Ape
Badass junkie
Wat een dooddoener (heh) om het weg te vegen onder “alles leidt tot de dood”. Niet alles leidt tot een spontane dood.Alles dat leidt tot je dood speelt een rol. Het gemak waarmee (in sommige gevallen) dit soort situaties ontdaan wordt van de context om zodoende de feiten voor de eigen zaak te kunnen gebruiken stoort mij mateloos. In enkele gevallen kan je daar jammer genoeg weinig anders van verwachten. In andere gevallen (persconferentie Kuipers) is het schandalig.
Ik hou het graag simpel; als je normaal gesproken niet dood gaat, maar na een bepaalde gebeurtenis wel dood bent gegaan, dan heeft die gebeurtenis bijgedragen aan je dood. Ik vind dat een logisch verband.
Ik zeg ook niet dat het er wel door komt, ik zie enkel een verband. Verder ben niet ik voor of tegen, maar dat het vaccin geen bijdrage heeft geleverd aan de dood vlak erna, vind ik net zo bizar als zeggen dat het wel door het vaccin komt.
Overigens is mijn vertrouwen tegenwoordig ook zo laag dat ik denk dat dit niet diep onderzocht wordt, want als toch blijkt dat die spuit wel de oorzaak was, dan klapt de stront tegen de ventilator