Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit dus. Je hoeft alleen het deel achter de ?v= tussen de youtube-tags te plaatsen
Leuk klein ambient-nummertje, vind het erg mooi. Tikkeltje donker, niet luguber maar toch wel sfeervol. Hier kan ik wel een 8 aan kwijt
0:38 hahah hierop gisteren keihard staan knallen op liberty white om half6 en ik ben serieus
[youtube]oopdeXgLMto&playnext=1&list=PLBBA281F22B8982CF[/youtube]
Ik geef het nummer op dit moment een 5,5.
Erg eentonig en als er variatie in zit is deze niet extreem of origineel.
Ik denk wel als ik meer van het padtie af ben, dat ik het meer kan waarderen.
Misschien een beetje standaard, maar nog steeds superfijn:
beetje duister, bezwerend, meeslepend, net als je denkt dat het wat eentonig word lijkt dat het 'bezweringsgevoel' hier de overhand neemt...kortom het blijft boeien. En de zang zit in me hoofd en krijg'm er niet uit , normaal me ding niet echt zulke muziek toch een Dikke 8! Om maar een beetje in de duistere sfeer te blijven
Nice! Veel hoger tempo dan ik normaal luister en kan me ook lastig voorstellen hoe ik hier op kan dansen naast springen maar zeker een tof nummer met veel variatie en zeer meeslepend. 9/10
Wanneer iemand deze opzet kan de hele avond bij mij niet meer stuk :
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.