Hersenactiviteit onder invloed van Paddo's

drain bamage

Badass junkie
beetje gereformeerde staatstelevisie conclusie maar ik dacht wtf, ik pleur em erop
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J0jHDF-5brs&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J0jHDF-5brs&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
wat een junkie die gast,
check z'n akties met mdma achter het stuur:
viewtopic.php?f=3&t=19738

(als dit een repost is pleur dit topic dan maar weg :P )

mellowWw

Belezen gebruiker
Jaa het is wel heel ehh heel eh.. Je ziet wel gewoon alles wat er gewoon is

Geniale zin :grin:

Toch wel interessante post. Toevallig dat ik eigenlijk een dergelijke vraag had maar die zal ik nu niet meer posten.. te laat.

Thanks for sharing!

Psycheheerlijk

Belezen gebruiker
Interessant filmpje :) Jammer dat ze dit soort onderzoeken niet doen bij ervaren gebruikers die het nog ietwat in de hand hebben wat ze doen ipv. op de knop blijven drukken omdat "het voelt dat je dat moet blijven doen omdat ze anders teleurgesteld worden"...

Toch wel merkwaardig dat hij zulke sterke visuals krijgt van wat mexicaantjes?!

StarGuitar*

Experimenterende gebruiker
Laatst nog bekeken op yt toevallig ..
Teleurstellend dat er niks op de hersen scan te zien was, de mdma aflevering vond ik wel grappig.
Hoe laks hij erover deed toen hij n auto raakte e.d, gelukkig was t maar in een simulator en niet real life.

mellowWw

Belezen gebruiker
StarGuitar* zei:
Laatst nog bekeken op yt toevallig ..
Teleurstellend dat er niks op de hersen scan te zien was, de mdma aflevering vond ik wel grappig.
Hoe laks hij erover deed toen hij n auto raakte e.d, gelukkig was t maar in een simulator en niet real life.

Erg apart inderdaad.. Maar vraag me ook af hoe secuur de testen worden genomen.

En hoe laks hij er over deed met autorijden? :P Als ik in zo'n simulator zou mogen rijden zou ik me ook flink uitleven, nuchter of niet :hearteyes: ! Lijkt me geweldig om een keer te mogen proberen.

Bovenaan