Het moet altijd op !!!!

whyme

Belezen gebruiker
Heb ik totaal geen last van, veel zelfdiscipline :sunglasses:

Heb hier nog zeker 25 liter alcohol liggen, 1 gram hasj en 1 hbw zaadje(ja dat is veel voor een 17-jarige, nee niet om stoer te doen, ik heb het niet zo op meelopers/wanna-be's)

Verder heb ik hier niks aan drugs liggen. Chemisch spul is niks voor mij en de meeste natuurlijke drugs beginnen na een tijdje toch wel weg te rotten of te schimmelen(Dat HBW zaadje heeft nu witte schimmel, beetje fadsig :( )

Judas

Wijs gebruiker
Met sos/alcohol-combo wel. Dan zuip en snuif ik tot de laatste druppel & kruimel.
Met opiaten & kratom gelukkig niet. Af en toe en beetje is lekker genoeg.

Zoals ik t zie ben je dan verslavingsgevoelig. Heb t ook gehad met alles eigenlijk wel behalve heroine en trippen. Moest altijd van de kaart zijn en t liefst zo veel mogelijk tegelijk en dagen achter elkaar tot ik niet meer kon of t niet meer werkte of mn lichaam niet meer kon of t geld op was. Vooral met speed, pillen en blowen en later met basen van coke had ik t erg. Dan ben je dus echt verslaafd. Er zijn wel mensen die een geruime tijd lang heel veel gebruiken en veel achter elkaar dus ook dagen of weken, maar dan er op uitgekeken raken en van de een op andere dag kunnen stoppen. Dat had ik niet. Heb ook trajecten gevolgd in de hulp. Als ik jou was misschien hulp zoeken of er over praten, maar niet te veel in huis nemen is een goede stap. Dat werkte bij mij ook wel vaak. Je geld eventueel laten beheren of zorgen dat je er die nacht niet bij kan en/of je vrienden waar je eventueel mee gebruikt er op wijzen dat als t gaat uitwerken bij je en je bij wilt nemen dat hun t niet geven aan je dat ze het bijhouden voor je of jou erop wijzen. Uhm..ja kon ook poffen bij dealers. Sommige dealers deden t niet omdat ze slechte ervaringen met poffen hadden en sommige deden het niet omdat ik t vroeg of n vriend van me ze erop wees, maar sommige hebben er lak en aan en logisch want ze willen geld verdienen aan je. Als je ze dan onder druk gaat zetten, chanteren, manipuleren of in bochten gaat wringen om t toch te krijgen zoals ik deed dan weet je echt dat je verslaafd bent volgens mij..dat noemen ze junk gedrag in de kliniek(vind t woord junk eig niet netjes voor een mens). Hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Succes! En t is nooit n schande toe te geven als je verlsaafd bent. Is juist n stap in de goede richting :wink:

Qocaïne

Badass junkie
Sos wel... haal ik dan ook niet meer in huis!

Speed, pillen, keta en de andere zooi laat ik rustig liggen!

2C-tjes daarintegen, zijn toch altijd weer heel erg leuk om te doen! :beer:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Qocaïne zei:
2C-tjes daarintegen, zijn toch altijd weer heel erg leuk om te doen! :beer:

Je wil toch niet zeggen dat je die weg snoept als sos? Vraag me af hoe hard dat gaat als ik alles op zou maken. Wil ik eigenlijk niet weten ook. :P

Skippy

Wijs gebruiker
Ja, alles moet op en ik wil altijd meer, vooral met coke, ik blijf halen, slechte eigenschap :P

Belgo

Belezen gebruiker
iNkz zei:
Ik kocht altijd 10g(blok) coke iedere vrijdag, verdeelde het in 0.8'tjes en derest ging ook dezelfde avond nog allemaal de neus binnen :(

*al 5maand clean intussen* :)

Jij kocht ong 400/500 euro coke elke vrijdag ?

Ewie

Belezen gebruiker
Kan het gelukkig rustig laten liggen, coke inderdaad wel iets minder (soms een sleutelpuntje van een restje wat over is van het weekend..) maar lang niet altijd, gelukkig blijft het ook daarbij :wink:

Maar zodra het weekend is en op de planning staat een avond(je) uitgaan en ik heb drugs op dat moment wil ik het ook wel snel gebruiken ja, vooral coke dus weer. Wiet kan ik slecht bewaren :grin:

Gelukkig maar dat de xtc zo slecht is de laatste tijd, zo kom je makkelijk op een gebruik van max 2 x per jaar :mrgreen: :(

Frank123

Wijs gebruiker
Als ik bijvoorbeeld op de dag ervoor coke heb gebruikt. en wat heb laten liggen. maak ik dat de dag later op.

Chris Pontius

Badass junkie
dan zou ik het niet overleven ben ik bang

naja dat klinkt weer zo negatief. op zich wel een goed gevoel dat ik nog ff gebakken zit :smoke:

geekos

Bewuste gebruiker
Enkel met wiet last van, niet dat het echt op moet maar dat het er gewoon zo snel doorvliegt altijd :( Of nee toch, het moet gewoon op :smoke:

endor

Badass junkie
ik had dat vroeger ook altijd
nu al een stuk minder eigenlijk.
ik heb nu al n week een tripje en een duustje weed op zak
ik wacht gewoon tot volgende dinsdag want dan ga ik lekker gaan trippen in mijn zus haar huis
ik moet op haar kat letten terwijl ze op reis is :grin:

Dat probleem heb ik echt nooit gehad...
Ik gebruik nu heel wat minder (pep vooral) dan vorig jaar... Maar ook toen moest het niet op...

Ik was 35 dagen nuchter (gevangenis)... toen ik weer naar huis mocht langsgeweest bij een vriend van mij... die had me een 2.4 gegeven ongeveer. 'k heb er nog 1tje gaan bijhalen toen... Die zijn er nu -één maand later- eindelijk door... En toch zo goed als elke dag gebruikt...

'k Ben gewoon zuinig... en het feit dat ik nog maar eens een mooie periode nuchter was, werkt het weer allemaal ff lekkerder... dat mindert binnen enkele weken ook wel weer... maar op dit moment is het erg fijn!

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.

endor

Badass junkie
loadrunner zei:
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ookal denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap ligge hun wakker maken.
die katten werden na lange tijd gewoon gek

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
endor zei:
loadrunner zei:
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ook al denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap liggen hun wakker maken.

Ok moet ik me nu zorgen beginnen te maken?

Maar verder kan ik van alle spulletjes netjes afblijven. :wave:

endor

Badass junkie
Mathijs zei:
endor zei:
loadrunner zei:
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ook al denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap liggen hun wakker maken.

Ok moet ik me nu zorgen beginnen te maken?

Maar verder kan ik van alle spulletjes netjes afblijven. :wave:

who am I to care about you?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
endor zei:
who am I to care about you?
Wat is dat nou weer voor kutvraag? Hij vraagt of hij zich zorgen moet maken, niet of jij om hem geeft.

Zorgen maken zou ik niet doen, maar je zult wel merken dat je 's ochtends minder uitgerust zult zijn.

Bovenaan