Andrew zei:Ik ga maandag denk ik eens een fles kopen, welke weet ik nog niet
Ze zijn wel leeg hè? Anders hoef ik ze niet!Chris Pontius zei:Andrew zei:Ik ga maandag denk ik eens een fles kopen, welke weet ik nog niet
Ik heb nog aardig wat flessen staan! Max 5 euro per fles!
Flameon zei:5 euro per fles? wat koop jij dan chris?
Andrew zei:Ze zijn wel leeg hè? Anders hoef ik ze niet!Chris Pontius zei:Andrew zei:Ik ga maandag denk ik eens een fles kopen, welke weet ik nog niet
Ik heb nog aardig wat flessen staan! Max 5 euro per fles!
Andrew zei:Heb je misschien foto's of namen? Dan kan ik misschien al een keuze maken.![]()
Ze zijn leeg, lul.Flameon zei:Maar Chrisje .... hoe kom jij aan flessen van vijf euro? Je dirnkt mijn inziens toch goed spul. Ik zie nooit whiskey die zo goedkoop is eerlijk gezegd haha
Chris Pontius zei:![]()
Net gekocht.![]()
Xeloc zei:Jummy, een whiskey die er best goedkoop uit zag maar super goed smaakt: Smokehead.
Chris Pontius zei:
Ook allebei op.Exceptional Insight zei:Could it be? Zou er weer een whisky periode aankomen?
Ik ben vast voorbereid:
![]()
&
![]()
Flameon zei:zjimiz zei:echter...ik heb nog nooit Japanse gehad: wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Een vriendin van me is jap, heb bij haar thuis wel eens jappenwhiskey gehad. Is een stuk zachter en bitterder. Opzich goed te drinken ... dronk zich lekker weg is wat ik me herinner.

Flameon zei:Ik heb me zaterdag goed ziek gezopen aan de jack daniels .... meerdere die hier last van hebben bij jacky?

Chris Pontius zei:
Dan kan ik je deze ook aanraden:Oom Klaas zei:Doel je er daarmee op dat het een erg zachte smaak had?
Dan wil ik 'm wel proberen!
Exceptional Insight zei:
Ik ga al een poosje meeOom Klaas zei:Wow, je bent echt goed je smaak aan het uitbreiden![]()
Ik heb even voor je gekeken of het bonnetje nog in het tasje zat. En zowaar! Hij was €36,99.Oom Klaas zei:Ik begin maar met die macallen 10 jaar, die glan moray van jou zal wel nog een stuk prijziger zijn?
Exceptional Insight zei:![]()
bijzonder fijn![]()
JaXeloc zei:Heeft je Glenfiddich het weekend overleeft?
Daar was mijn oog laatst ook op gevallen? Bevalt 'ie?Petrovic zei:Deze vandaag weer gekocht:
![]()