Het meest verslavende drug

Symbol

Newbie
...is iets wat de meeste mensen delen, en dat is geld.
Verslaving aan geld hoe minder geld je hebt hoe meer
verslavend het is denk aan gratis sex bestaat ook niet.

Maar het gaat erom dat geld ons allemaal verslaven doet doen,
geld moet uit de wereld voor iedereen een bitcoin.

Je moet betalen om geen slaaf te hoeven zijn dit komt je duur te staan slaaf.

Hoe erg moet het zijn om vast te stellen dat meervoudige verslaving van toepassing is.

Je bent niet aan de drug alleen verslaaft in eerste instantie aan het geld.
Stop war on drugs or start war on money

• Like
Waarderingen: ljuv

inner_search

Badass junkie
...is iets wat de meeste mensen delen, en dat is geld.
Verslaving aan geld hoe minder geld je hebt hoe meer
verslavend het is denk aan gratis sex bestaat ook niet.

Maar het gaat erom dat geld ons allemaal verslaven doet doen,
geld moet uit de wereld voor iedereen een bitcoin.

Je moet betalen om geen slaaf te hoeven zijn dit komt je duur te staan slaaf.

Hoe erg moet het zijn om vast te stellen dat meervoudige verslaving van toepassing is.

Je bent niet aan de drug alleen verslaaft in eerste instantie aan het geld.

Stop war on drugs or start war on money
Alles goed ?.
Beetje veel geld op ?

Pluto41

Experimenterende gebruiker
Ik snap wel wat hij bedoelt. Dus dat geld verslavend is.

Het is iets waar we nooit genoeg van kunnen hebben en zij die het hebben willen meestal meer.

inner_search

Badass junkie
Ik snap wel wat hij bedoelt. Dus dat geld verslavend is.

Het is iets waar we nooit genoeg van kunnen hebben en zij die het hebben willen meestal meer.
Ja ik ook , en bitcoin heeft de regering geen controle over..

vind de post gewoon niet goed onderbouwd en heel verwarrend en dopey geschreven terwijl het een interessant topic zou kunnen zijn.

Ape

Badass junkie
Interessant onderwerp, wel beetje verward geschreven.

geld is de grootste bron van ellende. Toch willen we het bijna allemaal. De hebzucht en macht die het meebrengt is wel enigszins verslavend. Voor sommigen enorm.

Ik heb echt een hekel aan geld. Het liefst zou ik er niks mee te maken hebben. Ik heb mijn financiën dan ook uit handen gegeven aan mijn vrouw.

Veel geld hebben voegt eigenlijk weinig toe. Maar (te) weinig geld hebben kan heel veel van je wegnemen.

Nu raak ik zelf ook in een rant 😬

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Naah pyro's zijn meer verslavend dan geld. Ik ruilde mijn geld altijd in voor die rotzooi. Geld kan je niet vapen en wordt je niet psychotisch van.

Wel snap ik je punt. Ik zou zo graag nog een keer in mijn leven iemand willen horen zeggen dat ie de kliniek in is gegaan voor een 'geldverslaving'.
En dan bedoel ik niet een gokverslaving, maar gewoon iemand die zoveel geld heeft dat ie niet weet waar ie het laten moet en z'n leven erdoor onhanteerbaar is geworden.

• Like

MaddMonkey

Badass junkie
Maar geld is niks meer dan een middel om iets te kunnen. Al helemaal vandaag de dag. Het is wat je ermee doet.

Maar rijkdom is alles dat je niet kopen kan.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik vind mensen waarschuwen voor de gevolgen van pyro's anders best slim 😜

Maar ja, ik heb ook een veel te lange dag achter de rug en wordt dan vanzelf een beetje achterlijk.

• Haha

ljuv

DF-koningin
Ik vind mensen waarschuwen voor de gevolgen van pyro's anders best slim 😜
Haha ahhhhh dat moet ik dan weer gemist hebben, maar vanaf een uur of 9 is het rap bergafwaarts gegaan met deze man. Werd geen bloed meer naar de hersens gepompt, om die beeldspraak maar even aan te houden vandaag.

OT: Lees nu eigenlijk pas de rest van het topic en begrijp pas hoe erg ik hier thuis ben. Kom als mijn scriptie af is wel even terug met een essaytje of 5.

Laatst bewerkt:

MaddMonkey

Badass junkie
Haha ahhhhh dat moet ik dan weer gemist hebben, maar vanaf een uur of 9 is het rap bergafwaardsgegaan met deze man. Werd geen bloed meer naar de hesens gepompt, om die beeldspraak maar even bij te houden vandaag.

OT: Lees nu eigenlijk pas de rest van het topic en begrijp pas hoe erg ik hier thuis ben. Kom als mijn scriptie af is wel even terug met een essaytje of 5.
Hahaha

True tho.

• Like

ljuv

DF-koningin
Hahaha

True tho.
Maakt niet uit, ik heb weer van je genoten. En bovendien had ik zelf iets van 15 spelfouten in die ene zin die ik nu heb bewerkt dus ik ga weer in een hoekje huilen. Fijne nacht aapje, werkse morgen (iedereen uiteraard).

Bovenaan