Whyme, je noemt in je post 'starburst'...
Ik weet niet wat het is, maar ik heb dit twee keer gehad:
Ik loop thuis bij mijn oudjes de trap af de woonkamer in. Ik blow dagelijks sinds een jaar ong. en eens in de 2 maanden een keer een paddo/truffel tripje, had verder nooit last van gekke bijverschijnselen.
Maar toen ik nuchter de trap afliep kwamen er opeens uit het niet BOEM een stuk of 30 tot 40 piepkleine maar ontzettend heldere stipjes in mn beeld. Ik was er een beetje door 'overrompeld' en stond plots stil op de trap en mn eerste reactie was om ze met mn hand te pakken/uit de lucht te slaan. wat uiteraard niet lukte... Op 1 stipje focussen kon niet, dan verdwenen ze, maar het geheel ging als een soort 'fade out' weg en na 10/15 sec waren alle stipjes weer 'gedooft'.
Dit heb ik een half jaar later nog een keer gehad. Is dit een 'starburst'?
Ik merkte onlangs ookwel met blowen en moe zijn dat dingen aan het eind van mn gezichtsvlak (uiterst links en rechts in mn beeld) licht golven.
ik vroeg me laatst ookal af of ik naar een opticien moest omdat dingen op afstand soms super wazig zijn. Soms gaat het met concentratie en focus weg, soms lijkt troebel zicht door tranerige ogen, maar soms blijft het troebel, hoeveel ik ook focus, knipper of in mn ogen wrijf...
En nu ik zo typ....Komen er eigenlijk wel meer dingetjes boven drijven waar ik mn zicht op betrapt heb de laatste tijd... (dat is, sinds ong. de jaarwisseling. tussen okt '09 en nu 3 keer getript en 4 keer MDMA/X gebruikt)
In de Metro in Amsterdam zitten en in de tunnels tussen de 2 sporen in een persoon zien zitten

Terug kijken bleek het een ijzeren stellage ofzo te zijn... In mn ooghoeken het idee hebben dat mensen hun hand naar me uitsteken en als ik dan om kijk is er niks... En licht schitteringen vallen me heel erg op.
Die laatste dingen storen me totaal niet, het gebeurd 1 a 2 keer per dag en beinvloeden mn dagelijks leven niet. Het is tevens niet echt extreem duidelijk aanwezig, niet heel erg intens, in tegen stelling tot die 2 keer met die stipjes. Dat was echt 100% duidelijk waar te nemen en duurde ook duidelijk 10 tot 15seconden waardoor ik het bewust meemaakte en kon registreren... (dat was echter voor ooit MDMA genomen te hebben)
Als jullie dit zo lezen, wat denken jullie?
Rare shizzle...
*gaat een google sessie HPPD starten*