hersencellen

needlefreak

Bewuste gebruiker
Uit een nieuw medisch onderzoek van de University of Calgary (Canada) is gebleken dat het natuurlijke hormoon prolactine – dat aangemaakt wordt na een orgasme – nieuwe hersencellen aanmaakt.
Professor Weiss van de University of Calgary ziet hierin een mogelijke doorbraak in de behandeling van mensen die een hersenbeschadiging opgelopen hebben

vorig jaar hebben ze allerlei onderzoeken gedaan met mij en toen bleek dat ik hersenbeschadiging had door mijn druggebruik dus dat wordt flink doorneuken! :mrgreen:

Waaaaaaaaaaah echt niet!!!

Shit, da's sick. Ik zou op zich ook wel zo'n onderzoek willen laten doen, maar durf niet.

Is dit nou verergerd door pillen of ook door speed en coke?

Ik gebruik namelijk zelf allang geen pillen meer, omdat ik er zo daaps als een konijn van wordt. Een hele week lang. Pff alles vergeten enzo......
Schiet niet op als je maandag weer moet werken........

Maargoed, ik wens jou heel veel neukplezier. hahaha :)

needlefreak

Bewuste gebruiker
Is dit nou verergerd door pillen of ook door speed en coke?

volgens mij komt het vooral door LSD, XTC en speed.
'k moest echt super veel testen doen met draden op mijn hele lichaam en uren bij een psycholoog zitten die allerlei testen deed en zelfs een hersenscan moeten nemen. mijn concentratie en geheugen zijn erg aangetast maar het is al stukken beter nu.

Timoesh

Newbie
vraagje

hey..ik heb ook schade opgelopen door al die shiittt...Wat ik me afvraag..Gaat het nu al beter met je? en Hoe hebben ze je behandeld als ik vragen mag en wordt je weer net zo zoals je je vroeger voelde???

Ik hoop dat je antwoord wilt geven, want ik weet echt niet hoe het nu verder moet..

Groeten Tim

BacingsPen

Badass junkie
Haha dat seks gezond is wist ik allang :)

Dat is ook de enige reden waarom ik mij zo af en toe een beetje slim voel :wink:

Heerlijk, dat gevoel, die neuronen je erbij voelt komen :)

BacingsPen

Badass junkie
En zou je dat wel willen? Ga dan op zoek naar iets dat je interesseert en probeer daar zoveel mogelijk over te leren. Pas wat je weet toe in de praktijk en je leerproces gaat door en door. Onbewust al dan niet bewust :wink:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
stel je voor dat er geen orgasmes zouden bestaan. :P

trouwens, met ritalin op in normale doseringen 1 tablet kan ik geen orgasme krijgen :rolleyes: nu moet ik mn oude relatie met mn rechterhand inruilen voor een relatie met witte tabletjes :rolleyes: :grin: :mrgreen: :wave:

Bovenaan