Het grote Aussie topic

Spyro

DF-koning
Ja man! Moet later even foto’s zoeken dan.

En sowieso veel Decade shirts, Ghosttown merch, Ouwe Stijl is Botergeil, Thunderdome jackies, petten.

Heb wel mega veel weggedaan helaas... Ga kijken of ik nog foto’s kan vinden.

*foto verwijderd ivm privacy*

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ja man! Moet later even foto’s zoeken dan.

En sowieso veel Decade shirts, Ghosttown merch, Ouwe Stijl is Botergeil, Thunderdome jackies, petten.

Heb wel mega veel weggedaan helaas... Ga kijken of ik nog foto’s kan vinden.

Bekijk bijlage 10730
Ziek! cool petje hahahah, heb zelf ook nog een thunderdome bomber, draag m elke dag zelfs. Wel zonde dat je veel hebt weg gedaan, geen ruimte meer ofzo?

Spyro

DF-koning
Ziek! cool petje hahahah, heb zelf ook nog een thunderdome bomber, draag m elke dag zelfs. Wel zonde dat je veel hebt weg gedaan, geen ruimte meer ofzo?
Die bomber had ik ook... Omdat ik naar die Thunderdome dag was geweest met die code. Vriend van me trok ‘m steeds aan en heeft ‘m nooit meer teruggegeven... Net zoals heel veel spullen die gestolen zijn. Broeken, jasjes. Echt om te janken en weet nog steeds niet wie het gedaan heeft. (Kwamen altijd veel mensen chillen, afteren) dus weet het niet. 🥴😭

Poederpret

Bewuste gebruiker
Die bomber had ik ook... Omdat ik naar die Thunderdome dag was geweest met die code. Vriend van me trok ‘m steeds aan en heeft ‘m nooit meer teruggegeven... Net zoals heel veel spullen die gestolen zijn. Broeken, jasjes. Echt om te janken en weet nog steeds niet wie het gedaan heeft. (Kwamen altijd veel mensen chillen, afteren) dus weet het niet. 🥴😭
Dat is echt klote...waarom zou je dat jatten van een ander... Dat doe je niet als je bevriend bent toch, echte gabbers jatten niet van elkaar vind ik.

Spyro

DF-koning
Dat is echt klote...waarom zou je dat jatten van een ander... Dat doe je niet als je bevriend bent toch, echte gabbers jatten niet van elkaar vind ik.
Profiteur noem ik het nu. Deelde alles met hem... Hij snoepte met alle drugs mee, bleef altijd pitten, heb nooit ergens geld voor gevraagd. Deed alles voor die gast maar heb nooit een bedankje gehad.

Maar goed, dat noem ik nu geen vriend meer. Laat ‘m maar lekker met mijn bomber rondlopen. Maar is wel zonde ja. Denk nu wel 2 keer na...

Poederpret

Bewuste gebruiker
Profiteur noem ik het nu. Deelde alles met hem... Hij snoepte met alle drugs mee, bleef altijd pitten, heb nooit ergens geld voor gevraagd. Deed alles voor die gast maar heb nooit een bedankje gehad.

Maar goed, dat noem ik nu geen vriend meer. Laat ‘m maar lekker met mijn bomber rondlopen. Maar is wel zonde ja. Denk nu wel 2 keer na...
Dat is behoorlijk maatennaaiers gedrag ja...

Blauweaap

Badass junkie
Oef word je zo niet wantrouwig naar andere toe ? Op een after pleur ik alles uit mijn zak. Toen kwam er een maat naar mij toe en fluisterde stop dat gauw weg voordat je het kwijt bent. 5m later was ik weg

Spyro

DF-koning
Ik after daarom ook alleen met mensen die ik ken
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅

Poederpret

Bewuste gebruiker
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Oei... ik ga mijn ogen ook maar open houden op de volgende after, hoop dat je tegenwoordige vrienden je beter behandelen...

Blauweaap

Badass junkie
Wa bende toch een lieverd

HGVDWET

Newbie
Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.

HGVDWET

Newbie
Wat ik nog steeds wil weten is of aussies met een hoofdhanger ( runner) die een boogje hebben zoals op de foto onder nep valt? Wat mij opvalt bij deze aussies is dat het ontwerp telkens zelfde is maar de kleuren zijn anders.
Heb er wel is een gezien met drie runners dus ook aan de zakken.zelfde ook boogje en ontwerp.
Ik kon dat alleen van cavello beperkte oplagen van 100stuks wat er dan ook in geborduurd staat die hadden dan 3 hoofhangers.

Bijlagen

• image-06-02-2022_09-28-40-01.jpg
    image-06-02-2022_09-28-40-01.jpg
    93,4 KB · Weergaven: 4
  • Like
Waarderingen: ljuv

Casrus

DF-koning
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.

Bovenaan