Chris Pontius
Badass junkie
Wat is jouw favo?

Oom Klaas zei:Belachelijk zwaar stoned is mijn favoriet, dikke skunk joint en staren.
Oom Klaas zei:Alleen niet blowen doet mijn sociale kwaliteiten goed![]()
Matheson zei:Misschien een beetje een random vraag.
Maar is het niet minder leuk om bij je vrienden puur te roken?
Als je gewoon pure wietjointjes rookt met iedereen is het wel chill, maar vaak is puur roken toch geen sociale bezigheid?
Ja, of je moet een blokkie hasj aansteken, glas erover etc. maar dat is ook niet geweldig met 8 man, lijkt me.
Matheson zei:Of ik herken het verschil niet, of ik ben nooit goed high geweest. Jammer. Binnenkort maar eens puur roken met een goed 'highsoortje'.
Laat dat los en ga gewoon lekker chillen, creëer een slome setting, dan is het echt relaxRabbithole zei:Matheson zei:Of ik herken het verschil niet, of ik ben nooit goed high geweest. Jammer. Binnenkort maar eens puur roken met een goed 'highsoortje'.
Dit dus. Ben ik de enige die van hasj ook gewoon stoned word? Hoewel het wel minder is bij wiet en ik het lekkerder vind dan wiet blijft het een sloom gevoel bij mij. Toch jammer, ik zou heel graag eens de geestverruimende werking van wiet/hasj ervaren waar iedereen het over heeft.
Dan is tolerantie dus je vriendPetrovic zei:Het liefst een klein beetje high. Ik hou niet van normale doseringen, dan wordt het vervelend. :P Liever wat minder.
Dat is echt fucking duur, of ligt dat aan mij?alcoholist zei:heb pas in een coffeshop een cakeje gekocht van 10euro,er zat 0.6 gram in..