als ik er niet zo sloom van werd maar het enige wat ik wilde was liggen, daarom heb ik het daarna nooit meer gedaan.

edit: en nee, ik weet zeker dat het bruin was, of een ander middel moet zo in de buurt komen van de beschreven effecten op internet, waaronder droomachtig, wankelen ( aangeschoten achtig maar dan anders ), geen pijn, en neutralisatie kwa emoties, dat vond ik zelf dan weer niet maar wat wij hadden gaf een heel erg interne rust, moeilijk uit te leggen maar je voelde je echt super rustig van binnen en in je hoofd.

er stond ook bij de 1e paar keer veel voorkomend: misselijkheid ( had ik ), raar gevoel in het hoofd ( hadden we allebei )

natuurlijk is dit geen zekerheid, maar die andere jongen had toen fotos meegenomen van coke, crack en hero. Op die fotos zag je lichtbruin-achtige coke, maar dat was het zeer zkr niet. Ook zag je crack ( ook lichtbruin ik weet niet wat normaal is voor crack ), en hero ( 2 fotos, 1tje lichtbruin en 1tje meer naar de gelige kant ), die van ons was lichtbruin. Verder zat in het plastic zakje alumiunmfolie erbij. We waren er dus over eens dat het of crack of hero was. We wisten hoe sos voelden ( we gingen ervan uit dat crack een soortgelijk gevoel geeft, alleen dan meer rushent), dus d8ten we dat het hero was ( ook omdat ik alledrie de keren superkleine pupillen kreeg, speldenknopjes leken het wel )

en ja, als je het spuit scheint het veel rushender te zijn, alhoewel roken ook een flash gaf, snuiven niet, dat kwam gwn net zoals sos n snelle na ongeveer 5 minuutjes op. Dus ik vond het zkr lekker, maar in me hoofd hebbend het beeld van alle verslaafde aan de spuit, en dat ik er heel sloom van werd ( ook klote natuurlijk ), en soweiso dat we er niet eens aankonden komen, hebben we het nooit meer gedaan. Wel heb ik n paar weken/maanden nog zoiets gehad van : " ow, had ik dat spul nog maar eens heb dr toch wel erg zin in " . Maar mijn ratio overspoelt mijn gevoel in dat soort gevallen toch zeker wel.

BillyBilo

Badass junkie
Frisko zei:
DarkScope zei:
disaster zei:
Kim zei:
sjaak zei:

niet alle skag smokers zijn junkies hoor :smoke:

needlefreak

Bewuste gebruiker
Re: Methadon

Tellius zei:
maar sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned.
Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.

Stoned van 10 mg methadon per dag?? :rolleyes:

Ik ben deze week nog verhoogd van 95 naar 105 per dag. (omdat ik heroïne bijgebruikt had) En nu voel ik er weer wat van (zeker als ik een joint rook) maar na een tijdje zal ik weer moeten verhogen als ik er wat van wil voelen. Maar dat is niet de bedoeling hé. 'k wil maar zeggen, ik ben echt niet stoned van m'n methadon. Net zoals bij heroïne heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.

Frisko

Badass junkie
Re: Methadon

needlefreak zei:
Tellius zei:
maar sinds ik methadon gebruik (nu zo'n 11 jaar, momenteel 10 mg per dag), ben ik wel degelijk élke dag stoned.
Bovendien blijft methadon - zoals ik eerder al zei - elke dag een heerlijke high geven.

Stoned van 10 mg methadon per dag?? :rolleyes:

Ik ben deze week nog verhoogd van 95 naar 105 per dag. (omdat ik heroïne bijgebruikt had) En nu voel ik er weer wat van (zeker als ik een joint rook) maar na een tijdje zal ik weer moeten verhogen als ik er wat van wil voelen. Maar dat is niet de bedoeling hé. 'k wil maar zeggen, ik ben echt niet stoned van m'n methadon. Net zoals bij heroïne heb je steeds meer nodig om hetzelfde effect te bereiken.
needlefreak ben jij gekapt of probeer jij ermee te kappen of neem je die methadon maar gewoon en probeer je niet gewoon normaal te leven(buiten die methadon nemen dan bedoel ik)?

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik leef normaal hoor. :grin: 'k ben opzoek naar een studio en werk. 'k moet weer helemaal opnieuw beginnen hé. En 'k ben van plan om binnenkort met m'n methadon elke week 5 mg te zakken.

cadou

Belezen gebruiker
Waarom lopen jullie nou allemaal die dealer uit Maastricht te dissen?
Superschijnheilig!!!! Iedere gebruiker koopt toch bij een dealer? Tsssssss......en omdat deze knul hero verkoopt is t'ie maar geen knip voor de neus waard?
Belachelijk!!!!! Voor iedere gebruiker een verkoper.
Jullie lopen deze jongen af te kraken en van het weekend klop je bij een ander aan de deur, misschien geen hero maar dan wat anders. Meten met 2 maten noemen we dat hiero.

needlefreak

Bewuste gebruiker
cadou zei:
Waarom lopen jullie nou allemaal die dealer uit Maastricht te dissen?
Superschijnheilig!!!! Iedere gebruiker koopt toch bij een dealer? Tsssssss......en omdat deze knul hero verkoopt is t'ie maar geen knip voor de neus waard?
Belachelijk!!!!! Voor iedere gebruiker een verkoper.
Jullie lopen deze jongen af te kraken en van het weekend klop je bij een ander aan de deur, misschien geen hero maar dan wat anders. Meten met 2 maten noemen we dat hiero.

Heb je wel gelijk in. Maar als ik dat maastricht spook bezig hoor met z'n grote mond, heb ik ook wel zin om hem te dissen. Maar ik hou me in. :beer:

skunky

Newbie
ik chineesde int begin een klein beetje hero als men sos op was dan was dat rotte gevoel weg en kon je rustig slape, ik kwam met 1gr een week toe, dan 2dagen, dan begon de nieuwsgierigheid naar een shot te kome omdat chinezen nie echt nog effect had, nu zit ik hier met regenboogkleurige armen met heuvels op, zijn er nog mensen met dat probleem? kunne we mss is babbelen, grtz

Bovenaan