• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hier opent ik na mijn 2de joint...(live)

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Hee , allemaal.
Hier is een live report..
Voel mij zich helemaaaaall lekker!!
Echt knetter stoned om hier in typen.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Zo, hier ben ik weer...
Helaas hen ik alleen Spa BLAUW gevonden , na einige duur om in de donker worstelen om te vinden.
Later geeft ik over, zet ik het lamp aan.
Tjaaaa, gevonden ,Dus alleen Spa BLAUW :angry:
Toch neem ik die mee......

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Nu open ik de Spa Blauw, en denk ik "verdomme, kan ik nou eerder MSN aan zetten en mijn mails gaan bekijken.".

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Nooit eerder had op die manier uitgevonden.
Dat is niet waar, he.(zie maar als een fantasie gevoel).Hoe meer ik eerlijke antwoorden op dit board geeft, hoe meer ik vreugde voelt.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik surf eventje op andere comments. OEI, dacht ik"ik kan hier wel verdwalen." Dus gauw "terug" knop drukken.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Vrij heftig ,als ik verder mijn live report ga schrijven.
Hoe meer ik voel beschrijf ,hoe heftiger het wordt.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Veel moeilijker uit te leggen, laat het mij maar (ben te knetter, geloof ik.) . Wel veel kicke gevoel. Nu heb ik mijn Spa Blauw op. lekker koud zeg....

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ik moet zo gaan slapen, anders kan ik morgen geen 1 van mijn benen uit de bed wilt stappen. [Knetter-mode on] nu ben ik wel aan de knetter worden. ik begin nu al aan filosoferen, over hoe ik ga typen.[knetter-mode off]

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie. :mrgreen:
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. :beer: en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. :mrgreen:
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. :mrgreen:
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur :mrgreen: )
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter. :mrgreen:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Sorry, allemaal.
Dat is waar, super wazig. :mrgreen:
Ik kap psychonautische gedoe ermee.
Ik voel me laatste tijd niet zo fit meer.
Te veel paddo's gegeten en te veel blowen en ook te veel zuipen.
Ik denk voorlopig 1 maand lang clean blijven. of misschien nog langer :sunglasses:
Pkoeiaard.

BacingsPen

Badass junkie
tsja, je staat wel stil bij de dingen die 'normaal' zijn. Niks mis mee. maar de lamp een geweldige uitvinding, tsja, vuur heeft ook wel iets vind ik :P

caatje

Badass junkie
SpacingBen zei:
tsja, je staat wel stil bij de dingen die 'normaal' zijn. Niks mis mee. maar de lamp een geweldige uitvinding, tsja, vuur heeft ook wel iets vind ik :P

en wat dacht je van internet

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Pkoeiaard zei:
Goeiemorgen,
Nu zet ik mijn report van gisteren op het rijtje.
Maar NLX krijgt ook een "respect" titel.
Want gisteren ging ik echt knetter hard aan spacen.
Flinke dosis aan filosofie. :mrgreen:
Even terug...
=================
Ongeveer 10 uur nam ik grolsch pilsje. :beer: en een jointje op.
En beetje rond hangen op dit board.
Toen dacht ik uit verveling, "ik draai nog een jointje", tussen tijd ging ik weer naar de koelkast om een pilsje pakken.
Voelde een lichtelijk stoned van 1 jointje.
Rond 11 a 12 uur rookte ik 2de joint op.
Dacht ik dat wel leuk om tripverslag van maken.
Het moet lukken,dacht ik. Maar veel moeizaam typte ik met mijn gevoelens in.
Hoe meer ik aan situatie waarneem met mijn gevoelens, hoe harder filosofie gaat.
Op gegeven moment was ik helemaal aan knetter worden.
Ik typte overal en gekst in...
Onder dwang probeerde ik serieus uitleggen, maar hoe ik deed ,weet ik echter niet meer. :mrgreen:
Maar gelukkig vandaag kan ik terug kijken op mijn 'live' report, dan herriner ik weer.
Enne , over Spa blauw. Lijkt het wel dat ik hard vanuit aarde in de lucht geschoten. Daaraan dacht ik over geweldige uitvinding van lamp daarvoor kan ik "zien" in de donker. Steeds knetter .. :mrgreen:
Tja, nadat ik mijn PC uitzetten , liep ik wel 5 x door de kamer heen om te kijken of de deuren goed dicht waren.(Tja, was net zo gek als de deur :mrgreen: )
Nu zeg ik ook NLX respect, naast Salvia.
Nu beloof ik met mijn erewoord dat ik niet meer weer aan NLX gebruiken.
NLX RESPECT
Zo is mijn verslagje.
P.S. ben nog niet helemaal nuchter. :mrgreen:

Heeft niet zoveel met die NLX te maken, het heeft puur met je humeur te maken. Tuurlijk maakt het uit of je sterke wiet soort hebt of een mindere ( buitenwiet). White Widdow is een uber, maar toch is het altijd anders, emoties spelen voor mij in ieder geval een hele grote rol! Ik wordt knetter wanneer ik helemaal chill ben, maar wanneer er ook maar iets is wat voor mijn gevoel niet chill zit, dan kan ik ook niet lekker goed stoned worden, dus geen space night dan :(

Bovenaan