HIV en snuiven

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
drugsinfoteam.nl zei:
Vraag:
Hallo, ik gebruik 1 x in de twee weken een halve gram cocaine met uitgaan in kroeg of discotheek. Mijn vraag Kan je door het snuiven hepatitis of hiv oplopen?

Antwoord:
Je code was: feestbeest Beste vraagsteller, Hepatitis wordt niet veroorzaakt door speed zelf, maar door het delen van snuif-buisjes. Zorg dus dat je altijd je eigen snuif-buisje hebt en deze niet deelt met anderen. HIV kan niet op deze manier overgedragen worden. Groeten, Ronald

cocaineinfo.nl zei:
Het delen van snuifbuisjes en rietjes is zeer riskant. Je kunt er infectieziekten als hepatitis of hiv mee oplopen.

Wat is het nu?
Klinkt nogal eng :openmouth:

Debris

Bewuste gebruiker
Nog nooit een bloedneus gehad, behalve met keta. Toen had ik een klein rood randje.
Maar ik heb altijd een rietje die niemand mag lenen, no worries :).

toooz

Belezen gebruiker
Het is riskant wanneer er bloed in het snuif buisje zit, en zo in jouw neus terecht komt.

Maar hiv wordt niet overgedragen door neus brokjes of neus slijm.

Flameon

Badass junkie
Je kan het beste inderdaad zelf een snuifbuisje hebben, en dat niet delen met andere.
HIV kan niet overgebracht worden door middel van snuiven. Wel als je een buisje deelt met andere, en een van die andere heeft besmet bloed in zijn neusslijmvlies. Als jij dan ook aan dat buisje snuift dan snuif je niet alleen coke op

toooz

Belezen gebruiker
Ik heb me inderdaad een beetje te vaag geexprimeert over dit onderwerp, neusslam of neusbrokjes kunnder inderdaad gevaarlijk zijn als er bloed in zit, dus gebruik je eigen buisje zoals hier boven al vermeld werd.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
toooz zei:
Ik heb me inderdaad een beetje te vaag geexprimeert over dit onderwerp, neusslam of neusbrokjes kunnder inderdaad gevaarlijk zijn als er bloed in zit, dus gebruik je eigen buisje zoals hier boven al vermeld werd.

Ik heb nu altijd men eigen :tongueout:
Heb maar 1x gesnoven met een briefje en paar keer met vriend zijn buisje :tongueout:
Hopen dat zij geen HIV hebben :openmouth:

Thx for the info :wave:

Bovenaan