1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het LSD Analogen topic

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Twirley Bird, 25 jul 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Volgens mij moet er om ald-52 te produceren eerst lsd worden gemaakt en dan aangepast. En voor 1p-lsd hoeft niet eerst lsd gemaakt te worden. Bij beide wordt gespeculeerd dat ze na inname in het lichaam worden omgezet in lsd (pro-drugs voor lsd dus).

Tenminste, dit had ik laatst gelezen maar kan het niet terugvinden. Maar wacht voor een echt goed antwoord inderdaad maar even op de experts. :wink: @Neo-Shulginist of @Jmths bijvoorbeeld. Ik ben ook wel benieuwd. :)

Neo-Shulginist en Twirley Bird vinden dit leuk.
  2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

ALD-52 is LSD met een acetylgroep er aan geplakt en 1P-LSD is LSD met een propylgroep er aan vast geplakt. 2P-LSD bestaat naar mijn weten niet.
    Het was lange tijd zo dat de enige bekende manier om elk LSD analoog dan ook the synthetiseren (ETH-LAD, AL-LAD, 1P-LSD, ALD-52) enkel mogelijk was door eerst LSD te synthetiseren. 1,5 á 2 jaar geleden ergens is er een aankondiging geweest van * piep, naam vendor * dat er een manier was gevonden om 1P-LSD te synthetiseren zonder LSD als precursor in het syntheseproces. Vanwege legale redenen wordt dit als een grote mijlpaal gezien aangezien LSD een wereldwijd verboden substantie is.

Hierop volgde ook de mededeling waarin in ieder geval gezegd werd dat de productie van ALD-52, ETH-LAD en AL-LAD gestopt werd/is vanwege deze legale reden, namelijk dat ze nog altijd LSD als precursor nodig hebben om deze te kunnen produceren.
    Klopt, dat is wat sommige mensen geloven.

3. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Jij denkt van niet?

Interessant trouwens, ald-52 wordt dus niet meer geproduceerd. Ik heb nog liggen, maar voortaan dus maar 1p-lsd halen. Ach, ik merk weinig verschil.

acht.zes vindt dit leuk.
  4. Jmths

Jewel, maar had laatst beetje discussie met Neo er over. Kon het laatst niet laten maar wil niet onnodig tegen de schenen schoppen. :')
    Ik betwijfel het eerlijk gezegd.. :tearsofjoy:
    Maar ETH-LAD en AL-LAD weet ik niet zeker, AL-LAD wordt nog door twee vendors verkocht maar ETH-LAD heb ik al lange tijd niet meer voorbij zien komen wat wel jammer is aangezien ETH-LAD als de meest intense LSD analoog wordt beschreven en op zich wel interessant is.

5. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ja, sorry. Ik kan soms een beetje muggenziften om details :wink:

6. Jmths

Tja, ik loop wel vaker dingen te verkondigen die ik ooit voorbij heb zien komen zonder bronvermelding. Moest ook even 2x kijken hoor. Had laatst nog een discussie met iemand over dopamine agonisme van PCP, en ik begin nog: 'Waar de fuk heb je het over het is een indirecte dopamine heropname remmer?' Komt het aanzetten met een wetenschappelijk onderzoek onder ratten waarbij gedeeltelijk agonisme op vrij specifieke atypische 'D2 high receptors' wordt genoemd. Daar hoor je het einde niet van, stelletje etterbakken dat het zijn. Ik vind het nog steeds een beetje bullshit, naar dezelfde redenatie kan LSD een dopamine agonist genoemd worden maar op het internet kun je zelden een sportieve discussie te verwachten. De Paralympics voor intellectuelen. :')

7. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Vind het heerlijk deze dischussies zo leer ik er ok nog wat bij.

Veel dank voor alle ervaringen en toelichtingen erover. Hopelijk komen er nog meer langs. Mijn interesse is allang aangewakkerd in ieder geval.

Dank voor het delen van jullie kennis!

gomega en Jmths vinden dit leuk.
  8. Buu

Buu Belezen gebruiker

Dankjewel voor je uitleg, the more you know.

Ik zie dat * piep * de grote speler is voor RC markt. Is alles wat op hun site beschreven staan ook het enige wat momenteel te bestellen is bij vendors? Of zijn er nog meer zulke bedrijven.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2019
  9. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

@Buu Volgens mij mag je geen vendors vernoemen. Ik zou dit ff aanpassen.

Roze Olifant vindt dit leuk.
  10. Roze Olifant

Roze Olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Liever niet inderdaad, ik pas het even aan.

11. Buu

Buu Belezen gebruiker

Excuses, was er van op de hoogte maar het leek mij hier niet van toepassing aangezien ik gok dat zij geen losse bestellingen <1kg doen :tongueout:.

Good night ppl.

12. Jmths

Als ik het niet mis heb komen alle RC lysergamides bij LL vandaan, 2C-B-FLY ook in ieder geval, ik gok het bulk van de tryptamines ook. Ik kreeg het idee dat RC producenten onderling uitwisselen. Maar met het oog op de SI inval en bijkomende context ligt zulk soort informatie ook wat gevoelig natuurlijk.
    De Chinese fabriek waar fentanyl analogen worden geproduceerd is vrij algemeen bekend, die produceert bijvoorbeeld ook voor de farmaceutische Europese markt. Een Europol verslagje rond de SI inval stelde dat deze Spaanse partij ook een lab had in Amsterdam voor het ontwikkelen van RCs. Ik heb het idee dat de Engelse RC benzodiazepine spammers ook in ieder geval deels verantwoordelijk zijn voor farmaceutische benzodiazepines, die doen hun werk zogezegd iets te goed. Maar het is ook maar de vraag wat er zoal uit China komt, er wordt gezegd dat daar het overgrote deel van het RC aanbod daar vandaan komt al is dit waarschijnlijk flink afgenomen sinds de grote China RC ban (ze bande in 1x 116 verschillende RC stoffen waardoor er tijdelijk een 'droogte' ontstond op de RC markt). Wederom lastig om zulk soort informatie te achterhalen vanwege voor de hand liggende redenen.
    * knip * verkoopt enkel in bulk aan geregistreerde bedrijven en valt dus niet onder vendors, maar wellicht handig om even te benoemen ja. Wat wel opvallend is is dat * knip * aan gaf in het verleden LSD te hebben laten synthetiseren door een bedrijf met bevoegdheid daarvoor en dus nooit de wet te hebben overtreden aangezien LSD een noodzakelijke precursor is voor enkele LSD analogen die ze verkochten. Wat wel op valt is dat de RC en Faramaceutische wereld wel vaker overlap lijken te vertonen. Het zou mij niets verbazen als grote farmaceutische bedrijven de grootste spelers zijn in de RC scene.

Laatst bewerkt: 11 aug 2019
  13. Roze Olifant

True that, kwestie van consistentie. Ik moet toch iets te doen hebben in m’n leven. :wink:

Fijne avond!

14. Buu

Buu Belezen gebruiker

Duidelijk! Had de vraag iets te vroeg gesteld. Even rondgekeken en mijn RC-source heeft veel meer obscure stofjes dan *bulk vendor waar mijm vraag over ging* aanbiedt. Er zullen dus ongetwijfeld meer van zulke partijen zijn.

Eeuwig zonde dat SI opgedoekt is, mijn aller eerste trip ervaring ooit heb ik destijds daar weg gehaald. 20,9mg exact 2-CE :purpleheart:.

Ik meen me te herinneren dat zij zijn opgedoekt omdat ze ook nog wat handel deden buiten de RC's om. Zonde als je het mij vraagt, want volgens mij harkte ze prima geld binnen met RC's alleen. Maar who knows.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2019
  15. mod4fun

mod4fun Belezen gebruiker

Sry, het schijn in dit geval geen probleem te zijn lees ik. Ik dacht ff snel waarschuwen voordat je een ban krijgt :grimacing:

Roze Olifant en Buu vinden dit leuk.
  16. Buu

Buu Belezen gebruiker

Appreciate it :)

17. Roze Olifant

Het is een algemene afspraak inderdaad dat we geen RC-vendors noemen op het forum, dus goed opgemerkt hoor. Zou te verwarrend worden als we onderscheid gaan maken in de hoeveelheden die verkocht worden.

Maar we snappen ook dat dit een regel is die niet voor iedereen direct duidelijk is gezien de wettelijke status van RC’s.

18. Jmths

SI verscheepte naar Oostenrijk waar vrij extreem opgetreden wordt tegen RCs, Oostenrijkse politie was ter plaatse betrokken bij de inval in Spanje. Ook verscheepten ze RCs naar de VS wat vaak een sterke indicator is of een vendor wordt binnen gevallen door de politie. De voornaamste reden dat SI is binnen gevallen is waarschijnlijk vanwege internationale druk.
    SI is op verdenking van witwassen van geld binnen gevallen, er is mij verteld dat dit proces nog altijd gaande is en dat er nog niets concreets belastends is aangehaald.

Hetgeen dat jij je waarschijnlijk herinnert is ResearchGroupNederland (RGN), deze werden ook binnen gevallen door de politie welke een brief naar cliënteel heeft verzonden waarin gewezen werd op de risico's van het gebruik van Fentanyl analogen (lol). Het leek er op dat de politie niets belastends kon vinden, ze hadden hun administratie goed op orde. RGN had alweer een e-mail verzonden waarin ze de heropening van hun site aankondigde. Kort daarop zijn ze in verband gebracht met de verkoop van MDMA en Ketamine op de Darknet Market. Er is relatief recent een nieuwe RC vendor opgedoken met soortgelijk aanbod aan RGN destijds.
    Og, bedrijven als Jansen Farmaceuticals en Sandoz worden ook niet gecensureerd, op Reddit tolereren ze vermelding van genoemde en daar zijn ze vrij streng. Maar doe je ding, ik snap dat voor sommige mensen het onderscheid moeilijk te maken valt.

Laatst bewerkt: 11 aug 2019
    Buu vindt dit leuk.
  19. Chillax

Chillax Belezen gebruiker

@Neo-Shulginist heeft zich in dit topic kritisch opgesteld ten opzichte van de onbekende lange-termijn risico's die de analogen eventueel met zich meebrengen. Terecht ook, want je moet niet zomaar alles gebruiken. Vooralsnog is het met alle lsd-analogen vooral het gebrek aan onderzoek dat voor twijfel zorgt terwijl de ervaringen van gebruikers positief zijn. Daarnaast wordt er veel vergeleken met de onderzoeken naar gewone LSD.

Ik ben dan ook wel benieuwd wie hier om die reden geen lsd-analogen gebruiken (@Neo-Shulginist?), wie wel en waarom toch wel of niet.

Ik zelf heb wel 1p-LSD gebruikt maar zou liever gewone LSD gebruiken omdat daar meer bekend over is. Helaas kan ik dat echter nergens krijgen dus is het geen optie voor mij. Tijdens mijn zoektocht naar LSD gebruik ik wel 1p-LSD, maar wel erg terughoudend en niet zo vaak. Ik heb wel het idee dat het wereldwijd echt enorm veel gebruikt wordt en lees er geen andere negatieve dingen over dan de dingen die je ook over LSD leest.

Neo-Shulginist vindt dit leuk.
  20. Trippeling

Trippeling Newbie

Het enige analoog waar ik ervaring mee heb is ALD-52. Al best een aantal keer gebruikt inmiddels.
    Naar mijn idee was het enige verschil dat het toch wel wat langer duurt dan LSD. Minstens 12 uur tot ik nuchter genoeg ben te gaan slapen, meestal langer.

Zijn er hier meer mensen die dit ook merken?

21. Neo-Shulginist

Haha, ik probeer rc-lysergamides wel uit hoor. Ik heb sowieso een redelijk uitgebreid 'portfolio'.

Het is meer dat ik vind dat je moet beseffen dat de gezondheidsrisico's van zulke middelen onbekend zijn. Laat dat nou net heel lastig zijn: want hoe besef je iets wat je niet weet? Daarom hamer ik dus op de mogelijke gevolgen. Mocht je toch een keer een research chemical nemen en dat gaat goed, dan moet je dus niet denken 'oooh, dan is het dus gewoon veilig', maar dan kan je beter denken 'pfieuw, ik ben er één keer ongeschonden uit gekomen. Gelukkig maar.'

Ik heb best wel strenge regels voor mezelf opgesteld binnen welke kaders het gebruik kan plaatsvinden. Ik test het, ik weeg het, ik lees alle informatie erover die ik maar kan vinden, en bekijk die ook kritisch. Als ik ook maar een klein beetje uit mijn humeur ben dan neem ik geen psychedelica, ookal staat het op de planning en zelfs niet als ik daarvoor 10 vrienden teleur moet stellen. Ik blaas een tripafspraak ook net zo makkelijk af als het bewolkt is of toch is frisser dan ik dacht. Dan maar niet.

Research chemicals gebruik ik maar sporadisch en ik zie ze zeker niet als alternatief voor veel beter farmacologisch verkende middelen. Toch experimenteer ik er voorzichtig mee, omdat ik bezig ben met een soort queeste van het ontdekken van de nuanceverschillen van zoveel mogelijk verschillende psychedelica.

Laatst bewerkt: 14 aug 2019
    Chillax vindt dit leuk.
  22. Neo-Shulginist

Van ALD-52 had ik inderdaad wel behoorlijk moeite om in slaap te komen daarna. Ook vond ik het bijna de hele trip wel prima om te blijven zitten, terwijl ik normaal wel echt een drang heb om een stuk te gaan lopen buiten. Maarja. In hoeverre is dat context / focus? Geen idee. Ik zou waarschijnlijk niks merken als iemand me LSD geeft of ALD-52. Ik vond het verschil tussen die twee net zo groot als de verschillende tussen twee LSD-trips.

Trippeling vindt dit leuk.
  23. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Dat heb ik ook.

24. Jmths

Voor mij voelt de nadruk op lange termijn risico's in deze specifieke context wat overdreven, maar dat meningsverschil mag er wezen natuurlijk.
    Naast een acetyl of propylgroep dat van de molecuul af valt zijn de lange termijn risico's gelijk aan die van LSD gebruik.
    Men gaat er juist vanuit dat de opkomst van ALD-52 sneller is door de toevoeging van een acetylgroep vergelijkbaar aan diacetylmorfine ten opzichte van morfine welke eveneens identieke receptorbinding aangaan.

Azarius vaporizers and accessories
Laden...