Angramar Temenos zei:Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Kees Klapkaak zei:Angramar Temenos zei:Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen..![]()
Snuifdrugs daarintegenSpeed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone
![]()
Flaffie zei:
+1Marla Singer zei:Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Marla Singer zei:Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Angramar Temenos zei:Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.

underworld zei:Angramar Temenos zei:Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.
dan hebjij toch een behoorlijk zwakke geest en ben je een verslavingsgevoelig persoon die aardig onzeker is, als je de drang hebt om bij elke uitgaansgelegenheid mdma te gebruiken om er een leuke avond van te maken, dat vind ik best wel zwakzinnig. drugs moet je zien als een extraatje om speciale avonden op te spicen, in plaats van elke gelegenheid aan te grijpen om het te gebruiken.
maar ff ontopic:
heb het vroeger veel gehad, dat als ik een flinke voorraad had, het er razend snel doorheen ging, en ik elke week zo'n beetje tripte. maar dat heeft mijn geestelijke staat me zwaar betaald gezet toendertijd, toen ben ik een jaar clean gebleven en nu gebruik ik sporadisch. maakt niet uit wat ik in huis heb, met uitzondering van keta, als ik dat spul in huis hebt, gaat het heel snel op.![]()
vogel zei:ik gebruik softdrugs op een harde manier,,
en harddrugs op een softe manier,,
ik ben verslaafd aan cannabis blowen,, niks anders ,, ja water
shokora zei:Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet![]()
Marla Singer zei:Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
shokora zei:Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet![]()