Het Solstice 2008 topic.

-spaceman-

Badass junkie
Re: Solstice 2008

ZA 21 JUNI '08 SOLSTICE
aanvang: 14.00/entree: € 25
voorverkoop: € 20

THE PSYCHEDELIC GATHERER

LIVE
SQUID INC :: Scorb & Deviant Species:: (Ambivalent/UK)
SUBCONSCIOUSMIND (Fiin Music/SWI)
SCORB (Ambivalent/UK)
MOONSTONED (MoonStoned/ISR)
SONIC SPECIES
(Fromem Ory/Liquid & G-nome/Little Green Planet/UK)
DJ`S
Nick aka Electronick (Shivlink/Samsara, IND)
Morg (Flexible/SWE)
G-nome (Little Green Planet, UK)
Ipcress (Omniscience/UK)
Expanding Conscience (CAN/ARG)
Dsompa (Magic Moments/GER)
K-Chill vs Electrocute (Trance Orient Express/DK)
Zen (Psykick Productions/NL)
dr.Vinnie (9-LOH/NL)
Bally (Pelgrim Dance Project/NL)
CHILL-OUT
MOONSTONED (MoonStoned/ISR) LIVE
WARP TECHNIQUE (Dubmission, UK/Ger) LIVE
COSMIC SPRING ( Psychoactive Dubtrance - Live Band/NL)LIVE
The Former Fridays (Ruigoord/MIX) LIVE
Dave Arc-I (Psystream, Ozora Fest/UK)
Steve Kundalini (Kundalini Records/UK)
Dbatistatos (Cosmic Leaf Records/GRE)
PsyOnEar (Trance Orient Express/ITA)
Ipcress (Omniscience, UK)
Aquarius&Luna (Manacorp/GER)
White Monkey (Ruigoord/NL)
K-Chill vs Electrocute (Trance Orient Express/DK)
Snapinho & Supergroover (Bleep Bizarre/NL)
PolyEsta (Cosmic Combination/NL)
DECO&VISUALS
Psychedelic Cinema Project UK
Dbatistatos (Cosmic Leaf Records/GRE)
AIRPLAIN VISUALS NL
AntiShanti NL
Robbie (Psychedelic-Art.com/UK-GER)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij! :hearteyes:

azgaza

Badass junkie

Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.

shokora

Wijs gebruiker

[SF] Safiertje zei:
Kaartjes zijn net besteld voor pythregius, adreno, dumpy, beyond illusion en mij! :hearteyes:

Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD

Azgaza zei:
Ik ga er heen en koop zaterdagmiddag kaartje aan de 'deur', dan maar 5 euro meer.

Ik plan het zelfde te doen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

shokora zei:
[SF] Safiertje zei:

Ik dacht dat jullie naar 1 of ander regenboog festival gingen? xD

Ja! We gaan van woensdag tot zaterdag naar Rainbow en dan door naar Ruigoord :P

Firrah

Newbie

Ik ga er ook heen samen met Azgaza. En zoals zij al zei, wij kopen gewoon een kaartje aan de deur..

shokora

Wijs gebruiker

Fuck, zoals het er nu uit ziet ga ik niet meer :( Dus jammer dat ik jullie mede drughippies niet kan meeten =\, maar er zal vast nog wel een psytrance feest op ruigoord komen.

zomertje39

Experimenterende gebruiker

Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....

azgaza zei:
Ik ga sowieso! Iemand zin een mini-solstice meet?

azgaza

Badass junkie

zomertje39 zei:
Hoi azgaza, ik ga ook naar Solstice festival,heb je tips voor mij? wat can ik doen om gezzellig te heben/? lsd is niet goed voor erste ker bij en feestje,uppers niet goed, alchool niet goed,dus wat toch????? jullie DF houdt niet bij een feestje , xtc gebruikers tegen te komen ,waar dan is een gezzelige sfeer bij solstice festival en welke uren.....en waar can ik komen in de buurt van jullie/? alvast bedankt.....

azgaza zei:

Gezellig? Gewoon met wat mensen praten, contact leggen, genieten van de sfeer. LSD kan opzich wel de eerste keer op een feestje als je maar een lagere dosis zou doen dan dat je normaal al zou doen als eerste keer. Als je van xtc houdt en het gewend bent te doen op feestjes kan je dat natuurlijk altijd gewoon doen.
En verder.. Solstice is vanaf zaterdag middag tot het einde gewoon gezellig, goede plekken zijn zorgen dat je overal bent. De meeste mensen van DF kennen wel een paar df-ers van gezicht dus daarop gaan een hoop mensen elkaar vinden.

Delirium

Badass junkie

zomertje39 zei:

azgaza zei:

Haha, wat schattig.

Gewoon de grootste junks daar aanspreken, grote kans dat ze hier op DF zitten!

azgaza

Badass junkie

Hahahahaha.. nee hoe je ons vind.. wat helpt is als je het foto topic kent of al minstens een páár mensen hebt gemeet zodat je die herkent en het gezelschap er om heen leer je dan wel kennen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter

Ik heb er zin in! ik ga daar waarschijnlijk bromo dragonfly uittesten. Ben erg benieuwd!

azgaza

Badass junkie

Ik heb er ook veel zin in, elke dag weer een beetje meer. Het gezelschap gaat absoluut top worden en de gezelligheid ook. Solstice.. bijna!

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod

Ik heb er ook zin in! Ben heel benieuwd naar de bromo iig :grin: Maar eerst rainbow!!

Addick

Bewuste gebruiker

Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver

azgaza

Badass junkie

Addick zei:
Word er op dit soort feesten ook wel is mdma gebruikt ?
Op ruigoord staat toch ook kunst of niet,wel mooi trippen op lsd ?

Alleen wat ver

Over de MDMA: op de kleine ruigoord feestjes vrij veel, op de grotere ook. En op Solstice hebben ze vaak wel iets kunstzinnigs geregelt, en de locatie is heel leuk trippen ja.

shokora

Wijs gebruiker

Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(

azgaza

Badass junkie

shokora zei:
Iemand enig idee wanneer het volgende psytrance feest is op Ruigoord? Ik vind het echt kut dat ik niet naar solstice kan :(

26 juli geloof ik, www.ruigoord.nl agenda trance orient express zijn de kleine feestjes dus van dezelfde organisatie. Het is geen solstice, maar wel gezellig. Ik ga 26 juli trouwens niet, ben dan op vakantie.

Maar hoezo kan je niet, is er echt geen manier om daar om heen te komen?

shokora

Wijs gebruiker

Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?

-spaceman-

Badass junkie

shokora zei:
Hrm, andere agenda punt is vervallen dus ik ga denk ik toch maar naar solstice :P Is het de bedoeling dat je ook een tent enzo meeneemt?

als jij wilt slapen neem je een tent mee...
ruimte genoeg daaro!

:)

azgaza

Badass junkie

Nick de Neger zei:
Hoezo slapen? :openmouth: Gewoon een paar zegels in je mik en gaan! :rock: :P

Mijn idee haha, waarom een tent mee nemen als het maar 2 dagen is? Dat is zelfs nuchter makkelijk door te halen en mogelijk op vrijwel elke drugs (en op solstice is trippend doorhalen wel zo gepast :) )

shokora

Wijs gebruiker

Kan zijn dat ik toch niet naar Solstice ga wegen omstandigheden :') Ik zat vandaag namelijk op de fiets met darkpsy op mijn harsens om Nag Champa te halen. En om de 1 of andere reden vond ik het handig om niet naar links te kijken bij een kruising. Toen had ik opeens een scooter in mijn zij : D

Niks ernstigs ofzo, maar mijn heup doet nog wel fucking pijn als ik loop (zal wel blauw worden), dus als het zaterdag nog steeds 'veel' pijn doet ga ik toch maar niet :P

Al blijf ik voorlopig gewoon op: gaan staan.

Funky Monkey

Badass junkie

:openmouth: Das bale! Heb ik ook een keer gehad, maar ik zag hem gelukkig nog wel optijd waarna die na een extra beetje gasgeven alleen op me achterwiel knalde. Sterkte man! Hoop dat het niks ernstigs is :wink:

azgaza

Badass junkie

Morgen is het al! Ik hoop dat ik de mensen met wie ik daar niet specefiek heb afgesproken nog ergens op de nacht tegen kom en iedereen die gaat heel veel plezier :grin:

shokora

Wijs gebruiker

Been voelt kut, geen solstice :( Wel verneukt dat het waarschijnlijk maandag gewoon over is ofzo -_-'

Dan maar volgende feestje @ ruigoord checken en daartussen natuurlijk ook andere goa feestjes :P

Veel plezier @ iedereen die gaat, maar jullie acidheads kennende gaat dat wel lukken :P

Bovenaan