Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

en een jointje op.
)
SpacingBen zei:tsja, je staat wel stil bij de dingen die 'normaal' zijn. Niks mis mee. maar de lamp een geweldige uitvinding, tsja, vuur heeft ook wel iets vind ik :P
Pkoeiaard zei:Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie.![]()
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje.en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer.![]()
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter ..![]()
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur)
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter.![]()