Ufo En dergelijke, ik kan er niet in geloven.
Alleen al vanwege het feit, dat de enorme afstanden, en reistijd die hiermee gepaard gaan, niet logisch/natuurkundig oplosbaar zijn.
Het allersnelste is voorzover nu bekend, de snelheid van het licht.
Een snellere manier van verplaatsen van energie, die bestaat er niet.
En zelfs die snelheid is al gigantisch!
,zelfs als wij deze snelheid zouden kunnen h aak En met een vervoermiddel, dan nog zouden wij jaaaaaren en jaaaaaren onderweg zijn.
Dus, die ufo geschiedenissen, het kan in mijn optiek gewoon niet.
Ver volgens de hele stikstof, co2 ellende waarmee men ons nú het leven zuur maakt.
Zijn we vergeten, dat klimaat a l t i j d aan verandering onderhevig is?
Dan wordt het warm, en later wordt het een ijstijd. Zo gaat dat nu eenmaal.
Als de ster met de naam de zon eenmaal is opgebrand, dan wordt die ster ren " rode reus" in zijn stervensproces, en daaraan kan n i e m a n d iets tegen doen.
I dit stadium worden alle planeten in ons zonnestelsel door de uitdijende rode reus verzwolgen. Dat staat in elk geval vast.
Klimaat acties of niet.
Dus moeten we tegen die tijd elders domicilie hebben gevonden, en deze moet jaaaaren ver reizen weg liggen, anders haalt de stervende zo'n ons alsnog in...en om deze situatie uit te gaan denken , ik zou er maar niet te lang mee wachten...
Deze,aarde een leerschool. Zou kunnen. Maar waarin? Aa gezien het op vele punten nog altijd de naam draagt van excuise le mot, een klotenbende is geworden wacht I ik in spanning af in elk geval.... de mensen die zich boodschapper van Heere Jehova boe en En de daarvoor bestemde lectuur vervolgens aan de man te brengen nou dat wekt bij mij geireiteerdheid op. En niet zo n kl eintje, ook!!
De aarde een leerschool, wel, er zij heden ten dage ook!! Oom die mens, die Auschwitz Birkenau uitgedokterd had, de vernieuwde aanvoertreinen...vreselijk effectuef uitgedacbt endie hele Svoah het ging maar door. Een schandvlek op de geschiedenis va dit alles bah. Ik word er echt kotsmisselijk van....
En dan de enorme efficiëntie, alwaar de,e gruwelmisdaden maar blevendoorgaan bah
Ik heb hier geen passende woorden voor!
Nooit meer Auschwitz. Dat is hetgeen waarom het tot twee keer toe volkomenmis is gegaan.