het gaat zo gebeuren

thor

Belezen gebruiker
M'n ouders zijn een weekend weg, en er komt zo een vriend langs.

MAAR.. het zijn dus wit/heel licht oranje met oranje spikkeltjes erop. Ik weet dat je van de opdruk niet veel kunt opmaken. Maar ik heb gelezen dat er hier PMA inzit, en op andere fora's zeggen ze mcPP.

Dus.. wat zeggen jullie.. gewoon doen?

http://img232.imageshack.us/img232/4835/blablacp6.jpg

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
NIET DOEN! Zit lsd & heroine in :')

Nee even serieus.. De enige manier waarop je weet wat er in zit is door het te laten testen. Er worden heel veel verschillende pillen gemaakt die wel dezelfde opdruk hebben, dus dit zegt absoluut niks. Ik zou gewoon rustig aan beginnen, niet gelijk te veel nemen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Eerste keer xtc? Halve of hele nemen, ik ben zelf begonnen met een halve. Niet te snel bijpakken, het kan soms even duren voor je er iets van merkt. Vooral goed blijven drinken en have fun :)

thor

Belezen gebruiker
/care

We nemen zo allebei een hele, we zien wel wat er gebeurd. Ook al ervarings met paddos (hawaiaans) dus we zijn wel wat gewend.

Ik zal straks nog wel wat posten.
:beer:

thor

Belezen gebruiker
voel nog niksss.. ff guitar hero spelen :)

edit- Als we merken dat er rotzooi inzit, moeten we het dan uitkotsen? of gewoon wachten tot het uitwerkt?

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
uitkotsen heeft geen zin, op het moment dat je merkt dat het niet goed is, zit het al in je bloedbaan.. suikerwater en vitamine c kan wel fijn zijn dan.

neti

Badass junkie
heeft weinig zin dan meer... denk dat het dan al opgenomen is.... drink dan veel water en melk, veel suiker, veel vitamine C

thor

Belezen gebruiker
haha ik lach me dood hier (ik vriend van thor) eentje is aan het kotsen.. niet thor maar iemand anders.. en ik zit hier beetje met bier achter z'n laptop hun in de gaten te houden. LOL

thor

Belezen gebruiker
die vriend van me moest kotsen, zal ik gewoon afwachten wat er gebeurd.. of ook kotsen?

Eier

Bewuste gebruiker
Nee, zijn kots opdrinken terwijl je het filmt. En daarna elkaar in de mond poepen, terwijl je die andere lief aankijkt.

thor

Belezen gebruiker
hahhaha thor ligt half te slapen op z'n bed en die andere gozer is uitgekotst en zit nu guitar hero te spelen.. beetje blij te schreeuwen enzo... prachtig! :grin: *neemt slok bier :beer:

--------------------------------------------
update:

thor is nu ook naar de wc gelopen muwhahahaha :mrgreen:

thor

Belezen gebruiker
Ja ik ben ook naar de wc geweest, dacht dat ik moest kotsen.. toch niet.. ik heb wel een enorm kleine lul :beer:

thor

Belezen gebruiker
Wel wat vage gedachtes "wow die deur komt hard op me af, onee ik kom hard op de deur af" :P

thor

Belezen gebruiker
Hehe.. het was zeker leuk.. Maar veel minder intens dan ik gedacht had. Het echte love gevoel heb ik nog niet gehad :cry: (er was wel genoeg euforie)

Heb wel visuals gehad, als ik bijvoorbeeld naar m'n pet op de grond keek kon ik hem "in de grond denken" en dan bewoog hij langzaam in de grond. Ik moest zegmaar wel moeite doen voor de visuals :grin:

Dus wat zal ik gehad hebben? een lage dosis mdma of iets anders?

maverick

Belezen gebruiker
hmmzz.. weet t niet zo.. maar als je mdma hebt en juiste hoeveelheid dan lijkt het mij dat er geen twijfel over mogelijk is of je nou wel of neit juiste xtc gevoel hebt gehad.. als je dat meemaakt dan weet je dat echt wel.. en dat is wel intens.. dus miss lagere dosis met btj speed ofzo..?

:wave:

Delirium

Badass junkie
Het is waarschijnlijk geen MDMA geweest als je na je eerste keer niet uitbundig "WOW!" kan roepen.

Kleine piemeltje duidt op pep. De semi-hallucinaties op een ander stofje (PMA ofzo).

Als je echt goed wil zitten moet je de volgende keer dat je snoepjes koopt (en dan niet weer deze natuurlijk) ze even laten testen :wave:

Bovenaan