Hoe heet dat spul?

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Beste mensen,

een tijd terug heb ik een wietsoort gerookt die me zeer goed beviel, maar ik weet helaas niet hoe het heet. Ik zal proberen zo veel mogelijk info te geven, hopelijk weet iemand dan welke soort het is.
In de shop vroeg ik om purple haze, maar dat was er niet, dus kregen we dit mee.
Bij mij veroorzaakte het een visueel effect: elk detail, elk regendruppeltje, kwam intensiever op mij over, en mijn zicht werd opeens veel 'driedimensionaler'. Waarschijnlijk kun je niet zoveel met die info maar ik zet het er maar bij, just in case.
Verder leek de geur licht op de geur van lavendel, maar dan sterker.
De wiet bestond uit bolletjes met wat plantenzooi (sorry, biologie is niet mijn sterkste punt) erbij.

Ik heb het dus gekocht in een shop waar geen purple haze te koop is, dat kan iets zeggen over hoe groot het assortiment is, en dus of het een bekende of minder bekende soort is, maar hier ben ik niet zo in thuis.

Ik snap dat mijn beschrijving niet vreselijk nauwkeurig is, maar mocht iemand erop komen, of een ruwe schatting kunnen maken, dan hoor ik dat graag. :stoned:

fijne dag verder,

Trip Ahoy :wink:

Vigilante

Wijs gebruiker
Dit gaat NOOIT werken zo.

Soorten verschillen per shop, WW bij de één is anders dan WW bij de ander. Ga terug naar de shop en vraag wat voor wiet ze je hebben verkocht.

Oom Klaas

Badass junkie
Inderdaad, zelfs met een gedetailleerde foto gaat het nog niet lukken.
Zelfde als vragen wat er in je witte ronde pil zit.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk hebben ze je een andere haze verkocht, als je naar purple haze vroeg en die er niet was... Amnesia haze ofzo
alle haze-soorten hebben zo'n specifieke geur, en ze kunnen vrij hard aankomen in je kop :stoned:

TrippyShit

Badass junkie
Er is wel een weed soort met Lavendel in de naam, maarja zullen er vast ook meer zijn.
Ik snap ook niet waarom je het hier vraagt eigenlijk :P Je kan toch idd gewoon naar de shop gaan en het vragen? Denk dat hun meer met die beschrijving kunnen dan wij. Behalve dat, zouden hun of jij zelf ook veel kunnen met de prijs wsl. Lijkt me de makkelijkste optie, gewoon naar die shop gaan. Succes he

DutchCookie

Bewuste gebruiker
prob amnesia haze

ik had laatst ook amnesia sinds een lange tijd omdat de silver op was
ik zag een peuk op de weg liggen die nog aan het uitroken was, het leek alsof er een smoke grenade lag van een swat team.
de sigaret zelf leek zo groot als een flinke pen
ook blaadjes op planten waren gewoon de grootte van berenklauwen en heel gedetailleerd in het donker, slechts het licht van lantaarnpalen

je weet het natuurlijk neit zeker maar de gelijkenis is een richtlijn

RJM

Newbie
hmm, je eerste deel van je beschrijving heb ik niks aan, lijkt me een placebo, iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt en heb al menig jointje gerookt.

Maar, totdat je bij het lavendel gedeelte kwam!!

Dat het nog niemand opgevallen is, heb het wel eens gerookt, was/is in Zwolle te krijgen bij de Balance, je raad het nooit, maar de naam is heel simpel 'Lavender.'

Is wel een lekker stoned wietje opzich.

groeten

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
RJM zei:
hmm, je eerste deel van je beschrijving heb ik niks aan, lijkt me een placebo, iets dergelijks heb ik nog nooit meegemaakt en heb al menig jointje gerookt.

Maar, totdat je bij het lavendel gedeelte kwam!!

Dat het nog niemand opgevallen is, heb het wel eens gerookt, was/is in Zwolle te krijgen bij de Balance, je raad het nooit, maar de naam is heel simpel 'Lavender.'

Is wel een lekker stoned wietje opzich.

groeten

Het eerste deel van zijn beschrijving: ''Bij mij veroorzaakte het een visueel effect: elk detail, elk regendruppeltje, kwam intensiever op mij over, en mijn zicht werd opeens veel 'driedimensionaler'.''

Als je dit placebo noemt, doe mij er dan een paar van!

En dat de wiet iets naar lavendel ruikt, betekend niet meteen dat het die soort is...
Heb het zelf zovaak gehad dat je bekende geursporen herkent in een wietlucht.

Fantan

Experimenterende gebruiker
70% van alle wiet komt van dezelfde plant, meeste is gewoon powerplant. dat het haze is zegt niet zoveel, behalve dat er waars. allemaal shit bij is gedaan waardoor het zo smaakt en zo sterk is.
je kunt daarom niet zeggen wat het is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Fantan zei:
70% van alle wiet komt van dezelfde plant, meeste is gewoon powerplant. dat het haze is zegt niet zoveel, behalve dat er waars. allemaal shit bij is gedaan waardoor het zo smaakt en zo sterk is.
je kunt daarom niet zeggen wat het is.

Duh, heel nederland kweekt powerplant!
Die andere 30% komt van sukkels die niet zo snel en veel mogelijk kutwiet willen kweken!

ps. Sommige powerplants zijn nog goed te doen, biologisch uiteraard.
ps2. Er is geen shit die er voor zorgt dat een powerplant er uit gaat zien en gaat smaken als een haze.

Zalmpy

Belezen gebruiker
ik vind northern light en wiet met toprot ook een beetje naar lavendel ruiken:P kan je niks zeggen over de naam van de shop en de prijs? mischien zijn er hier andere mensen die bij die shop komen.

Groetjes

Volgin

Experimenterende gebruiker
Vaak vind ik bijna elke haze wel iets van lavendel hebben, maar dan idd iets sterker. Aangezien je om een soort haze vroeg die op was, lijkt het me logisch dat je een andere soort haze gehad hebt. Het zijn ook vaak relatief sterke wietjes, wat zou kunnen verklaren dat je 'm zo hard spaced. Hoewel ik moet zeggen dat ik zoiets ook nog nooit heb meegemaakt (van wiet)

Bovenaan