Het DF Drugshandboek

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chaincells zei:
Zelfde geld voor mij, zou dolgraag nalezen/controleren.

Bij gebrek aan 'ervarings'-delen bij de 'bekendere' drugs zou ik eventueel ook wel willen helpen, maar ik denk dat de ervarenere gebruikers dat beter kunnen.

Blijf het een top idee vinden :smoke:

Ook jij staat erbij genoteerd. :wink:

@ Petrovic: Ik begrijp je punt, ik zal er eens over nadenken, misschien dat een aantal mensen een ervaring kunnen samen stellen ofzo.

Chaincells

Belezen gebruiker
Hoe zit het met de echte 'beginners' van drugs? Komt er echt een inleiding over downers/uppers/psychadelische drugs? Hoe moet ik dat ongeveer voor me zien?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chaincells zei:
Hoe zit het met de echte 'beginners' van drugs? Komt er echt een inleiding over downers/uppers/psychadelische drugs? Hoe moet ik dat ongeveer voor me zien?

Over de inleiding is nog niks bekend, er komen sowieso afzonderlijke hoofdstukken over de meeste soorten drugs.

Chaincells

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Chaincells zei:

Over de inleiding is nog niks bekend, er komen sowieso afzonderlijke hoofdstukken over de meeste soorten drugs.

Oké. Ik neem aan dat je rekening houd met mensen met 'weinig' kennis, qua drugs.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chaincells zei:
Sublimo zei:
Chaincells zei:

Oké. Ik neem aan dat je rekening houd met mensen met 'weinig' kennis, qua drugs.

Ja, dat is hoofdzakelijk onze doelgroep. :grin:

KoxBox

Badass junkie
Chaincells zei:
Sublimo zei:
Chaincells zei:

Het is de bedoeling dat het boek voor iedereen is, voor leken en voor meer ervaren mensen die misschien wel iets nieuws zouden willen proberen of iets willen bij leren.

knolselderij

Wijs gebruiker
ik heb zeer vage kennis, ik kan niet schrijven, ben niet artistiek genoegg en ik doe t slecht met afspraken. is t ook goed als ik t gewoon koop (mits gesigneerd) ??

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
knolselderij zei:
ik heb zeer vage kennis, ik kan niet schrijven, ben niet artistiek genoegg en ik doe t slecht met afspraken. is t ook goed als ik t gewoon koop (mits gesigneerd) ??

Tuurlijk ! :sunglasses:

Flameon

Badass junkie
Is er niemand handig om een website drugsforumhandboek.nl te maken? :P
voor het overzicht, voor je teksten te deponeren, voor he tonline lezen van teksten.
site met wachtwoord uiteraard

knolselderij

Wijs gebruiker
Flameon zei:
voor het overzicht, voor je teksten te deponeren, voor he tonline lezen van teksten.

site gehackt, no copyrights.. daar gaat je money

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
knolselderij zei:
Flameon zei:

site gehackt, no copyrights.. daar gaat je money

Precies, nu maakt het geld me nog niet echt iets uit. Het boek zelf veel meer.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Nee, absoluut niet.

Ik heb gewoon een hekel dat veel dingen altijd om geld draaien i.p.v. gevoelens. :)

W.F.L.

Badass junkie
Ja, gevoelens zijn veel sterker dan geld :)

Geld voelt wel lekker of kut ja, maar daarmee is het meeste wel gezegd vind ik. :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Haha. :grin: Als we zo ver komen, zou geweldig zijn. Dan boeit dat eventuele geld me niet echt meer, maar er schrijven meer mensen mee aan het boek. :) Dus dat zal vast wel ergens besproken worden. :wink:

Drientje

DF-koning
Heeft het boek een deadline? Ik heb gisteren namelijk een huge stapel unity quizeen gekregen die voor 10 december op de stie moeten worden gezet, allemaal handmatig dus ik heb ineens niet zo heel veel tijd meer.

Dus als het niet zo'n haast heeft kan ik wel iets schrijven maar anders kan ik het beter aan iemand anders over laten.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Aalpoepert zei:
Het is inmiddels zondag geweest, ik denk dat we nu ongeveer wel een team bij elkaar hebben.

Inderdaad. :)

Drientje zei:
Heeft het boek een deadline? Ik heb gisteren namelijk een huge stapel unity quizeen gekregen die voor 10 december op de stie moeten worden gezet, allemaal handmatig dus ik heb ineens niet zo heel veel tijd meer.

Dus als het niet zo'n haast heeft kan ik wel iets schrijven maar anders kan ik het beter aan iemand anders over laten.

Wat mij betreft niet, zelf heb ik het ook zeer druk met school, en ik ben niet de enige hier denk ik.

Chris Pontius

Badass junkie
Sorry, dat is toch echt een goede kanshebber bij mij, maar ik wil niet te overhaast reageren; ik laat het vraagstuk nog even broeden.

Bovenaan