-heroine-

mcernest

Newbie
Heroine, gemaakt uit morphine....

een pijnstillend middel die nog sneller werkt dan morphine en vooral zeer verslavend is.
(volgens wikipedia)

Als ik dit dus analyseer kan ik heroine gebruiken als pijnstiller.... (door het te slikken met wat
water...) Toch moet ik oppassen om er niet teveel van te gebruiken, want net zoals bij morphine, is een te grote dosis levensgevaarlijk....
Is dit correct of heeft iemand hier nog iets aan toe te voegen?

bij vele producten is het proces van verwarming noodzakelijk om de roes te krijgen die het middel teweeg kan brengen.(canabis,....) soms is dit ook niet nodig(cocaine). Heroine kan gerookt, gespoten en gesnoven worden, waardoor het mij niet noodzakelijk lijkt het op te warmen.... Dus ik kan het gewoon slikken, met voorkeur op een lege maag om een optimale pijnstillende werking te krijgen...
Heb net even luidop gedacht... reacties aub

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
volgens mij kun je voor de pijn dan beter aan tramadol of morfine tabletten nemen,tramadol kun je als je een beetje zoekt op internet wel vinden..
het lijkt me ook niet zo goed om al die versnij middelen oraal in te nemen.
hero bommetjes,ik heb er nog nooit van gehoord...
ik zou gewoon naar de dokter gaan en daar wat vragen,ik bedoel als je echt pijn hebt...

mcernest

Newbie
wel, mss iets te veel rond te pot gedraaid van mijnen kant.....

als ik heroine slik, zal ik deze werking dan ook voelen, en met voelen, bedoel ik ook voelen!
moet ik bij het slikken oppassen voor een overdosis?

namasté

W.F.L.

Badass junkie
Heroine slikken kan prima volgens mij, maar de bedoeling van het snuiven, roken of spuiten is dat het zo sneller je hersenen in gaat, heroine penetreert je bloed/hersenbarriere sneller dan morfine. Alleen denk ik dat je volgens mij het heroine-effect, de flash dus, niet zult krijgen. Eigenlijk zonde. Als je het inslikt zal je lever het grootste gedeelte van de heroine afbreken naar morfine, denk ik. Morfinetabletten zullen inderdaad handiger zijn. Maar waarom heroine gebruiken als pijnstiller?? Er zijn betere, schonere en minder verslavende alternatieven.

Als je morfinetabletten kan krijgen lijkt me dat veel beter, dan is het in elk geval van farmaceutische zuiverheid. En met dingen zoals heroine en morfine moet je altijd opletten voor een overdosis. Met tabletten kun je ook goed doseren dan. Omdat heroine op straat van wisselende zuiverheid is dus een lastig karwei, tenzij je het gaat laten testen dus. Maar de flash, nee, die zul je volgens mij niet krijgen. En maar goed ook :)

Bovenaan