Ik heb, zoals ongetwijfeld alle leden van het drugsforum, vaak genoeg van mensen gehoord over het verslavingsgen("je vader is verslaafd aan de sigaretten, dus pas op met het blowen enzo"). Gisteren heb ik daar nog een keer over nagedacht, en eens getwijfeld, bestaat zoiets echt, is het voor alle drugs hetzelfde, en is het DNA of gewoon een aangeboren verslaving omdat je in de buik van je moeder elke dag je sigaretje binnenkreeg, of je vaders zaad al verslaafd was..
Ik heb een vriend die snel verslaafd word(iig, dat is zo gegaan met roken, en blowen ook wel een beetje), maar zelf heb ik meer het idee dat dat ligt aan de manier waarop hij ertegenaan kijkt("tis toch lekker, waarom dan niet elke dag?")
dus uiteindelijk de vraag: Wat is het verslavingsgen?
EDIT: lees net nog een leuke optie op het forum: Het is gewoon arrogantie, je overschat je macht over jezelf.
Ik heb een vriend die snel verslaafd word(iig, dat is zo gegaan met roken, en blowen ook wel een beetje), maar zelf heb ik meer het idee dat dat ligt aan de manier waarop hij ertegenaan kijkt("tis toch lekker, waarom dan niet elke dag?")
dus uiteindelijk de vraag: Wat is het verslavingsgen?
EDIT: lees net nog een leuke optie op het forum: Het is gewoon arrogantie, je overschat je macht over jezelf.