Het moet altijd op !!!!

nito98

Belezen gebruiker
Hebben sommige van jullie dat ook. Bij mij moet alles altijd op daarom zorg ik dat ik niet veel in huis heb. Dan met namen pillen, speed en coke als ik dat heb liggen blijf ik snoepen.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Ik heb dat lange tijd gehad, nu niet meer :)

Heb hier nu in de kast 2gr coke liggen, ik kan er gerust afblijven ! :rolleyes:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Dat alles op moet..nee niet echt. Bij sommige dingen als Keta wel verleidelijk om net ff te vaak een lijntje te nemen, maar doorgaans wacht ik gewoon een goed moment af, feestje ofzo.

lespaul

Experimenterende gebruiker
dat probleem had ik ook altijd. maar na een paar goeie trips was dat er wel van af.

gebruik nu alleen als ik het nodig vind en heb geen drang meer om het op te maken.

maar goed ook, want tegen woordig koop ik groot in zodat ik de aankomende maanden niet meer hoef te kopen.

heb een hekel aan dat geregel vlak voor een feest.:tongueout:

Carlitos

Badass junkie
Vroeger had ik het wel is ja.
Als het nu deze voorraad op moet,dan heb ik een wat groter probleem :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Heb er gelukkig nooit last van, ik hou er altijd rekening mee dat ik die avond nog wil slapen dus kan ik na een bepaald tijdstip geen drugs meer naar binnen gooien. :)

Opa

Bewuste gebruiker
Nee heb ik nooit last van, ik neem eigenlijk geen drugs in een opwelling, en als ik dat wel doe was het zelfs al half gepland!
Daarnaast laat ik liever eerst testen...

Angramar Temenos

Badass junkie
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Kees Klapkaak zei:
Angramar Temenos zei:

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:

Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.

caatje

Badass junkie
Nee totaal geen last van. Wel is het zo dat als ik het een weekend erg naar m'n zin heb gehad met een pilletje ik vaak het volgende weekend weer wil, of dat ik al vooruit an het plannen ben naar een volgende keer dat ik een goed weekend vrij ben.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Ik zoek mijn drugsmomenten vaak goed uit, ik streef er naar om niet vaker dan 1 keer per maand drugs te gebruiken.
Dus nee, het hoeft echt niet op.
Daarnaast vind ik het een veel prettiger idee om nog iets te hebben, voor het geval dat er onverwachts een geweldige gelegenheid zich aanbiedt om drugs te gebruiken.
Want zoals mijn moeder vroeger vaak zei: wie wat bewaard heeft nog wat.
Alleen zou ze dit vast niet bedoelt hebben toen ze dat spreekwoord gebruikte. :grin:

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.

dan hebjij toch een behoorlijk zwakke geest en ben je een verslavingsgevoelig persoon die aardig onzeker is, als je de drang hebt om bij elke uitgaansgelegenheid mdma te gebruiken om er een leuke avond van te maken, dat vind ik best wel zwakzinnig. drugs moet je zien als een extraatje om speciale avonden op te spicen, in plaats van elke gelegenheid aan te grijpen om het te gebruiken.

maar ff ontopic:

heb het vroeger veel gehad, dat als ik een flinke voorraad had, het er razend snel doorheen ging, en ik elke week zo'n beetje tripte. maar dat heeft mijn geestelijke staat me zwaar betaald gezet toendertijd, toen ben ik een jaar clean gebleven en nu gebruik ik sporadisch. maakt niet uit wat ik in huis heb, met uitzondering van keta, als ik dat spul in huis hebt, gaat het heel snel op. :rolleyes:

anoniempje

Bewuste gebruiker
ja dat had ik vroeger absoluut, ik dacht beter dat ik nu alles op maak, dan dat ik nog weer een keer ga gebruiken deze week hahha

Angramar Temenos

Badass junkie
underworld zei:
Angramar Temenos zei:

dan hebjij toch een behoorlijk zwakke geest en ben je een verslavingsgevoelig persoon die aardig onzeker is, als je de drang hebt om bij elke uitgaansgelegenheid mdma te gebruiken om er een leuke avond van te maken, dat vind ik best wel zwakzinnig. drugs moet je zien als een extraatje om speciale avonden op te spicen, in plaats van elke gelegenheid aan te grijpen om het te gebruiken.

maar ff ontopic:

heb het vroeger veel gehad, dat als ik een flinke voorraad had, het er razend snel doorheen ging, en ik elke week zo'n beetje tripte. maar dat heeft mijn geestelijke staat me zwaar betaald gezet toendertijd, toen ben ik een jaar clean gebleven en nu gebruik ik sporadisch. maakt niet uit wat ik in huis heb, met uitzondering van keta, als ik dat spul in huis hebt, gaat het heel snel op. :rolleyes:

Verslavingsgevoelig; Niet echt. Dat ik zin heb wil niet zeggen dat ik het ook echt ga gebruiken, zelfdiscipline heet dat. Ik grijp ook echt niet elke gelegenheid aan, alleen als ik het echt in huis heb heb ik wel iets van "damn heb der wel zin in". Tegenwoordig valt dat echt reuze mee, maar vroeger was ik sociaal echt een onzeker wrak, dus ja, soort zelfmedicatie was dat.. Nu hou ik het op ~1-2 keer in de 3 maanden hoogstens. Ben ook gestopt met blowen, dus bij het uitgaan gebruik ik niet vaak drugs meer, behalve op goafeestjes in ruigoord of zoiets dergelijks.

vogel

Bewuste gebruiker
ik gebruik softdrugs op een harde manier,,
en harddrugs op een softe manier,,

ik ben verslaafd aan cannabis blowen,, niks anders ,, ja water

hannus

Bewuste gebruiker
heb altyd wel de neiging om alles op te maken.
gewoon omdat het leuk is.
laatste tyd doe ik gewoon rustig aan probeer ik te kijken wat het verstandigst is.
en wie wat bewaard heeft nog wat. :mrgreen:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Heb er soms last van met wiet :P , de drang om het meteen op te maken is wel al een heel stuk minder dan een jaar geleden. En met hard drugs (in mijn geval vooral xtc) heb ik geen moeite om dat voor een goede gelegenheid te bewaren.

shokora

Wijs gebruiker
Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet ^_^

Angramar Temenos

Badass junkie
shokora zei:
Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet ^_^

LSD vind ik het makkelijkst om te laten staan, omdat ik weet dat het 12 uur~ duurt en dat het dan sowieso doorhalen wordt, en de hele dag in teken van de trip zal staan, en ik trippend weinig leuk vind om m'n dagelijkse dingen te doen (school, omgaan met ouders, naar winkel gaan, etc). Het kan wel, maar leuk is anders.. Trippen als je nog wat moet doen is bah.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Heb hier gelukkig geen last van, anders was ik alang dood geweest :P .

iNkz

Belezen gebruiker
Ik kocht altijd 10g(blok) coke iedere vrijdag, verdeelde het in 0.8'tjes en derest ging ook dezelfde avond nog allemaal de neus binnen :(

*al 5maand clean intussen* :)

dain

Bewuste gebruiker
shokora zei:

Net hetzelfde.

bringabong

Experimenterende gebruiker
Had ik begin jaren '90 wel last van, toen ik echt veel te veel speed & coke in huis had, en dus ook gebruikte, maar na een jaartje ben ik toen met die troep gestopt, en sindsdien ook nooit meer last van gehad.

Kan nu zonder enig probleem vanalles in huis hebben zonder de drang te krijgen om het ook inderdaad naar binnen te werken.

azgaza

Badass junkie
Ik heb het echt alleen met wiet, alle andere dingen liggen hier meer als klein persoonlijk voorraadje tot ik er een keertje echt zin in heb. Nou plan ik met LSD vaak wel echt een beetje een trip-rooster in, van 'dan, dan en dan' ga ik trippen maar daar zitten meestal wel gewoon een aantal weken tussen. Lachgas houdt het ook zo maanden vol en ketamine doe ik zelfs nog langer mee, alleen hasj gaat gewoon op als ik het heb.

Bovenaan