heroine

snoepke

Newbie
ik vind niks terug over gebruik heroine !!!
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt)

groeten :)

Frisko

Badass junkie
snoepke zei:
ik ben ontzettend benieuwd naar dit gebruik omdat mijn vriend hier voor alles op het spel zet. ik wil weten wat het met je doet, wat je denkt, wat je voelt....... alles wat met hero te maken heeft maakt me nieuwsgierig omdat ik zie dat het zo een enorme invloed heeft over je verdere leven... ik snap het gewoon niet en zou het 1x willen proberen om te weten wat het teweeg brengt, hoe het voelt....ik weet dat ik niet verslaafd kan worden om dat ik bewust ben van de gevolgen maar het maakt me zo nieuwsgierig!!!!!!
geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!

snoepke

Newbie
Frisko zei:
snoepke zei:
geloof me kerel,er zijn zo miljoene mensen zoals jij die het wel willen weten...maar het is gewoon TE lekker!!!,blijf er vanaf want tis rommel!!!

k ben van t vrouwelijke geslacht , en nu je zegt dat het zo lekker is , .... ik wil het gewoon ies proberen. 1 x . om te weten hoe het voelt, t zou kunnen dat ik men lijf uitkots niet ? ik wil gewoon dat gevoel ervaren zodat ik weet wat junks doorstaan, zo kan ik men vriendje misschien begrijpen

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(

Frisko

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik zou me er niet aan wagen als ik jou was, stel je hebt het geprobeerd en je vond het heeeeeel erg lekker en een week later vraagt je vriend om het eens samen te doen, wat ga je zeggen denk je.... :(
yup precies en zo loopt het dus verkeerd af!!!!

snoepke

Newbie
Mr.jiho zei:

ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren

snoepke

Newbie
Mr.jiho zei:
ik kan je niet helpen sorry, maar er zullen wel een aantal mensen zijn die je willen helpen, mss kan je eens naar een drugscentrum gaan in je buurt voor info, daar kunnen ze jou (en vooral je vriend helpen als ie dat wilt)

groeten :)
hij heeft alle drugscentra al afgelopen in Belgie, iemand die 25 jaar aan dope verslaafd is, is daar eigenlijk nog wel hoop voor? kan men hier geestelijk/psychisch ooit nog wel van af geraken? Hij wilt best geholpen worden ,op dit moment toch en dat geeft me nieuwe moed om hem verder te helpen . Maar telkens bij een herval blijft hij ontkennen dat hij verkeerd loopt, ook al ligt hij te stuiken, hij blijft ontkennen... is dat typisch? och ik heb zoveel vragen en wil zo graag mijn vriend helpen ....

caatje

Badass junkie
snoepke zei:
[ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
over dom gesproken :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Mr.jiho zei:

ik vind hier ook idd de logica ver te zoeken :rolleyes: :rolleyes:
zou jij niet beter van die ROTZOOI!!!!!af kunnen blijfen om je vriend te steunen om clean te blijfen...
inplaats van hem aan te moediggen weer te gebruiken.....
denk niet dat jij hem er een plezier mee doet als jij wil ervaren hoe hij zich gevoeld heeft.

HDA

Bewuste gebruiker
Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !"
Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !)
Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !"
Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien...

Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin.

En jij kan er niet aan verslaafd geraken ?
:rolleyes: Weg met die naïviteit !

jaja

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk dat je vriend destijds toen ie voor 't eerst gebruikte er ook van overtuigd was dat ie nooit verslaafd zou raken; en ik maak uit je woorden op dat hij dat momenteel wel is; dus wat geeft jou die zekerheid dat jij 't niet zult worden?
Het is idd absoluut niet gezegd dat je na één keer proberen verslaafd zult raken, maar waarom zou je 't risico gaan lopen; dat de werking uiterst aangenaam is is je reeds bekend; maar welke gevolgen het evt. ook kan hebben, heb je ook reeds, middels je vriend, mogen ervaren.

Ik was er ook ooit heilig van overtuigd nooit verslaafd te zullen geraken, maar ben desondanks toch zo'n twintig jaar verslaafd geweest, en geloof me, die kick van mijn eerste chinees was die hel echt niet waard!

Gr

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
snoepke zei:
Mr.jiho zei:

ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren

Dat je hem uberhaupt wil begrijpen snap ik niet.het zou mijn vriend niet meer zijn...Met hero glij je af naar een minderwaardig bestaan.En ik ga niet om met minderwaardigen.*minderwaardig omdat* junks stelen/liegen/stinken etc.etc..

J0rrit

Badass junkie
snoepke zei:
Mr.jiho zei:

ik weet wat je bedoelt, je zegt van te voren ( als je dus niet weet hoe het is ) ik kan het onder controle houden, maar dit is, zoals al veel gezegd is, heel naïef want als je iets leuk/lekker vind dan wil je t vaker doen. Ik weet zeker dat ook jij zal vallen voor de beleving van heroïne, want gezegd wordt is dat alles in het niets valt bij die ervaring, niemand kan NIET verslaafd worden, sommigen sneller dan anderen maar k zou de kans niet riskeren als je verslaafd bent aan die troep kun je t heus niet zomaar opeens niet worden.

Je zegt dat je je bewust bent van de gevolgen maar dat is iedereen van te voren. Denk je dat je vriend niet wist hoe die junks op straat terecht kwamen? Natuurlyk wel, door 1 keer uit nieuwsgierigheid te shotten. NIET DOEN dus het maakt alles kapot. Je gaat het zeker weten lekker vinden en als je de kans krijgt zul je zegge: " Oke, nog een keertje dan, maar dan de laatste keer ". Je zult begrijpen dat dit een kettingreactie is en in de kortste keren ben je verslaafd aan die troep!

jaja

Bewuste gebruiker
Voor de volledigheid.
Bij mijn dealer destijds kwam bijv. ook een huisarts, systeembeheerder, ondernemer (met 150 man in dienst), verpleegster; geen proto-type junks zoals ze veelal door Telegraaf en Panorama voorgesteld worden.

:)
En stinken dat 't daar deed!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
jaja zei:
Voor de volledigheid.
Bij mijn dealer destijds kwam bijv. ook een huisarts, systeembeheerder, ondernemer (met 150 man in dienst), verpleegster; geen proto-type junks zoals ze veelal door Telegraaf en Panorama voorgesteld worden.

:)
En stinken dat 't daar deed!

Nee ok dat kan wel kloppen,maar je herkend ze wel aan hun doen en laten en uiterlijk ook als ze arts zijn of what ever,je pikt ze dr zo uit.
:openmouth:

snoepke

Newbie
HDA zei:
Wees nu eens realistisch, snoepke... Een junk is iemand die alles doet om zijn dosis te krijgen. Iemand die 25 jaar aan heroïne verslaafd is zal heus niet zeggen : "Oh ja, ik stop want ik hou zoveel van je !"
Het spijt me erg om dat te zeggen, landgenote, maar door zelf te gaan proberen "om te weten wat het is" bewijs je hem er geen dienst mee. (en jezelf nog véééél minder !)
Als jij hem zegt : "Ik vind er niks aan !", zal hij hoogstwaarschijnlijk antwoorden : "Ja maar, je moet het meerdere keren gebruiken, dan wordt 't pas lekker !"
Als jij hem zegt : "Mmmm, best wel lekker, ik begrijp dat je er verslaafd aan kunt raken !", dan sta je nog geen stap vooruit, integedeel, dan riskeer je jezelf in de afgrond te gooien...

Als je echt wil proberen om hem van die [nl mode]teringzooi[/nl mode] af te helpen, dan zal hij het echt zelf moeten willen, en zich laten opnemen. Junks gaan desnoods over lijken als het aankomt op hun shot bruin.

En jij kan er niet aan verslaafd geraken ?
:rolleyes: Weg met die naïviteit !

Bedankt van je reactie !!

snoepke

Newbie
DarkScope zei:
snoepke zei:
Mr.jiho zei:

ik weet wat je bedoelt, je zegt van te voren ( als je dus niet weet hoe het is ) ik kan het onder controle houden, maar dit is, zoals al veel gezegd is, heel naïef want als je iets leuk/lekker vind dan wil je t vaker doen. Ik weet zeker dat ook jij zal vallen voor de beleving van heroïne, want gezegd wordt is dat alles in het niets valt bij die ervaring, niemand kan NIET verslaafd worden, sommigen sneller dan anderen maar k zou de kans niet riskeren als je verslaafd bent aan die troep kun je t heus niet zomaar opeens niet worden.

Je zegt dat je je bewust bent van de gevolgen maar dat is iedereen van te voren. Denk je dat je vriend niet wist hoe die junks op straat terecht kwamen? Natuurlyk wel, door 1 keer uit nieuwsgierigheid te shotten. NIET DOEN dus het maakt alles kapot. Je gaat het zeker weten lekker vinden en als je de kans krijgt zul je zegge: " Oke, nog een keertje dan, maar dan de laatste keer ". Je zult begrijpen dat dit een kettingreactie is en in de kortste keren ben je verslaafd aan die troep!

shotten doet hij al lang niet meer, af en toe chinezen en voor alles te ondrukken heel veel pilgebruik, mephenon etc. Hij heeft gisteren een gesprek met psychologe gehad en hij probeert het nu enkel en alleen met mephenon...Ook heeft hij een gesprek aangevraagd voor ons beiden om dat ik er onder lijd en alles moeilijk kan begrijpen wat hij doormaakt. Hij beweerdt dat hij heel veel moeite doet en t ja.... ik weet het niet meer. Maar het doet me heel veel deugd dat er reacties zijn gekomen!!! Ik put daar op mijn manier toch kracht uit en het is me duidelijk dat 1x hero gebruiken niet verstandig is, hij wordt niet geholpen en ik zelf blijkbaar ook niet..; ik dacht enkel het beter te kunnen begrijpen , verkeerd gedacht dus :(

snoepke

Newbie
Psychonaut1976 zei:
snoepke zei:
Mr.jiho zei:

Dat je hem uberhaupt wil begrijpen snap ik niet.het zou mijn vriend niet meer zijn...Met hero glij je af naar een minderwaardig bestaan.En ik ga niet om met minderwaardigen.*minderwaardig omdat* junks stelen/liegen/stinken etc.etc..

Oke , met je akkoord, maar dan spreek je wel over junks die op straat leven.Even ter verduidelijking stinken doet men vriend niet , hij ziet er misschien wel wat slordig uit maar is heel proper op zich zelf. Als 44jarige heeft hij nog een perfect gebid, weliswaar wat verkleuring op de tanden maar ze zitten er allemaal nog!

snoepke

Newbie
jaja zei:
Waarschijnlijk dat je vriend destijds toen ie voor 't eerst gebruikte er ook van overtuigd was dat ie nooit verslaafd zou raken; en ik maak uit je woorden op dat hij dat momenteel wel is; dus wat geeft jou die zekerheid dat jij 't niet zult worden?
Het is idd absoluut niet gezegd dat je na één keer proberen verslaafd zult raken, maar waarom zou je 't risico gaan lopen; dat de werking uiterst aangenaam is is je reeds bekend; maar welke gevolgen het evt. ook kan hebben, heb je ook reeds, middels je vriend, mogen ervaren.

Ik was er ook ooit heilig van overtuigd nooit verslaafd te zullen geraken, maar ben desondanks toch zo'n twintig jaar verslaafd geweest, en geloof me, die kick van mijn eerste chinees was die hel echt niet waard!

Gr
En kom je hier ooit vanaf, geestelijk?

snoepke

Newbie
melissa zei:
Frisko zei:
Mr.jiho zei:

ik vind hier ook idd de logica ver te zoeken :rolleyes: :rolleyes:
zou jij niet beter van die ROTZOOI!!!!!af kunnen blijfen om je vriend te steunen om clean te blijfen...
inplaats van hem aan te moediggen weer te gebruiken.....
denk niet dat jij hem er een plezier mee doet als jij wil ervaren hoe hij zich gevoeld heeft.
:flushed: :beer: zal maar bij men pintje blijven zeker

snoepke

Newbie
caatje zei:
snoepke zei:
[ik zou hem misschien beter kunnen begrijpen.... hij is 25jaar aan dope verslaafd, ik help hem op alle mogelijke manieren. Ik kan niet begrijpen hoe een beetje bruin je leven zo kan beinvloeden.hoe het je geestelijk zo ver kan krijgen? ik snap het niet en ik denk door het te ervaren dat ik er geestelijk rijker van kan worden omdat ik er van overtuigd ben dan ik dit ABSOLUT onder controle kan houden. ik wil het gewoon ervaren
over dom gesproken :rolleyes:
heeft niks met domheid te maken!!
van iemand houden en soms geen uitweg meer weten, me vragen hieromtrent te stellen, me informeren ... neen, ik denk niet dat men dit als domheid mag beschouwen... ik ben heel wat wijzer geworden van de reacties die ik heb mogen ontvangen, maar jou zinnetje ... dat vind ik pas dom... brengt me totaal geen informatie en zou me eerder stimuleren dan afremmen. Je bent geen goede raadgever.

Mac...

Badass junkie
Zou hij ook een dak boven zijn hoofd hebben als jij er niet was. Heeft hij wel gewoon werk, voldoet ie aan zijn verplichtingen? Of is hij volkomen met drugs bezig en, ook niet onbelangrijk, hoe behandelt hij jou.

Als jij ook bruin gaat gebruiken, weet ik zeker dat jullie met zijn 2-tjes een heel verliefd, junk-stelletje worden. Doe het niet, je maakt echt zo veel kapot!!!

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Zou hij ook een dak boven zijn hoofd hebben als jij er niet was. Heeft hij wel gewoon werk, voldoet ie aan zijn verplichtingen? Of is hij volkomen met drugs bezig en, ook niet onbelangrijk, hoe behandelt hij jou.

Als jij ook bruin gaat gebruiken, weet ik zeker dat jullie met zijn 2-tjes een heel verliefd, junk-stelletje worden. Doe het niet, je maakt echt zo veel kapot!!!
idd meid,moet de harde realiteit onder ogen zien....ikzelf wil ook weten hoe het voelt...-eerlijk waar,maar iik waag me er gewoon niet aan!!!hero is geen drug waarvan je zegt van nou probeer ik het even en ik kap er wel weer mee later...helaas was het maar zo :)

shakes

Belezen gebruiker
Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt. :)

snoepke

Newbie
Mac... zei:
Vraag me af of snoepke eigenlijk wel drugs-ervaring heeft en zo ja welke.
ondertussen niet meer zo naief, heb te veel gezien en meegemaakt dat ik er bewust van geworden ben om afstand te nemen van dat wereldje. Ik weet wel 100% zeker dat als ik geen gevoel van verantwoordelijkheid had naar men 2 kindjes ik zeker men vriendje had gevolgd en dat pad had uiteindelijk men ondergang geworden, het is men geluk dat ik alles op latere leeftijd heb mogen ervaren en dat ik het nu probeer te plaatsen. Het blijft en zal altijd blijven facineren, maar als ik zie wat het met sommige mensen doet ......pffff, fucking bruinen !! want daardoor is gewoon alles kapot gegaan, niet alleen voor mij maar voor men vriend die er zograag uit wou komen maar dat wereldje is te vertrouwd en te sterk om telkens neen te zeggen.
Heb wel wat uitgeprobeerd

snoepke

Newbie
Frenky zei:
Snoepke: Ga eens "Requiem For A Dream" of "Trainspotting" kijken, moet je als je ze gezien hebt maar vertelle of heroine 1 keertje proberen nog steeds een goed idee lijkt. :)
Zal ik dit weekend eens gaan huren... laat wel iets weten :wave:

natalia

Experimenterende gebruiker
hey snoepke, toen ik jou verhaal las, las ik mijn verleden ook een stuk.
Mijn eerste liefde ook junk,door hem heb ik heroine leren kennen.
Ongeveer 6 maand niets gebruikt toen ik bij hem was, derna begon t serieus te knagen.
Ik heb dan af en toe wat geprobeerd,van weekendgebruik tot echt verslaafd zijn!!
Ik wou hem ook altijd helpen om van die vuiligheid af te geraken, maar voor ik het wist was ik een echt junkie.
Mensen beliegen,mijn ouders verloren de greep over mij, ik was als een tijdbom die elk moment kon ontploffen.
Na een paar afkickpogingen die altijd mislukten :rolleyes: , heb ik mij vrijwillig laten opnemen.
Ben nu ongeveer 1j2maand clean :) ,en amai ik voel me goed!
Eindelijk eens RUST!!K moet ni meer stressen,mensen lastig vallen.
Ik wil je gewoon duidelijk maken dat heroine vuiligheid is,en dat je rapper verslaafd ben dat je denkt.
Dus serieus over nadenken moest je het ooit willen proberen, ik raad je het in ieder geval af!! :wave:

snoepke

Newbie
bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot.

v

Newbie
snoepke zei:

Hey,
aub mensen blijf er af, heb een broer die verslaafd is en heb hem nu maandag juist buiten gezet. Hij heeft me bestolen en dat was de druppel, mensen die hero gebruiken die denken maar 1 ding meer, hoe geraak ik aan mijn volgende chineeske.
Ik haat deze drug, alles is hij kwijt, zelfs zijn woonst, hij is dus een landloper nu, en hij heeft alles gehad, mooi werk mooie woonst mooie auto's, en nu niks meer.
Zelfs zijn familie en vrienden verliest hij, mijn hart breekt als ik hem zo zie, maar mijn dochter haar spaarpot leeg plunderen is het laagste wat je in mijn ogen nog kan doen. En liegen ongelooflijk he, wat ze allemaal niet uitvinden niet te doen, dit is nu zo al 4 jaar dat hij gebruikt.
Mijn moeder heeft hem al helpen afkicken 2 maal, nu ikke ook en het enige wat ik kon doen is hem buiten zetten, hij mag pas terug komen als hij wil binnen gaan om af te kicken, zoniet moet hij hier niet meer komen.
Het doet me echt pijn hoor, hij heeft zelfs geen inkomen meer, niks van leefloon. MAar het risico dat mijn dochter iets zou kunnen vinden en in haar mond steken wil ik niet lopen.
Van mijn part mogen ze al die dealers die deze bucht verkopen tegen de muur zetten en afschieten :angry:

v

Newbie
snoepke zei:
bedankt Natalia van je reactie en wens jou heel veel sterkte toe om zonder hero verder te gaan. Als ik naar mijn vriend kijk.... weet ik dat het nooit meer goed komt met hem. Het is met vallen en opstaan maar het is meer vallen dan opstaan en t wordt me gewoon allemaal teveel. vandaag heeft hij 50mg mephenon binnen en 4 diazepan's...en wie weet wat nog allemaal. hij is gelijk ne zombie. Ik heb al het mogelijke al gedaan om hem te helpen en ik zie nu in dat het zo verder niet meer kan. Als hij enkel mephenon neemt kan hij normaal functioneren en kunnen we goed praten en maken we plannen, is het zo mooi!!!! Hij zit volgens mij te lang in het milieu, kent elke junk hier in de regio en gent ... heeft een lange tijd in rotterdam vertoefd ook in antwerpen en vele jaren gezeten... vele jaren gezeten door drugs. Ik kom tot besef dat ik mijn toekomst zou vergooien om hem "te redden" wat toch een onmogelijke zaak blijkt. Hij zegt wel 1000x dat hij van me houdt etc. en ik zie dat hij dat ook meent, maar ik blijf bij de gedachte ... teveel woorden en te weinig daden. Ik moet er mee stoppen. Mijn liefde voor hem wordt mijn ondergang... ik vrees dat ik hem aan zijn lot zal moeten overlaten, k voel me rot.

Hey snoepke,
zie nu pas dat je ook van oost vlaanderen bent, ik zit in het zelfde schuitje maar bij mij is het mijn broer, hij zit nu nog niet zo ver, maar heb hem moeten buiten gooien uit schrik dat mijn dochter iets zou overkomen. Ik kon me dit niet meer permiteren, ook begon hij mijn buren lastig te vallen en hij mag hier zelfs niet wonen, want heb sociale woning. Ik kan je alleen maar gelijk geven dat je van hem weg gaat, en ik weet heel goed hoeveel pijn het doet iemand die je zo dierbaar is zo zien aftakelen, je staat gewoon machteloos he.
Miss ken je vriend mijn broer wel, mja ik weet niet waar hij oevral zit he, veel sterkte nog :)

HDA

Bewuste gebruiker
snoepke,

het is een heel erge maar moedige beslissing die je hebt genomen.
Ik vind dat jij je leven niet mag in dienst stellen van iemand, ook niet als dat je vriend is, want leven met een (drugs)verslaafde is een hel.
(heeft hij gebruikt/ wat is zijn humeur/ wanneer hij lief is, is dat om iets te verbergen/ ...)
Niemand verdient zo'n relatie. Als hij wil stoppen, dan zijn drastische maatregelen de enige optie. Afkick en verhuizen.
En dan nog... 20 jaar heroïne-gebruik veeg je niet zomaar van de tafel. Maar hij mag niet berusten.

Als het je kan helpen

http://www.heroin-detox.com/
is een site waar je verhalen van lotgenoten leest. (vooral (ex-)gebruikers zelf) De site is wel in 't engels.

Sterkte snoepke,

HDA

snoepke

Newbie
aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!
:angry: :angry:

v

Newbie
snoepke zei:
aan HDA, bedankt van je bericht, doet goed dit te lezen. Aan V, jou wens ik ook heel veel sterkte toe en dat men vriend jou broer zou kennen zou best wel eens kunnen. Dernet heb ik mijn vriend aan de lijn gehad en hij liep in de metro van Gent. Hij klonk anders, vastberaden en onverschillig. Dreigde met een overdosis. K zou het wel vernemen via de krant! Heb vandaag de knoop doorgehakt en gezegd dat het op deze manier niet meer verder kan. Zijn vrouw is heroine en ik ben zijn liefje als het hem uitkomt. Nog niet lang geleden was ik erg nieuwsgierig naar gebruik van hero, eerlijk gezegd nu nog. Maar ik weet dat dit echt niet kan en het uitproberen zeker niet waard is. Mijn leven en dat van mijn kinderen is me te dierbaar. Ik heb co-ouderschap en men ex blijft dit niet pikken als ik met hem blijf omgaan... de kans dat ik de kindjes zou verliezen is dit niet waard! Toch blijft alles heel pijnlijk en moeilijk te verwerken. Ik ken men vriend van men 14j (hij was 22) gans mijn tienerjaren was ik stapel op hem, doordat hij in het gevang is belandt werd het contact minder en uiteindelijk niks meer. (mijn moeder destijds werd bijna gek!) Nu jaren later, hij terug op vrije voeten, ik gescheiden... ontmoeten we elkaar en de vonk springt terug over. Na 1 jaar samen gewoond te hebben ben ik volledig opgebrandt. Het is over . Heroine heeft gewonnen , the bitch !!!
:angry: :angry:

Hey snoepke,

groot gelijk en ja zeg je kids gaan altijd voor he, heb zelf een dochter van 15 maanden en de gedachte dat ze eens hero zou vinden en opeten ik zou mezelf gewoon van kant maken dan.
Hij is hier paar keer in slaap gevallen met een stuk zilverpapier en heb het iedere keer op tijd gezien, ik kan de barndgaten van sigaretten in mijn meubels niet meer tellen. En idd ze zijn getrouwd met hun hero, en ah ja mijn broer zegt al 4 jaar da hij zelfmoord ga plegen, heb eens in mijn kwaaie bui gezegd da ik zijn brol zelfs wil betalen als hij maar een OD heeft, had er dan wel spijt van natuurlijk, maar ze maken ons zo he.
En btw mijn broer slaapt ergens in de metro van gent, hij noemt Danny.
Het is nu de eerste keer dat ik hem buiten gesmeten heb en hij is direct naar daar gegaan, hij zegt veel aan de dampoort te hangen. PPfff heb de indruk dat het daar vol zit van de junks. En wat dat proeven betreft, heb het 1 keer geprobeerd en heb mijn hart en ziel uitgekotst, wat ze daar zo plezant aan vinden ppfff, ik ben een controlefreak en van hero verlies je volledig de controle he. Vind het de grootste bucht die er bestaat.

Sterkte nog he :wink:

Bovenaan