Ik hoorde het voor het eerst. Ik kon m'n lach niet bedwingen en ben maar gaan afrekenen.
Volgens mij allemaal.Oom Klaas zei:Op de site zie ik alleen de 12 jaar in de aanbieding, maar alles van macallen fine oak is in de aanbieding?
Die van zestien jaar is ook heel zacht en wellicht wat voller van smaak. Die Macallen heb ik vorige week geprobeerd, maar dat is net wijn met een hoog alcohol percentage. Degene die dat whisky noemt, moet zich schamen.Oom Klaas zei:Glen Moray 12 smaakt goed, lekker zacht en een beetje honing ( ? ) achtig
Wel een stuk minder vol van smaak dan de macallen 10 maar wel dezelfde zachtheid.
Exceptional Insight zei:Die van zestien jaar is ook heel zacht en wellicht wat voller van smaak. Die Macallen heb ik vorige week geprobeerd, maar dat is net wijn met een hoog alcohol percentage. Degene die dat whisky noemt, moet zich schamen.Oom Klaas zei:Glen Moray 12 smaakt goed, lekker zacht en een beetje honing ( ? ) achtig
Wel een stuk minder vol van smaak dan de macallen 10 maar wel dezelfde zachtheid.

Black label is nog best lekker vind ik. Zag je niet eens mijn Player rum?ragnarok zei:Lief van je ouders, en dan stiekem de black label achteraan zetten in de hoop dat hij niet opvalt he :P
Petrovic zei:Black label is nog best lekker vind ik. Zag je niet eens mijn Player rum?ragnarok zei:Lief van je ouders, en dan stiekem de black label achteraan zetten in de hoop dat hij niet opvalt he :P![]()
Chris Pontius zei:Als je hulp nodig hebt..![]()
ragnarok zei:Je hebt me vorige week nog geholpen :P Maar ik geloof niet dat mijn whisky's vrouwelijk genoeg voor je zijn![]()
Exceptional Insight zei:Hoe bevalt je Bowmore?
Ik zal maar niet zeggen dat ik 'm ken, anders ben ik straks niet meer welkom. Sterker nog, hij staat vrij hoog op m'n lijstje favorieten. Als ik zo'n lijstje zou hebben dan.ragnarok zei:Maar je bent altijd welkom om een keer te komen proeven natuurlijk
(dat gaat natuurlijk ook op voor CP :P )
Exceptional Insight zei:Ik zal maar niet zeggen dat ik 'm ken, anders ben ik straks niet meer welkom. Sterker nog, hij staat vrij hoog op m'n lijstje favorieten. Als ik zo'n lijstje zou hebben dan.ragnarok zei:Maar je bent altijd welkom om een keer te komen proeven natuurlijk
(dat gaat natuurlijk ook op voor CP :P )
Oom Klaas zei:Kunnen jullie, de posters hier boven mij, eentje aanraden die toegankelijk rokerig is?
Binnenkort wil ik voor m'n verjaardag weer een fles halen en m'n smaak wat uit te breiden.
Caol ila 12 en lagavulin 16. Ik zou voor de coal ila gaan, die is wat lichter en qua prijs stuk beter te doen.Oom Klaas zei:Kunnen jullie, de posters hier boven mij, eentje aanraden die toegankelijk rokerig is?
Binnenkort wil ik voor m'n verjaardag weer een fles halen en m'n smaak wat uit te breiden.
De eerste single malt die dronk, ever, was Laphroaig 10 en ik was op slag verliefd.Petrovic zei:Laphroaig 10 en ardbeg 10 moet je echt van houden, stuk rokeriger en droger. Die zou ik niet nemen voor het eerst.
Dat had ik dus ook, ik had zo'n 20cl flesje gekocht voor maar 9,50.Exceptional Insight zei:De eerste single malt die dronk, ever, was Laphroaig 10 en ik was op slag verliefd.Petrovic zei:Laphroaig 10 en ardbeg 10 moet je echt van houden, stuk rokeriger en droger. Die zou ik niet nemen voor het eerst.
Exceptional Insight zei:De eerste single malt die dronk, ever, was Laphroaig 10 en ik was op slag verliefd.
Jij ook al! Stelletje gekke mensen.Petrovic zei:Talisker vind ik zelf wat tegenvallen
Kijk! Dit zegt toch genoeg!Flameon zei:Talisker, een van de mindere whiskey's vind ik
Exceptional Insight zei:Kijk! Dit zegt toch genoeg!Flameon zei:Talisker, een van de mindere whiskey's vind ik
Petrovic zei:Caol ila 12 en lagavulin 16. Ik zou voor de coal ila gaan, die is wat lichter en qua prijs stuk beter te doen.Oom Klaas zei:Kunnen jullie, de posters hier boven mij, eentje aanraden die toegankelijk rokerig is?
Of koop deze: http://www.whiskysite.nl/nl/Geschenkset ... ssic-Malts
3 flesjes van 20cl voor 37 eypo. Die heb ik ook gekocht en dat is wel een leuke inkomer.![]()
Laphroaig 10 en ardbeg 10 moet je echt van houden, stuk rokeriger en droger. Die zou ik niet nemen voor het eerst.
Bij mij 47 euro. Maar online is hij wel voor 43 te halen (leiden). Ik zou hem zeker eens proberen als je van wat peat houdt.Chris Pontius zei:Voor dat label alleen al moet je hem halen.![]()
Hoe duur was hij?