Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

Heb jij zin in een joint?

• Ja

Stemmen: 1 20,0%
  • Ja, ONTZETTEND!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, moet er niet aan denken!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

Mac...

Badass junkie
Ik heb eigk ook wel zin, maar het stappen gisteren heeft me vandaag een date opgeleverd. Is misschien wel zo leuk voor haar als ik nuchter ben.

BacingsPen

Badass junkie
jointje + nieuw meisje gaat niet samen, dan is :beer: toch beter :wink:

Wiet is iets waar je de tijd voor moet hebben en nemen:wink:

Emo

Bewuste gebruiker
als ik heb geblowed en dr komt een nieuw meisje in de groep whatever
word ik eigenlijk best wel parraa :flushed:
als ik nuchter ben heb ik daar gelukkig geen last van :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:

matthijs

Badass junkie
Maar goed, eventjes weer on-topic...ik heb nu echt wel heel erg veel zin in een joint maar ik heb geen wiet meer :(

caatje

Badass junkie
kben echt zo gelegenheids roker, meestal met meerdere mensjes. Soms rook ik weken niet en dan weer avonden aan een stuk.

Emo

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:

spacekonijn

Badass junkie
met cannabis sta ik soms niet achter mn eigen gedachte wat paraheid betreft.
oftewel , ik heb heel af en toe wel eens een gedachte , die gewoon echt nergens op slaat en nogal para is .
maar bijna direct daarna bedenk ik me dat het nergens opslaat.

toch vreemd spul wiet :grin:

matthijs

Badass junkie
Fuck, je staat niet in het telefoonboek :P
En ik heb vandaag ook niet zo'n zin in een joint, ik denk dat ik giswter ook zin had om te roken :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
Nou ik heb wel zin in een joint! Net maar n paar heisen gehad, en toch rook m pa et... nu moet k wel m wel ff goed gaan voelen hehe, ff lekker genieten :grin: :hearteyes:

Emo

Bewuste gebruiker
hehe zo hoort het
redenen zoeken om te blowen toch :wink:
je vader heeft het geroken dus blowen maar :P

Waterpijp

Bewuste gebruiker

Whoohoooo je hebt je eindelijk aangemeld!! zal tijd worden ey :wink: wat een toeval dat ik hier net kijk en dat we dus net afgesproken hebben, ik zie je zo, laat niet te lang wachten man, want ik heb dus zin in die joint! :) goeie shizzle van a'dam meegenomen :grin: :smoke:

flash kieke

Wijs gebruiker
ik moet wel nu pilaar zijn :mrgreen:

want anders kank ni slapen,heb van vrijdag tot nu nix geslapen,en ben nog alty ni moe.
en als ik probeer te slapen , dan durf ik ni slapen
als ik mijn ogen voor een minuutje sluit dan kryg ik inneens zone schok en das kei verschiet achtig en ik had ook : ik had mijn ogen open en ik zag innees van die kleine insecten die op mij begonne te springen en kruipen,echt eng

en nu wil ik wel ne dikke puure toet voor het slapen gaan anders kank morgen ni naart school :P

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:

want anders kank ni slapen,heb van vrijdag tot nu nix geslapen,en ben nog alty ni moe.
als ik mijn ogen voor een minuutje sluit dan kryg ik inneens zone schok en das kei verschiet achtig en ik had ook : ik had mijn ogen open en ik zag innees van die kleine insecten die op mij begonne te springen en kruipen,echt eng

en nu wil ik wel ne dikke puure toet voor het slapen gaan anders kank morgen ni naart school :P
LoL als ik al die berichten van je lees :grin: Slikken/Snuiven op school nu dit. Kijk maar uit zo kan je niet lang door blijven gaan hoor.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:

LoL als ik al die berichten van je lees :grin: Slikken/Snuiven op school nu dit. Kijk maar uit zo kan je niet lang door blijven gaan hoor.

slikken en snuiven was een goed voor 1 keer ja
hopelijk toch dakt ni meer doe
mor xtc gonk zeker nimeer tijdens schooldoen :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
:)

Ik vind er juist niet zoveel aan :confused:

Gigant is inderdaad wel lache :) Moet ik toch maar weer is heen gaan misschien :)

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
:)

Ik vind er juist niet zoveel aan :confused:

Gigant is inderdaad wel lache :) Moet ik toch maar weer is heen gaan misschien :)
ben dr ook maar 2x uitgeweest .. mischien was het toevallig op leuke avonden ofzo :P

Emo

Bewuste gebruiker
hehe denk het wel
caterplein is wel ok opzich maarja
ik ben niet echt zo'n uitgaan iemand
wil wel graag naar grote feesten zoals qlimax en defqon
maarja dat is allemaal pas weer volgend jaar :wink:
ohw dat is het al bijna he :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Haha, een feest wil ik ook wel een keer naartoe :)

Heb btw ckr zin in een joint, maar dat heb ik altijd 's avonds :grin:

Ook als het geen effect zou hebben, zou ik die joint willen roken!!!

Bovenaan