Hoe hou ik het effect langer?

CVB

Newbie
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.
De laatste tijd gebruik ik op feesten de Rode Playboy variant de werking is erg sterk maar extreem kort voor mijn gevoel, hij werkt na een uur of 3 al uit, hierdoor ben ik erg moe als we nog een uur of 2 te gaan hebben, door de sterke werking van de pil durf ik er geen 2 te nemen.
De vraag is dus nu.. Hoe hou ik het effect langer?

Alvast bedankt! gr.

Bobsacamano

Badass junkie
CVB zei:
Ik gebruik nu ongeveer een half jaar ongeveer 2x per maand XTC als ik naar een feest of festival ga, Ik zelf heb niet zo heel erg veel verstand van XTC verder.

Nee dat blijkt.

De laatste tijd gebruik ik op feesten de Rode Playboy variant de werking is erg sterk maar extreem kort voor mijn gevoel, hij werkt na een uur of 3 al uit, hierdoor ben ik erg moe als we nog een uur of 2 te gaan hebben, door de sterke werking van de pil durf ik er geen 2 te nemen.
De vraag is dus nu.. Hoe hou ik het effect langer?

Je gebruikt echt veel te vaak en waarschijnlijk ook teveel. Lees je alsjeblieft in op een informatieve site over drugs.

http://drugsinfoteam.nl/drugsinfo/xtc/xtc-tips/

Gebruik 1 keer in de drie maanden maximaal XTC. Dat het nu niet goed werkt heeft te maken met veel te vaak xtc gebruik. Je serotonine receptoren in je hersenen worden iedere keer als je XTC doet ontzettend belast en gaan kapot. Dit moet helen en dat gebeurd zeker niet in 2 weken tijd.

Lees je alsjeblieft in en besef je even hoe idioot je bezig bent. Op deze manier kan je depressief worden en ook blijvend.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Nee dat blijkt.
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen.

Het is altijd wel makkelijk als mensen het antwoord op hun vraag al in de vraag zelf verwerken.

mikoz

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Nee dat blijkt.

Het is altijd wel makkelijk als mensen het antwoord op hun vraag al in de vraag zelf verwerken.
:tearsofjoy:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Bobsacamano zei:
CVB zei:
Nee dat blijkt.

Jazeker, alleen zien ze dat zelf vaak niet.

Bovenaan