ExceptionalInsight zei:Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()
Moker zei:in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan![]()
niet iedereen draait zo strak, een vriend van me laat de tip er bijvoorbeeld altijd uitvallenExceptionalInsight zei:Waaarom dan? Zijn jullie echt zo stom? Nee toch? Tipje enkele milimeters uit laten steken.. het kost geen geld, geen moeite, geen tijd.. en je hebt een wit tipje in plaats van eentje met een zwarte rand/bruine natte ranzigheid. Het zal wel aan mij liggen.Gino Pietermaai zei:Gewoon ff met tip kant aan je broek afvege ofzo
Lukt aardig goed![]()
JW27 zei:Moker zei:in mijn tipjes komt altijd het ohm teken te staan![]()
ik draai ook altijd ohm-tipjes ja, die zijn de bom![]()
PepTalk zei:Ah okee, dan is het begrijpelijk
Zag vandaag in de shop een kereltje,was een keurig mannetje was net 18 geworden ( wil daar opzich geen kwaad overspreken want ben zelf ook nog maar 1maar hij was voor de 1e keer in de shop, maar hij kon wel draaien zeitie.
Hij ging dus zitten alles klaar leggen, maar gebruiktie als tip: Een sigaretten filter![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er maar even stilltjes naar toe gegaan en even netjes voorgedaan hoe het wel moet, hij moest ook wel laggen om zijn eigen stomiteit.
Ik rol hem gewoon op in een spiraaltje. Heb het nut van een M Of andere figuurtjes nooit zo begrepen eerlijk gezegd. Het kost je uiteindelijk meer tijd en het resultaat is dat je minder tip oppervlakte hebt om je tabak en wiet tegen te houden.
Dat klopt, maar tegen de tijd dat het spiraaltje begint te veranderen zit je al bijna bij het einde van je joint en dan is de tabak/wiet door de hitte al dusdanig samen geklonterd dat de kans heel klein is dat je het nog inademt.ten eerste heeft een spiraal de neiging om in een buisje te veranderen, met wat hoekjes erin behoudt je tip toch meer zijn vorm (dus minder kans op tabak/wiet inademen)
Ik draai zelf mijn tip strakker of minder strak op basis van de dikte van mijn joint. Maargoed, ieder heeft zo zijn eigen manier uiteindelijk.Daarnaast draai ik dunne joints, en dan is een vette tip kut. Minder tip oppervlakte is dus beter voor mij.
Maargoed, ieder heeft zo zijn eigen manier uiteindelijk.
Heb het nut van een M Of andere figuurtjes nooit zo begrepen eerlijk gezegd.
snap net zoals @Psychedelibee het nut van een vormpje niet.