Hoe de magic te bewaren......
Tsja....daar zijn we als gebruikers toch wel zo'n beetje allemaal naar op zoek.
Een goede maand geleden heb ik na 2 jaar droog staan op Awakenings een bescheiden kwartje van 70mg weg geknabbeld wat in combi met 1 gr microdosis truffel me een redelijk ontspannen gevoel gaf. Niet echt een knal effect maar gewoon chill.
Gisteren naar Decibel geweest en daar werdt het een ander verhaal.....
Besloten om er maar eens in te gaan, eerste keer Decibel en begonnen met een dosis van 60mg die na een uur werdt gevolgd door 40mg...
Ik had niet veel gegeten, wat bananen, fruit om het licht te houden. Op een moment knalde het er goed in moet ik zegenen dat werdt versterkt door het ongelooflijke geweld wat er uitgestort werd aan hardstyle. Als een raket gelanceerd, dus ff aarden, ontspannen en laat maar komen.
Kwam de dikke euforie terug, de empathie na 2 jaar niets?
Nee...bij mij niet ...de inkijk was pittig dat wel maar verder wel relaxed, chill, altijd enigszins introvert als ik gebruikt heb terwijl ik van nature erg extrovert ben, ik zit dan in mijn eigen be happy mode en wil niemand lastig vallen. Als ik aangesproken wordt uiteraard praatziek of als ik een hulpvraag krijg is het gelijk in de help modus.
Gezien mijn leeftijd van 67 vermoed ik dat mijn metabolisme van dien aard is dat mijn hele brein anders reageert op Mdma dan voorheen, de eerst keer was ik 60 en die happy happy gevoelens heb ik niet ervaren.
Wat ook mee kan spelen is natuurlijk de omgeving...erg veel prikkels van muziek, licht, andere mensen die een afleidend effect kunnen hebben in het waarnemen en ervaren van je eigen gevoelens.
Hoe zou de beleving zijn als je naar een ruime pauze wat neemt in een thuis setting , alleen of met kleine groep vertrouwelingen.
Maar goed, ik heb een topdag gehad, het was weer eens lekker, een bombardement van geluid over me heen gehad(nog nooit zo heftig ervaren) dat overwhelming was en nu nog in de nagloei......
Nu ff 4 maanden pauze tot het volgende feestje in een kleine club setting en dan maar eens zien hoe het met de magic gaat.