Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

Heb jij zin in een joint?

• Ja

Stemmen: 1 20,0%
  • Ja, ONTZETTEND!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, moet er niet aan denken!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

cunt

Wijs gebruiker
ik heb vanmiddag wat wietjes gehaald .. vanavond gewerkt dus geen kans gehad om er van te genieten .. doen we morgen weer!

Angel Of Dead

Experimenterende gebruiker
damn zit 0wk al in tentamen week.. :cry: egt fucked up is dat...mjah voel me dr wel idd slimmer door hihi :P
mjah moet maar nie te vaak doen....

Damn heb dr wel zin in een nu..pffff

kusjjs

cunt

Wijs gebruiker
ik niet, heb er ook niet echt behoefte aan momenteel.
ga het weekend lekker paar bluntjes roken :stoned:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
EEEEEEEEEEHHKKK

Ik heb zo'n zin!

Maar ik probeer zo weinig mogelijk doordeweeks te smoken, en ik heb maandag ook al wat gesmoked.

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
EEEEEEEEEEHHKKK

Ik heb zo'n zin!

Maar ik probeer zo weinig mogelijk doordeweeks te smoken, en ik heb maandag ook al wat gesmoked.

En meneer zei nog wel dat hij niet door de weeks zou smoken :P whaha, goed zo jongen :P

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ja maar maandag telt niet, want dan moet ik tot laat door vergaderen op mijn werk, en als ik dan op de bus moet wachten ga ik niet uit mijn neus staan eten! Dus!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Wat klinkt dat toch heerlijk, sta je op bus te wachten, wat altijd heel saai is. Heb je een junko die je vermaakt... nou ja.. die van jouw kan je niet junkos noemen, maar tsja.. hoe noem je een joint die heel dun is :P

Edit: maar wel almost pure :grin:

BacingsPen

Badass junkie
hihihihiihih, die krijg ik in ieder geval, als ik hier niet meer woon :grin:

en Caatje, ga gerust je gang! Mine is yours too :)

ontopic:

Ik heb echt zin een lekker puur sticky zeg. JUIST omdat m'n halve spacecake begint in te slaan...

Afgelopen dagen nam ik EN de cake later, EN rookte ik pas om 10-11 uur m'n sticky. Maar VANDAAG is dat anders. Ik ga NU een sticky draaien, en hem om HALF 8 roken :)

Mindless1985

Badass junkie
Ghehehe, Ik heb zo'n zin in een joint :grin: Gelukkig heb ik hier wat naast me liggen :)

Polen was zo tof, uiteindelijk meer gezopen dan geblowed, de wiet was niet veel aan daarzo... Ben uiteindelijk een week langer gebleven omdat ik het daar wel naar m'n zin had :)

Volgende maand ga ik weer :grin:

Anyway, op naar m'n joint.

Elektronik_dynamite

Badass junkie
ja is het ook niet... maar ik heb geen hasj bij me... en geen geld.. en de shop zit in het centrum en ik zit op het fucking industrie terrein >_<
en ik moet dan nog is wachten tot iemand het voor me kan halen want de shop controleerd nu altijd echt ALTIJD :angry:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Tu tu tu! Roken voor je 18de, dat kan niet! :grin:

Damn, ik heb ook zin in ééntje, maar ik zou proberen om doordeweeks zo weinig mogelijk te smoken. Maar morgen speelt een bandje van vrienden van mij, en dan maak ik wel een uitzondering! :smoke:

BacingsPen

Badass junkie
hehe, lekker puur hasj/wiet jointje gedraaid. Eerst paar biertjes drinken, ff naar buiten, en flodder in amerika kijken! :grin:

BacingsPen

Badass junkie
ok, het ROKEN van wiet is verlavend... Ik weet het nu 100% zeker.

In de zomervakantie ga ik 'sowieso' stoppen. Alleen spacecake mag dan nog.

Bovenaan