Hoe doen smartshops het zonder paddo's

Drientje

DF-koning
jcutter123 zei:
Imo gaat het erom dat negatieve dingen je van de positieve weerhoud en dat moet voorkomen worden.

Geef eens een voorbeeld dan? Volgens mij kun je namelijk geen positieve dingen zien zonder dat je de keerzijde van de medaille kent. Hoe kun je genieten van succes als je er niet keihard voor hebt moeten werken?
Ik denk dat het eens tijd wordt dat jij je mening onder een stoel of een bank steekt. Conclusies gebaseerd op persoonlijke ervaringen tellen niet, dan worden het persoonlijke conclusies en niemand, behalve jij, heeft wat aan jouw persoonlijke ervaringen. Die zijn alleen toepasbaar op jouw leven, en zolang jij, en je vernauwde wereldbeeld, gestanden, kun je niet de fouten die jij gemaakt hebt, overdragen op een ander individu.

Dus zolang je je mening over wiet baseerd op je eigen ervaringen, denk ik niet dat je ze hier moet posten, open maar een nieuw topic om je onvrede te uiten!

Over en Sluiten!!

jcutter

Badass junkie
Muwhahaha :mrgreen:
Drientje als domme, lelijke hippie meisje met een geest die alle richtingen op kan denken :mrgreen:
You made me do it! :sunglasses:
Ik bedoel als je steeds met jezelf blijft worstelen, dan mis je gewoon een hoop in je leven of dingen worden gewoon verzet. Genot is toch wat we willen, hippie meisje?

Drientje

DF-koning
Soms kun je me zelfs aan het lachen maken!!!
Drientje als domme, lelijke hippie meisje met een geest die alle richtingen op kan denken
:mrgreen:

En genot is misschien wel wat we willen maar niet voortdurend! Zo komen we aan bij een oud topic van je over gelukkig zijn. Goed kan niet bestaan zonder kwaad, en geluk niet zonder ongeluk. Genot kan dus niet bestaan zonder pijn, en ieder mensenleven is zo doorspekt van emoties die je geoonweg niet uit de weg kúnt gaan omdat het een niet zonder het ander kan.
Als je je leven ervaart als een worsteling met jezelf en het leven... Wordt het dan niet eens tijd om afstand te nemen van jezelf en je problemen om te kijken waar het precies is misgegaan?

cronos

Wijs gebruiker
Re:

jcutter zei:
Muwhahaha :mrgreen:
Drientje als domme, lelijke hippie meisje met een geest die alle richtingen op kan denken :mrgreen:
You made me do it! :sunglasses:
Ik bedoel als je steeds met jezelf blijft worstelen, dan mis je gewoon een hoop in je leven of dingen worden gewoon verzet. Genot is toch wat we willen, hippie meisje?

man als ik op dit topic,al je quote's lees:beeld ik jou in als een gefrustreerd,onaangenaam,en vooral een kerel met een ongelooflijk overschot aan pretentie :kots: ,gelukkig dat ik je persoonlijk niet ken,anders was er allang ambras tussen jou en ik :smilingimp:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Al zou alles verboden worden..., om me te stoppen in te nemen, roken enzo moeten ze me dan echt opsluiten, en vastbinden :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ho ho ho wacht even, het is nog niet zeker dat ze verboden gaan worden.. Het VLOS heeft nu al echt een flinke bom duiten bij elkaar, en daarmee kunnen ze zeker een paar jaar het schip van de dam houden juridisch...

En hopelijk tot de verkiezingen, waneer er een nieuw kabinet komt dat WEL naar de onderzoeken luistert.

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in hoe het VLOS er nu zelf over denkt.
Alweer een tijdje geen persbericht geweest.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik denk dat de smartshops het nog wel goed blijven doen als paddo's verboden worden. Ik denk dat er dan gewoon andere middelen komen ipv paddo's. Denk bijvoorbeeld aan San pedro's en nieuwe RC. Vroeger was er ook 2-cb in de smartshop de krijgen. Je zal dus van zulk dingen krijgen lijkt me.

Bovenaan