Het genot van drugs.

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik zat het zoal te lezen en ik vond idd dat er wat overeenkomsten met leden hier waren,, Zoals de smetvrees :beer:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
LOL ... eindelijk weer is positieve veralen over de drugs.

Laten we wel zijn: De drugsmisbruikers zoals Lycergine25 ( ook al was het niet expres) geven de media genoeg dynamiet om alles te verbieden.

:wave:

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
:openmouth: media zegt wat goeds over drugs komt niet vaak voor :beer:
Psst, dat zijn mensen van hier (;

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
In het artikel heb ik overigens een interessante noot gevonden:

Later heb ik LSD geprobeerd. Daardoor blijf je veel scherper dan door paddo’s, het effect van paddo’s is mooi maar ook heel verwarrend. Bij LSD voel je je redelijk normaal, je ziet alleen heel mooie en bijzondere dingen. Wiskundige patronen die in het water van de zee drijven, slapende gezichten in het zand

Indien dit door alle gebruikers zo ervaren wordt, kan ik haast niet meer wachten om een zegel te consumeren. :hearteyes:
De waanzin bereiken onder paddo-invloed is niet echt mijn doelstelling. Blijkbaar is LSD mathematischer, wat me enorm aantrekt. Minder mindfuck dus.
Leuk geschreven.

azgaza

Badass junkie
ErnstJünger zei:
In het artikel heb ik overigens een interessante noot gevonden:

Later heb ik LSD geprobeerd. Daardoor blijf je veel scherper dan door paddo’s, het effect van paddo’s is mooi maar ook heel verwarrend. Bij LSD voel je je redelijk normaal, je ziet alleen heel mooie en bijzondere dingen. Wiskundige patronen die in het water van de zee drijven, slapende gezichten in het zand

Indien dit door alle gebruikers zo ervaren wordt, kan ik haast niet meer wachten om een zegel te consumeren. :hearteyes:
De waanzin bereiken onder paddo-invloed is niet echt mijn doelstelling. Blijkbaar is LSD mathematischer, wat me enorm aantrekt. Minder mindfuck dus.
Leuk geschreven.

Ja is helemaal waar. LSD is helderder, scherper, je bent meer jezelf, en de visuals zijn wat detailvoller, kleurrijker en intenser. Soms wel wat minder alles absorberend, waardoor het ook een rustiger karakter heeft. Als je paddo's leuk vind maar de verwarring wat aan de sterke kant raad ik een lage dosis LSD aan, dus een half gemiddeld zegeltje, dan heb je net lichte visuals en de mindfuck blijft gewoon bijna volledig weg, en dat is interessant om een keer mee te maken. Hoe hoger de dosis hoe meer je gedachtes natuurlijk wel alsnog beïndvloed worden.

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, vreemd genoeg ben ik het hier niet helemaal mee eens. Mijn LSD ervaringen waren vele malen verder van de wereld dan mijn paddo trips.

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Agrees met Azgaza. True, van lsd kan je ook heel hard trippen en een dikke mindfuck krijgen, maar bij lagere dosissen heb ik wel veel visuals ed, maar mindfuck is dan bijna 0.

Leuk stukje btw :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hehe, DF informeert! Goed gedaan mensen! :wink:

Fritz - 19-01-2008, 17:02

Wat een idiote verhalen? Was de journalist soms zelf onder invloed toen hij/zij die interviews verzon? Iemand die een week ervoor en een week erna bewust extra groente eet... Waar vind je zulke figuren? Iemand die van LSD beter over zichzelf gaat nadenken? Waar haal je ze vandaan? Middelen die de neurotransmitterhuishouding van je hersens verstoren zijn bij een normale balans al niet zo handig, maar als je psyche hoe dan ook al niet goed samenhangt, is het een keihard welzijnsrisico! Zoek de info over Methamphetamine op Rotten.com maar eens op.... Stelletje dwazen! En voordat alle dopy's over dit commentaar heen vallen: Ik was ooit een automedicerende ongediagnosticeerde ADD-er... Ik dank God op m'n blote kniën dat ik van die t*ring speed af ben. Kostte me wel de liefde van me leven en vijf maanden logeren bij de Koningin....

Ocharme die fritz, zo gedistantieerd van de werkelijkheid... :( :rolleyes:

Northawke

Wijs gebruiker
Tja, dat zijn van die mensen die zich niet kunnen voorstellen dat andere mensen wel verantwoord kunnen gebruiken. Ze hebben zelf een nare ervaring meegemaakt en betrekken dat meteen op alle anderen. Vind dat persoonlijk altijd een beetje arrogant, alsof hun ervaringen boven die van anderen uitstijgen en DE waarheid zijn.

-spaceman-

Badass junkie
Argulas zei:
Hehe, DF informeert! Goed gedaan mensen! :wink:

Fritz - 19-01-2008, 17:02

Wat een idiote verhalen? Was de journalist soms zelf onder invloed toen hij/zij die interviews verzon? Iemand die een week ervoor en een week erna bewust extra groente eet... Waar vind je zulke figuren? Iemand die van LSD beter over zichzelf gaat nadenken? Waar haal je ze vandaan? Middelen die de neurotransmitterhuishouding van je hersens verstoren zijn bij een normale balans al niet zo handig, maar als je psyche hoe dan ook al niet goed samenhangt, is het een keihard welzijnsrisico! Zoek de info over Methamphetamine op Rotten.com maar eens op.... Stelletje dwazen! En voordat alle dopy's over dit commentaar heen vallen: Ik was ooit een automedicerende ongediagnosticeerde ADD-er... Ik dank God op m'n blote kniën dat ik van die t*ring speed af ben. Kostte me wel de liefde van me leven en vijf maanden logeren bij de Koningin....

Ocharme die fritz, zo gedistantieerd van de werkelijkheid... :( :rolleyes:

Ik heb er al een mooie reactie op geplaatst! :mrgreen:

Bovenaan