BacingsPen
Badass junkie
hehe, die frank blowt gewoon nog iedere week, hij wil het allen niet toegeven 
toch beter 
SpacingBen zei:Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten![]()
@ emo
Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goedVan spacecake word ik sowieso minder para
Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn![]()
Hmm, je hebt mazzel dat ik het niet meer had gelezen, anders had ik het gejat :Pspacekonijn zei:en ik heb nog een beetje hasj![]()
come and get itEmo zei:![]()
doe mij d'r ook maar 1![]()
cunt zei:come and get itEmo zei:![]()
apeldoorn = maar 40min met de bus ofzo :P
LoL als ik al die berichten van je leesflash kieke zei:ik moet wel nu pilaar zijn![]()
want anders kank ni slapen,heb van vrijdag tot nu nix geslapen,en ben nog alty ni moe.
en als ik probeer te slapen , dan durf ik ni slapen
als ik mijn ogen voor een minuutje sluit dan kryg ik inneens zone schok en das kei verschiet achtig en ik had ook : ik had mijn ogen open en ik zag innees van die kleine insecten die op mij begonne te springen en kruipen,echt eng
en nu wil ik wel ne dikke puure toet voor het slapen gaan anders kank morgen ni naart school :P
slipperman zei:LoL als ik al die berichten van je leesflash kieke zei:ik moet wel nu pilaar zijn![]()
want anders kank ni slapen,heb van vrijdag tot nu nix geslapen,en ben nog alty ni moe.
en als ik probeer te slapen , dan durf ik ni slapen
als ik mijn ogen voor een minuutje sluit dan kryg ik inneens zone schok en das kei verschiet achtig en ik had ook : ik had mijn ogen open en ik zag innees van die kleine insecten die op mij begonne te springen en kruipen,echt eng
en nu wil ik wel ne dikke puure toet voor het slapen gaan anders kank morgen ni naart school :PSlikken/Snuiven op school nu dit. Kijk maar uit zo kan je niet lang door blijven gaan hoor.

woon in ede ... jij?SpacingBen zei:cunt zei:come and get itEmo zei:![]()
apeldoorn = maar 40min met de bus ofzo :P
mmm, waar woon je dan? :P
Ik heb damn zin in een lekkere stick trouwens, pak er nog ff 1...

chillent hehhe :PSpacingBen zei:Ook in Apeldoorn![]()
ben dr ook maar 2x uitgeweest .. mischien was het toevallig op leuke avonden ofzo :PSpacingBen zei:
Ik vind er juist niet zoveel aan![]()
Gigant is inderdaad wel lacheMoet ik toch maar weer is heen gaan misschien
![]()