HET Corona-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

N3K0

Badass junkie
Al die ophef over dat boek... Waar zou dat toch om te doen zijn? :thinking:

Misschien toch maar eens lezen. :kissing:

Nee, maar serieus. Dit gaat wel echt zo...
Schijnbaar zijn de haters ook een goed verdienmodel op YouTube en dergelijke. 😬

En ja meneer B zit niet voor niks daar inde kamer. En zijn wel degelijk mensen blij met hem. (En ik snap ookwel waarom)

Ben benieuwd naar de verkiezingen volgend jaar 😇

P.s ik ga het boek ook eens huren/lenen bij de bieb

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Haha, nee. De prijs is geschrapt omdat Baudet gewonnen zou hebben als de prijs wel doorgegaan zou zijn. Jij denkt toch zeker niet dat als er een boek op nummer 1 stond die ook favoriet was van de jury, dat de prijs dan geschrapt zou worden?
Kun je dit ook aantonen, dat hij gewonnen zou hebben?

Uiteraard zou een favoriet boek van de jury op nummer 1 blijven staan ja... Dat vat Nederland tegenwoordig ook mooi samen: Je hebt vrijheid van meningsuiting, zolang je onze mening verkondigd.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Het heeft geen uitleg nodig als je dat niet wilt, echter neem je wel de moeite om hierop te reageren, dus dan kan je wel een uitleg van mij krijgen:

Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt, de manier van stemmen is nooit waterdicht geweest: mensen hebben altijd via dezelfde IP-adressen en verschillende mailadressen kunnen stemmen. Echter is dit nooit een reden geweest voor de organisator om de prijs te cancelen.

De reden dat de prijs nu wel gecanceld wordt is heel erg duidelijk: het boek van Baudet zou gaan winnen, de NS-publieksprijs wil zich niet lenen voor de (in hun ogen) 'propagandapraatjes' van Baudet en FvD. Dan is het natuurlijk veel makkelijker om Baudet (en zijn netwerk) weg te zetten als fraudeur(s), want dit was ie door de ogen van een hoop mensen toch al.

Onterecht en slinks vanuit de organisatie.

Prima dat je hem niet serieus neemt, maar dit staat los van deze prijs natuurlijk. Zodra de naam 'Baudet' verschijnt, dan zijn veel mensen niet meer voor rede vatbaar, dat is jammer.
Ik denk juist dat mensen prima voor rede vatbaar zijn, en hem daarom dus niet serieus nemen. Daar heeft hij het overigens zelf naar gemaakt met zijn bizarre uitspraken.

Wat betreft het annuleren, misschien is dat nooit nodig geweest omdat het systeem tot nu toe niet werd misbruikt.

Wat toevallig dat er, nu er een boek van Baudet meedoet, wel misbruik wordt gemaakt van dat systeem :tongueout:

• Like
Waarderingen: Eik

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Kun je dit ook aantonen, dat hij gewonnen zou hebben?
De (internet)aanhang van Forum is groot: veel jonge mensen stemmen nu eenmaal Forum en laat dat nu ook de internetgeneratie zijn. Op youtube alleen hebben zij 156K volgers. Welke andere Nederlandse partij heeft dat? Op het moment dat Baudet een tweet verzendt met de mededeling of zijn aanhangers a.u.b. op hem willen stemmen dan gaan er 10.000-en hits richting die site, daar twijfel ik niet aan.

Een paar jaar terug is er met het boek van Rene van der Gijp ongeveer hetzelfde gebeurd. VI heeft een grote fanbase, en deze fanbase werd toendertijd aangespoord om op het boek van Rene van der Gijp te stemmen op de site van de NS-publieksprijs. Dit deze zij ook trouw, en Rene van der Gijp won, terwijl zijn boek echt niet het beste boek was wat er tussenstond.

De NS-publieksprijs zou de voorwaarden van de prijs moeten aanpassen, dan zou ik er vrede mee hebben. Maar nu proberen ze over de rug van Baudet hun eigen tekortkoming te rechtvaardigen en dit is vals.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik denk juist dat mensen prima voor rede vatbaar zijn, en hem daarom dus niet serieus nemen. Daar heeft hij het overigens zelf naar gemaakt met zijn bizarre uitspraken.
Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?

Alleen dát al?

Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.

Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...

Laatst bewerkt:

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Een paar jaar terug is er met het boek van Rene van der Gijp ongeveer hetzelfde gebeurd. VI heeft een grote fanbase, en deze fanbase werd toendertijd aangespoord om op het boek van Rene van der Gijp te stemmen op de site van de NS-publieksprijs. Dit deze zij ook trouw, en Rene van der Gijp won, terwijl zijn boek echt niet het beste boek was wat er tussenstond.

Overigens hebben ze dit kunstje meermaals geflikt:

In 2013 won Gijp, in 2014 won Kieft en in 2017 won Gijp weer. Dit allemaal omdat ze de fanbase van VI achter zich hadden staan. En waarvan veel stemmen zijn gegenereerd door frauduleus te kunnen stemmen. Want laten we eerlijk zijn: iemand die van lezen houdt komt niet direct uit bij de autobiografie van een voetballer, en mocht dit al zo zijn, dan zeker niet 3x achter elkaar.

Feitelijk is die prijs gewoon 1 grote fraude. :)

Laatst bewerkt:

N3K0

Badass junkie
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Is alleen al het feit dat Baudet honderdduizenden mensen representeert, geen reden om hem serieus te nemen?

Alleen dát al?

Je hoeft hem niet te mogen. Je kunt hem een verschrikkelijke kwal vinden (zo denk ik zelf een beetje over hem...), maar je moet hem serieus nemen omdat hij (heel veel) mensen vertegenwoordigt. En met serieus nemen, bedoel ik dan natuurlijk niet dat je het met hem eens moet zijn, maar dat je hem tenminste niet uitsluit van dingen.

Waarom voelt het alsof ik hier de basis van democratie aan het uitleggen ben...
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.

Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.

Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Sluit ik hem uit dan? Dat heb ik nergens gezegd. Alleen dat ik zijn uitspraken niet serieus neem en niet verwacht dat zijn boek zou winnen in een (eerlijke) boeken wedstrijd.
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.

Over democratie gesproken, wel grappig dat menig fvd'er daar de mond vol van heeft terwijl meneer Baudet trots in interviews verteld hoe president(dictator) Putin zijn held is en hoe hij hoopt dat Rusland de oorlog wint. Jeweetwel, dat ene land waar democratie daadwerkelijk niet meer bestaat, oppositie wordt 'buitengesloten' (gevangen of geliquideerd) en je de gevangenis in gaat als je je uitspreekt tegen de oorlog.

Goh, waarom zouden mensen Baudet niet serieus nemen.
Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.

Dat honderdduizenden mensen het wel eens zijn met zijn uitspraken/standpunten moeten ze lekker zelf weten. Ik doe dat niet.
Prima. :tonguewink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ow en Pepeijn moet ik natuurlijk ook niet vergeten. Van hem ben ik echt fan. Omdat hij Japans spreekt, een Japanse vrouw heeft en in Japan heeft gewoond🤣🤣
Ik luister echt veel liever naar Gideon van Meijeren, Pepijn van Houwelingen en Freek Jansen, dan naar Baudet zelf... Vooral die eerste twee.

Tja, dat Japans boeit mij niet, maar ik hoop niet dat dat de enige reden is dat je fan van hem bent. :wink:

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Dat had ik misschien duidelijker moeten zeggen, dat ik dat in het algemeen bedoel, want er zijn daadwerkelijk mensen bezig Baudet buiten te sluiten en dat is ondemocratisch.

Maakt allemaal niet uit wat mensen vinden. Daar is het vrijheid van meningsuiting voor.

Prima. :tonguewink:

Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?

• Haha
Waarderingen: N3K0

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het maakt je niet uit dat de leider van de politieke partij waar jij achter staat een oorlogszuchtige dictator adoreert? Dat vind je niet erg?
Ik sta niet achter FvD, ik vind dat ze veel goede punten maken. Maar ik vertrouw ze ook weer niet, omdat ik geen enkele politicus echt vertrouw.

En over de oorlog weet ik te weinig om er wat over te zeggen, behalve dat ik anti-oorlog ben.

N3K0

Badass junkie
Iedereen hoert toch ook met China ende USA dus ach ja dan valt het wel een beetje int niet wat vladje doet..

Onee bedoel eigenlijk andersom, China en USA hoeren een eind weg en kraait verder geen haan naar.

Is eigenlijk ookwel een lekkertje die Vladje 🤤🤣

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Iedereen hoert toch ook met China ende USA dus ach ja dan valt het wel een beetje int niet wat vladje doet..

Onee bedoel eigenlijk andersom, China en USA hoeren een eind weg en kraait verder geen haan naar.

Is eigenlijk ookwel een lekkertje die Vladje 🤤🤣
Ben je onder invloed? :sweatsmile:

Ik heb eigenlijk geen idee wie wat nou precies doet en welk nieuws je moet geloven hierover. 1 ding weet ik wel en dat is dat ik tegen oorlog ben en vooral tegen het maken van onschuldige slachtoffers middels oorlog, aan welke "kant" die slachtoffers ook staan.

Ik vertrouw al die landen niet en NATO nu ook echt niet meer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Tenminste toch nog wat mensen die eerlijk toegeven hoe het zit. Hij stond bovenaan en naar verluid waren er dus 100 duizenden stemmen op het boek van Baudet. :mouthzip:

@Mevrouw Pløp ik hoop dat je meekijkt. Met je complottheorie.
Wauw...

Nogmaals:

Je bent vrij om je mening te hebben, zolang deze maar overeenkomt met de onze...
~ Nederland, anno 2022 (en lang daarvoor)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dit topic wordt zo langzamerhand een soort circlejerk voor FVD trolletjes. Ik ben dan wel geen vliegtuig maar kondig toch mijn vertrek aan.

Imma head out
Mensen die sommige punten van FvD goed vinden en/of vinden dat FvD oneerlijk en ondemocratisch behandeld wordt op bepaalde plekken:

FvD trolletjes.

Allemaal, of niet Fred?

Er mag "van alle kanten" geluid komen, toch? En daarnaast, echte hardcore FvDers heb ik hier niet gezien volgens mij. Maar ook die zijn toch welkom op een openminded forum als DF?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, en jij denkt dat internetverkiezingen 100% waterdicht zijn? Mensen kunnen toch altijd vanuit naam van iemand anders stemmen? Je kunt een ongelimiteerd aantal mailadressen aanmaken en je voordoen als Jan Jansen tot en met Wouter Woutersen, en alles daar tussenin.

Op het moment dat mensen achter hun computer kunnen stemmen dan is het per definitie frauduleus. Als je dat niet begrijpt dan begrijp je niet zoveel van stemmen via internet.
Ik ga deze discussie niet met je aan.
Je gaat er gemakshalve vanuit dat dit Forum-aanhangers waren. Het kunnen evengoed anti-Forum aanhangers geweest zijn die uit naam van Sylvana Simons hebben gestemd. Who knows, maar het is ook niet zo interessant, want dit gebeurt elk jaar met deze prijs, geloof me. Sylvana Simons en Caroline vd Plas hebben dit echter wel aangegrepen en vanuit daar is het balletje gaan rollen.
De kans dat het niet-forum aanhangers waren is alleen wat kleiner, aangezien die daar geen enkel belang bij hebben.
Over lekker makkelijk gesproken. Jij neemt het woord 'complot' in de mond. Niet ik.
Klopt. Jij denkt dat men in het geheim samenspant om Baudet erbij te naaien. Dat noemt men een complot. Is inderdaad makkelijk: even opzoeken in het woordenboek.
Haha, nee. De prijs is geschrapt omdat Baudet gewonnen zou hebben als de prijs wel doorgegaan zou zijn. Jij denkt toch zeker niet dat als er een boek op nummer 1 stond die ook favoriet was van de jury, dat de prijs dan geschrapt zou worden?
Op het moment dat er aanwijzingen zijn dat er op grote schaal fraude word gepleegd zou de prijs inderdaad bij elke andere schrijver ook zijn geschrapt.

Één ding neem ik terug: Thierry heeft zich helemaal niet in eigen voet geschoten. Als hij de prijs had gewonnen (of niet) zou daar namelijk helemaal niet zoveel aandacht voor geweest zijn als dat er nu is.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Er mag "van alle kanten" geluid komen, toch? En daarnaast, echte hardcore FvDers heb ik hier niet gezien volgens mij. Maar ook die zijn toch welkom op een openminded forum als DF?
Het forum staat inderdaad open voor iedere drugsgebruiker, ongeacht zijn of haar afkomst, achtergrond of politiek kleurtje. Maar de laatste tijd is het toch echt de Openlijke aanhang en de stille verdedigers van (extreem rechts) die het forum vol spammen en elke keer op aanvallende wijze de discussie aangaan met andersdenkenden.

Je mag op dit forum voor Baudet zijn maar je moet niet verbaasd zijn dat er mensen zijn die zich storen aan de continue pro-Baudet propaganda op het forum de laatste tijd.

Persoonlijk vind ik Baudet een narcistische vent die misbruikt maakt van de ongenoegens onder het volk om stemmen te ronselen die zijn narcisme voeden. Dat hij daarnaast ook nog een oorlogscrimineel als Putin steunt maakt het helemaal walgelijk!

Maar goed dat is mijn mening. Die pleur ik ook niet elke twee dagen op het forum. Lijkt me echt beter als we de propaganda in het vervolg even op een lager pitje zetten en ons focussen op waar dit forum over gaat… drugs.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Maakt niet uit Fred. Sterker nog: goede keus! Het punt ontging je regelmatig en het ontbrak je aan de inhoud.
Volgens mij is @FredKroket juist iemand die het wel heel goed begrepen heeft maar zich door de continue fvd-propaganda niet meer prettig voelt in dit forum of in ieder geval in dit topic. Dat is dus echt niet de bedoeling.

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Ik ga deze discussie niet met je aan.
Nee, dat begrijp ik... er valt ook geen discussie over te voeren, sorry.
De kans dat het niet-forum aanhangers waren is alleen wat kleiner, aangezien die daar geen enkel belang bij hebben.
Hoe groot acht jij de kans dat forum-aanhangers uit naam van Sylvana Simons stemmen met de wetenschap dat Sylvana Simons dit aanhanging gaat maken? Het is juist de uitgelezen kans om het breed uit te meten in de pers.
Klopt. Jij denkt dat men in het geheim samenspant om Baudet erbij te naaien. Dat noemt men een complot. Is inderdaad makkelijk: even opzoeken in het woordenboek.
🤡

Je reageerde op mijn post (waarin ik kenbaar maak de de NS Publieksprijs is gecanceld vanwege het feit dat Baudet zou gaan winnen) met ''maar geloven dat het allemaal een complot tegen Baudet is is natuurlijk makkelijker''.

Het blijkt dus achteraf helemaal geen complot te zijn, mevrouw Plop: even teruglezen op dit forum. :)
Op het moment dat er aanwijzingen zijn dat er op grote schaal fraude word gepleegd zou de prijs inderdaad bij elke andere schrijver ook zijn geschrapt.
De wedstrijd is altijd gemanipuleerd. Mensen konden altijd meermaals stemmen zoals ik eerder heb aangegeven en dit gebeurde dan ook. Dat het nu wat meer is gebeurd wil ik wel erkennen, maar dat het nooit is gebeurd is onzin. Stemmen via internet is altijd fraudegevoelig. Altijd. Die organisatie zou met terugwerkende kracht alle winnaars moeten cancelen, dat zou consistent zijn.
Één ding neem ik terug: Thierry heeft zich helemaal niet in eigen voet geschoten. Als hij de prijs had gewonnen (of niet) zou daar namelijk helemaal niet zoveel aandacht voor geweest zijn als dat er nu is.
Zeker. Negatieve aandacht is ook aandacht. Kijk maar hoe groot Trump is geworden door dit spelletje.
Volgens mij is @FredKroket juist iemand die het wel heel goed begrepen heeft maar zich door de continue fvd-propaganda niet meer prettig voelt in dit forum of in ieder geval in dit topic. Dat is dus echt niet de bedoeling.
Daar verschillen we dan over van mening, Eik.

Tevens betreft het geen fvd-propaganda, maar een objectieve waarneming.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het forum staat inderdaad open voor iedere drugsgebruiker, ongeacht zijn of haar afkomst, achtergrond of politiek kleurtje. Maar de laatste tijd is het toch echt de Openlijke aanhang en de stille verdedigers van (extreem rechts) die het forum vol spammen en elke keer op aanvallende wijze de discussie aangaan met andersdenkenden.

Je mag op dit forum voor Baudet zijn maar je moet niet verbaasd zijn dat er mensen zijn die zich storen aan de continue pro-Baudet propaganda op het forum de laatste tijd.

Persoonlijk vind ik Baudet een narcistische vent die misbruikt maakt van de ongenoegens onder het volk om stemmen te ronselen die zijn narcisme voeden. Dat hij daarnaast ook nog een oorlogscrimineel als Putin steunt maakt het helemaal walgelijk!

Maar goed dat is mijn mening. Die pleur ik ook niet elke twee dagen op het forum. Lijkt me echt beter als we de propaganda in het vervolg even op een lager pitje zetten en ons focussen op waar dit forum over gaat… drugs.
Eens. De sfeer op het forum word de laatste tijd nogal bepaald door Baudet en complottheorieën. Ontzettend leuk voor degenen die zich daar mee bezig houden, maar nogal jammerlijk voor het merendeel van DF, dat zich daar niet mee bezig houdt.

Er niet tegenin gaan maakt dat het forum ermee vol gespamd word en andere leden uiteindelijk maar gewoon niet meer reageren. Er wel tegenin gaan zorgt voor ellenlange verhitte discussies waardoor de sfeer evengoed, zoniet harder beïnvloed wordt.

Daarmee wordt op DF in het klein en buiten DF in het groot een sfeer gecreëerd waarin een vrij kleine groep alleen maar kan winnen: ze krijgen alle ruimte om de sfeer te bepalen of ze kunnen de aandacht naar zich toe trekken door de slachtofferkaart te trekken omdat ze tegengewerkt worden.

En dat moet, in ieder geval op DF, maar eens klaar zijn. Zodat het forum voor iedereen weer een leuke plek kan zijn.

En @WhySoSerious?! , Om maar even in te gaan op je post over Elon Musk en het overnemen van DF: volgens mij heb je tot nu toe heel wat kunnen maken en nog steeds geen ban. Als het je hier niet bevalt, ben je nog steeds vrij om te vertrekken.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter

Volspammen? Ik vind dat wel wat meevallen Eik.

Daarnaast, wie is er hier nou echt een Baudet "aanhanger" hier? Ik niet en ik zie ze verder ook niet. Wel mensen die openlijk een keer iets positiefs te zeggen hebben over FvD en daardoor in een hoek geduwt worden door uitspraken als:

"dit topic wordt zo langzamerhand een soort circlejerk voor FVD trolletjes."

Grappig genoeg vind ik Baudet zelf ook overkomen als een narcistische vent (kwal vind ik wel een toepasselijk woord). Is dat een reden voor bovengenoemde ridiculisering?

Propaganda?

Weet je wat het is, er zitten hier gewoon heel veel ANTI-FvD'ers, waaronder jijzelf en andere DF staff. En als iemand dus ook maar eens iets positiefs over FvD heeft te zeggen, of kritiek heeft op de ondemocratische manier hoe er op het moment met FvD om wordt gegaan, dan mag dat niet. Dan "moet dat geweerd worden van het forum".

Imo een beetje slap.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Volspammen? Ik vind dat wel wat meevallen Eik.
Dat vinden ik en anderen dus niet meevallen.

Daarnaast, wie is er hier nou echt een Baudet "aanhanger" hier? Ik niet en ik zie ze verder ook niet. Wel mensen die openlijk een keer iets positiefs te zeggen hebben over FvD in een hoek geduwt worden door uitspraken als:
We hebben hier best veel fvd aanhangers. Of toch op zijn minst leden zoals jij die officieel geen “aanhanger” zijn maar wel elke mogelijkheid gebruiken om anti-Baudet meningen tegen te spreken en daarmee indirect Baudet te steunen.

Grappig genoeg vind ik Baudet zelf ook overkomen als een narcistische vent (kwal vind ik wel een toepasselijk woord). Is dat een reden voor bovengenoemde ridiculisering?
Daar zijn we het dan over eens. Dat het een narcistische kwal is, is in mijn ogen geen reden om hem te ridiculiseren. Dat je fascistische neigingen hebt en een oorlogsmisdadiger die oorlogen begint en genocide pleegt een “held” noemt wel.

124h3TJtt23ti32jk

Bewuste gebruiker
Daarmee wordt op DF in het klein en buiten DF in het groot een sfeer gecreëerd waarin een vrij kleine groep alleen maar kan winnen: ze krijgen alle ruimte om de sfeer te bepalen of ze kunnen de aandacht naar zich toe trekken door de slachtofferkaart te trekken omdat ze tegengewerkt worden.
Wat is dit voor Calimero gedrag? Als je het er niet mee eens bent kan je gewoon je mond opentrekken hoor.
En dat moet, in ieder geval op DF, maar eens klaar zijn. Zodat het forum voor iedereen weer een leuke plek kan zijn.
🤡

Ik ben voor vrijheid van meningsuiting alleen wel als het mijn eigen mening betreft.
En @WhySoSerious?! , Om maar even in te gaan op je post over Elon Musk en het overnemen van DF: volgens mij heb je tot nu toe heel wat kunnen maken en nog steeds geen ban. Als het je hier niet bevalt, ben je nog steeds vrij om te vertrekken.
Er zijn een hele hoop mensen die het wel met me eens zijn, dus ik voel zeker niet de urgentie om te vertrekken. Als ik het een goede ontwikkeling vind dat Elon Musk Twitter gaat overnemen, zeker gezien het feit dat hij vrijheid van meningsuiting in een hoog vaandel heeft staan, waar het hier naar mijn mening nog wel eens aan schort, dan zeg ik dit. Ik wil het nog wel een keer voor je herhalen als je daar lekker op gaat.
Dat vinden ik en anderen dus niet meevallen.
Ik vind het wel meevallen in ieder geval.

• Like
Waarderingen: N3K0

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
We hebben hier best veel fvd aanhangers. Of toch op zijn minst leden zoals jij die officieel geen “aanhanger” zijn maar wel elke mogelijkheid gebruiken om anti-Baudet meningen tegen te spreken en daarmee indirect Baudet te steunen.
Misschien is die tegenbeweging er juist wel omdat er hier zo'n kliek anti-FvD'ers is. Dat sommigen vinden dat daar een tegenwoord tegen mag zijn. Zoals gezegd, ben ik geen FvD aanhanger, maar hoe over ze wordt gepraat en hoe met ze om wordt gegaan, ook hier... En natuurlijk, FvD zelf zijn ook geen lieverdjes.

Daar zijn we het dan over eens. Dat het een narcistische kwal is, is in mijn ogen geen reden om hem te ridiculiseren. Dat je fascistische neigingen hebt en een oorlogsmisdadiger die oorlogen begint en genocide pleegt een “held” noemt wel.
Ik doelde niet op ridiculisering van hem, maar van de mensen die het eens voor hem of zijn (partij zijn) standpunt "opnemen". En daarnaast het over 1 kam scheren van alle "FvD aanhangers", alsof dat allemaal mensen zijn die hetzelfde denken over dingen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan