hhhh

tomz0r

Badass junkie
Re: Overdosis? Psychose aanval VRAAAAAGJE?? help mij

Misschien een opgekomen psychose. Heb je er ook alcohol bij gedronken?
Je schrijft dat je nu nog steeds angst hebt. Voel je je nu weer helemaal normaal of nog steeds anders?

bartje_v

Experimenterende gebruiker

Ja als je lekker veel in 1 keer gebruikt kan dat inderdaad het gevolg zijn met coke, er staat niet in hoe je het gebruikt hebt maar met basen en spuiten heb ik het wel gezien dat het gebeurde.
Sommige hadden maar 1 base nodig om helemaal door te draaien dan werden ze helemaal gek.

Staat ook in het openings stuk van cocaine anonymous op de meetings
"soms zagen we mensen doodgaan aan een epileptische aanval, en nog steeds gingen we door met gebruiken"

kon het zo snel niet vinden maar hier zal het ook wel ergens staan http://www.ca-holland.org

bartje_v

En die jongen van wie je het gebruikte merkte die het wel ? En mocht het ook ?
Dealertjes kunnen hele rare kronkels hebben

bartje_v

Justagirl zei:
nee hy is een x erachter gekomen en toen wou hy me eruit gooien, hy wil absoluut niet dat ik dit doe maar daar gaat het niet om, hy weet er verder niets vanaf en denkt dat ik gewoon ziek was of iets dergelijks
Soms als ze merken dat ze "bestolen" worden willen ze wel een iets anders neerleggen

Justagirl zei:
... maar heb je hier ervaring mee want heb nog steeds niet gehoord wat ik eigenlijk wil horen..
Ja ... en het leverde voor mij geen permanente schade op ben toen wel een tijd gestopt maar niet definitief
Justagirl zei:
Het is vandaag een week verder en heb dus een week al niks gebruikt. ik ben hartstikke ziek verkoude hoofdpijn vanalles maar dat gaat wel weer over ik wil gwn graag weten of iemand dit wel eens heeft meegemaakt
Hoofdpijn ziek etc is waarschijnlijk meer het gevolg van regelmatig over je grenzen heen gaan en wat minder eten, wat minder gezond, wat minder slapen waarschijnlijk alles minder behalve het gebruik

bartje_v

Het zijn geen dropjes waar je mee bezig bent, het is wel het meest geest veranderende goedje wat er te krijgen is.... in het begin nooit last van paranoia maar later was 1 trekje voldoende. Dus eigenlijk geen gein meer aan. En tot op heden is het bij allen zo die ik ben tegengekomen ongeveer zo gegaan, en ik ken er inmiddels veel.

Dus ja pas op, het is echt geen snoepgoed en de weg terug is vaak lang en met veel hobbels en uiteindelijk om alleen maar illusies in stand te houden. Zo af en toe in een luchtkasteel wonen is best leuk maar veelal eindigt het dat alles in het luchtkasteel komt te staan en als er dan niets meer is dan is er nog meer nodig om in dat luchtkasteel te blijven zitten totdat de zeepbel waar het kasteel in staat knapt.....

Succes en denk na

Pikachu

Wijs gebruiker

Alle webpagina's worden opgeslagen in google cache, gewoon op 'privégegevens opruimen' klikken in je browser en deze website nooit meer bezoeken.

Oh en als een admin dit leest wil diegene dit topic vast wel ff deleten.

opdonderonder

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze het over een aantal weken of maanden weer gaat gebruiken.
Het is een kutervaring maar over een aantal weken word die ervaring minder intens heb ik ook gehad met paddos... Toen het fout ging wist ik 100% zeker dat ik het nooit meer zou doen.
En dat is met veel drugs zo... Je weet dat het ook leuk kan zijn en dat is waarschijnlijk de reden dat je het ooit nog wel eens zou gebruiken ook al gaat het dan weer een keer fout.
Zo zitten de meeste mensen in mekaar

nightfly

Newbie

Een vriend van mij had gisteren een epileptische aanval na een te hoge dosis te hebben ingespoten met cocaine. Het kwam heel onverwachts en ik kon gelukkig het hoofd koel houden. Ik vreesde dat hij zou sterven want hij schokte over zijn hele lijf en wanneer ik met hem wou praten bleek dat hij buiten bewustzijn was. Zijn ogen draaide weg en hij verstijfde helemaal. Ik wachte even tot de aanval uitdeinde, ik had al vlug door dat het een aanval van epilepsie was, daarna heb ik zo snel mogelijk zijn hoofd vochtig gemaakt met koud water en probeerde met hem te praten. Ik heb ook de buurman erbij gehaald. Na een paar minuten kwam hij bij bewustzijn. Het eerste kwartier had hij tijdelijk geheugenverlies en herkende mij en de buurman niet. Hij wist ook niet wat er gebeurd was. Hij zweette fel. Na onderzoek op internet bleek dat hij geluk heeft gehad. Hij kon in de coma zijn gegaan of een hartaanval hebben gehad. In ieder geval wil ik niet meer dat mensen nog gebruiken in mijn woning en zeker niet spuiten. Het is te gevaarlijk en ik ben van dit voorval flink geschrokken. Zelf heb ik nooit gespoten, enkel coke gesnoven en heb er nooit fout op gereageerd. Het is bijna de enige drug waar ik goed op reageer, de meeste andere drugs gebruik ik niet meer wegens foute reacties zoals angst, paranoia, psychose. Cocainegebruik met mate leek me een lange tijd redelijk veilig te gaan tot ik een overdosis van dichtbij meemaakte. Het is vlugger gebeurt dan je denkt. Een beetje teveel nemen en je kan buiten bewustzijn gaan, een epileptische aanval krijgen of in coma vallen, of je kan sterven aan een hartfalen. Het is me een beetje te gevaarlijk geworden. Nochtans had hij net iets meer dan een halve gram coke binnen de vijftien minuten ingespoten. Het gevaar loert uit een kleine hoek. Ik raad andere cocainegebruikers dan ook ten zeerste af om te spuiten, wegens het gevaar voor overdosering.

Groeten,

een geschrokken gebruiker

Bovenaan