Elohtibbar
Badass junkie
Re: Het Whiskey draadje
Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen. Hij vroeg ons om een bourbon te noemen waarop ik natuurlijk direct Jack Daniels schreeuwde, en dat was precies wat hij wilde horen, omdat dat een wijdverbreid misverstand is. Four roses is echter wel een bourbon als ik me niet vergis.
Man_in_the_Box zei:ragnarok zei:ik doe mijn best zei:trouwens,..jack d. is toch bourbon,..geen whisky,..net als 4-roosjes,..of zie ik dat verkeerd,..wie o wie,..bvd.
Jep dat is bourbon.
Officieel niet hoor. Kijk ook maar eens goed op de fles, als het bourbon is moet het erop staan. Maar in plaats daarvan heet het Tennessee Whiskey!!
Ja dat klopt, de whiskykenner die de proeverij leidde waar ragnarok en ik zijn geweest heeft dat misverstand nog de wereld uit geholpen. Hij vroeg ons om een bourbon te noemen waarop ik natuurlijk direct Jack Daniels schreeuwde, en dat was precies wat hij wilde horen, omdat dat een wijdverbreid misverstand is. Four roses is echter wel een bourbon als ik me niet vergis.