pinheadlarry zei:"psytrance" "Ruigoord" klinkt goed![]()
alleen jammer dat ik dan al op een festival ben..
mja,,have fun.
![]()
azgaza zei:Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?
[SF] Safiertje zei:Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij!![]()
Azgaza zei:Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.
shokora zei:[SF] Safiertje zei:Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij!![]()
Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
zomertje39 zei:Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....
Addick zei:Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?
Alleen wat ver
shokora zei:Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan![]()
shokora zei:Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan![]()
shokora zei:Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?
:PNick de Neger zei:Hoezo slapen?Gewoon een paar zegels in je mik en gaan!
:P
azgaza zei:Morgen is het al! Ik hoop dat ik de mensen met wie ik daar niet specefiek heb afgesproken nog ergens op de nacht tegen kom en iedereen die gaat heel veel plezier![]()
BankIer zei:ik heb er zin in![]()