Hoe kan dit? (Meth)

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ik had pas een aparte ervaring, ik heb op internet de doseringen van meth opgezocht en hoewel k het niet duidelijk kon vinden vond k wel dat een zware dosis speed 80+ mg is en dat 90mg speed werd vergeleken met 60mg meth, je kan dus deduceren dat een zware dosis meth 53,33 mg zou moeten zijn(slikken). Nou ik had dus een gram ervan en d8 ik probeer tussen de 30 en de 50 te zitten, nou gebeurde er dus niet heel veel dus d8 ik pak nog bij en wat bleek dat ik letterlijk al meer dan de helft op had, weet oprecht nog steeds niet hoe dat fout was gegaan met berekenen ervan maar aangezien t amper werkte paar uurtjes later de rest ook maar genomen, dus letterlijk 1 hele gram ervan genomen en toen ging t ook wel werken maar beetje vergelijkbaar met xtc en daarvan heb ik al genoeg aan een half pilletje (260/2=130mg) dus voor xtc werkt een standaard dosis prima maar ik kwam er dus achter dat ik van die meth een 18,75 voudige overdosis had genomen en niks aan de hand. Mijn vraag is dus hoe is dat mogelijk? Ik zou als k niet beter wist denken dat dat levensgevaarlijk zou moeten zijn maar blijkbaar dus niet, maar alsnog mijn vraag hoe is dat mogelijk? Is het dan slechte puurheid geweest? Of is mijn tolerantie dan zo extreem hoog(1e keer dat ik meth gebruikt heb)? Of is er iets anders wat dit kan verklaren? Ben iig erg benieuwd

Anunnaki

Wijs gebruiker
Klinkt alsof het niet puur was maar speculeren over de kwaliteit van je drugs is hier niet toegestaan, omdat dat zinloos is. De enige manier om erachter te komen is een sample laten testen.
Achja iedereen speculeert over de kwaliteit van zn drugs.. Mag mij 1 iemand aanwijzen hier die nog NOOIT iets heeft genomen zonder het te laten testen, zou ik erg knap vinden.

Niet dat je geen gelijk hebt, maar niet perse zinloos. Voor zover OP weet is er een andere verklaring voor.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Achja iedereen speculeert over de kwaliteit van zn drugs..
Vast maar dat blijft alsnog zinloos. Je kan simpelweg aan de buitenkant of aan het effect geen harde conclusies ontlenen over de puurheid en welke stof het precies is. Kan gemengd/vervuild zijn met van alles.
Mag mij 1 iemand aanwijzen hier die nog NOOIT iets heeft genomen zonder het te laten testen, zou ik erg knap vinden.
Daar gaat het niet om hier. Ik doe dat zelf ook wel eens.
Niet dat je geen gelijk hebt, maar niet perse zinloos. Voor zover OP weet is er een andere verklaring voor.
Misschien zet OP wel een gram speed per dag weg en ligt het aan tolerantie. Ook dit is speculeren, zie je nu hoe zinloos dat is?

Anunnaki

Wijs gebruiker
Misschien zet OP wel een gram speed per dag weg en ligt het aan tolerantie. Ook dit is speculeren, zie je nu hoe zinloos dat is?
Hij maakt toch het topic aan? Hij was zich vast wel bewust van het laten testen maar als er een simpele verklaring voor is dan maakt het geen reet uit of je het test of niet.

Hoe vaak komen mensen hier wel niet die beweren hun spul getest te hebben zonder dat ze dat echt hebben gedaan? Snap ik ook wel want anders neemt niemand je serieus, terwijl bijna niemand hier zelf uberhaupt zn shit test.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hij maakt toch het topic aan? Hij was zich vast wel bewust van het laten testen maar als er een simpele verklaring voor is dan maakt het geen reet uit of je het test of niet.
Een simpele verklaring is er niet als je je shit niet getest hebt. Dan doe je een aanname. Net als jij.
Hoe vaak komen mensen hier wel niet die beweren hun spul getest te hebben zonder dat ze dat echt hebben gedaan?
Geen idee. Zou ik compleet achterlijk vinden want wat schiet je daar mee op?
Snap ik ook wel want anders neemt niemand je serieus, terwijl bijna niemand hier zelf uberhaupt zn shit test.
Wederom een aanname.

Voor jou gekopieerd uit de forumregels:
Speculeren over de kwaliteit van jouw pil/poeder of vragen naar de (mogelijke) kwaliteit (inclusief foto's)

N.B. Testuitslagen zeggen alleen iets over de drugs die daadwerkelijk zijn getest. Uitslagen gepost door anderen zeggen niks over de drugs die jij hebt, ook al lijken deze op elkaar. Test je eigen drugs en speculeer niet!

Anunnaki

Wijs gebruiker
Een simpele verklaring is er niet als je je shit niet getest hebt. Dan doe je een aanname. Net als jij.
Beweren dat er geen simpele verklaring is is anders ook een aanname, bijzonder.
Geen idee. Zou ik compleet achterlijk vinden want wat schiet je daar mee op?
Das heel mooi voor je, wat je daar mee opschiet is dat je naast testuitslagen ook nog antwoorden krijgt van mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met de drug in kwestie.
Wederom een aanname.
Haha ja hoor, met de aantallen die hier gebruikt worden en het aantal verslavingen..

Mooie copy paste wel, misschien boa worden ofzo.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Beweren dat er geen simpele verklaring is is anders ook een aanname, bijzonder.
Nee dat is een feit in deze context. Als je je poeders niet laat testen dan weet je niet wat het is.
Das heel mooi voor je, wat je daar mee opschiet is dat je naast testuitslagen ook nog antwoorden krijgt van mensen die daadwerkelijk ervaring hebben met de drug in kwestie.
Als jij iets gebruikt, het effect is niet als gewenst en je laat het niet testen maar je vraagt om ervaringen hoe weet je dan wat het überhaupt is? O.a. daar is de testservice voor. Snap niet wat hier zo moeilijk aan is.
Haha ja hoor, met de aantallen die hier gebruikt worden en het aantal verslavingen..
Mensen gebruiken hier veel zonder te testen, dat klopt. Maar ik zie hen niet speculeren over de kwaliteit.
Mooie copy paste wel, misschien boa worden ofzo.
Beetje kinderachtige reactie maar dese discussie geeft precies goed aan waar desbetreffende regel voor is. Speculeren is zinloos, get it in your brain!

Anunnaki

Wijs gebruiker
@Anunnaki doe maar even dimmen. @FredKroket heeft namelijk gewoon gelijk wat betreft de forumregels. Wat mensen buiten het forum speculeren en ongetest in hun hoofd stoppen moeten ze helemaal zelf weten, maar op het forum gelden forumregels.

Speculeren over de puurheid of evt vervuiling van de drugs is dus niet toegestaan.
Hier doe je meneer vast een lol mee maar goed. Ik ben me heel bewust van de forumregels, maar wat was hier het antwoord geweest als OP beweerd had zijn shit WEL te hebben laten testen? Antwoorden geven naast "laat het testen" is blijkbaar niet toegestaan, terwijl je alsnog prima antwoord kan geven zonder testresultaten (en zonder enige vorm van speculatie).

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Ik vertrouw mijn drugs aan niemand toe: ik test altijd alles zeer zorgvuldig zelf, meermaals indien mogelijk. Want wie weet was het wel 100% toen je het opstuurde, en krijg je meuk terug omdat ze daar zelf zitten te snatzen in dat lab, snap je? Zou ik doen. Heel de dag drugs testen in zo'n saai TL paradijs. Wat een hel. En dan nog forenzen, lekker comfortabel stilstaan 2 euro de liter, radio op Grapjas in de Middag, terug naar je Vinex doorzon om je kotsende kids aan tafel te mogen zien, misschien een pilsje borrelnootje SBSje, 2 x in de week een saaie beurt maar in ieder geval elke doordeweekse dag, na een verkwikkend slaapje op je Deense boxspring, weer precies hetzelfde lopende band werk doen. Heb je voor chemicus gestudeerd, sta je andermans drugs te testen. Ik bedoel, het is zeer waardevol dat de mogelijkheid bestaat, veiligheid is belangrijker dan de zeer twijfelachtige "door te testen keur je het goed" beredenering, maar jezus wat een schijtbaan. Daarnaast zie ik aan de korrel/kristal structuur wat het is, ruik ik als een bloedhond en ken ik altijd iedereen overal, of ze nou drugs produceren of transporteren, dus krijg nooit anders dan 100%. Heus. Zouden ze daar nog mensen zoeken, Jellinek Labs?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Hier doe je meneer vast een lol mee maar goed. Ik ben me heel bewust van de forumregels, maar wat was hier het antwoord geweest als OP beweerd had zijn shit WEL te hebben laten testen? Antwoorden geven naast "laat het testen" is blijkbaar niet toegestaan, terwijl je alsnog prima antwoord kan geven zonder testresultaten (en zonder enige vorm van speculatie).
Ik ben hier net persé moderator om mensen een lol te doen, maar om te zorgen dat de regels nageleefd worden.

Als TS zijn drugs had laten testen was het in ieder geval niet de vraag geweest of het aan de kwaliteit van zijn drugs had gelegen. Dan was enkel de vraag welke in de persoon gelegen factoren invloed kunnen hebben op het effect van meth.

Over die kant kunnen we nog steeds meedenken (daarom is het topic ook nog open). Maar aangezien de kwaliteit van de meth niet bekend is, is het gewoon een beetje zinloos. En speculeren over die kwaliteit is dus niet toegestaan. Je bent een beetje een non-discussie aan het aangaan.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Over die kant kunnen we nog steeds meedenken (daarom is het topic ook nog open)
De regels zeggen dan inderdaad dat die open mag blijven.
Het is meer een discussie met andere forumleden ipv de regels, want hij blijft misschien open maar een antwoord komt er toch niet van naast "testen".

Maar goed, dan laat ik het hier bij.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als hij het wel had laten testen dan zou hij de percentages hebben en kan je in ieder geval met zekerheid stellen dat het daadwerkelijk meth van xx percentage zou zijn. Meten is weten.

OctoFerrum

Experimenterende gebruiker
Responsible drug use - PsychonautWiki

Dit is de theorie, die iedereen met een half resterend brein graag uitdraagt. In de praktijk wordt er echt niet altijd getest, en los van dat ik het een beetje TL;DR vond (van de week geleerd, die afkorting :-P ), was mijn reactie:

Zal wel rommel zijn geweest, pas maar op de volgende keer. Ga nooit uit van batches, zelfde personen, kleur v/d stof of gewicht of geur of weet ik veel wat is dan wel speculatief, maar ook advies. "Je moet je spul volgende keer echt eerst laten testen" kan er zo tussendoor, bijt elkaar niet. Advies, desnoods gebaseerd op speculatie, is volgens de ideologie achter Harm Reduction (kut Harm ook altijd) beter dan geen advies. En volgens mij zijn de grondprincipes van dit forum daar ook op gestoeld

En denken dat je na 1x tolerantie hebt ontwikkeld tegen methamfetamine, is levensgevaarlijk. Een van de sterkste stimulerende middelen, daarmee dus moeilijker te doseren en sneller toxisch. Zeker als de volgende dealer geen laaienlichter is, of de batch wel sterk is uitgevallen omdat de kok na z'n mislukte proefrun privéles kreeg van een geroutineerde biker/kartel medewerker/chemicus/Jellinek laborant.

Maar laten we vooral de schijn hoog houden dat wij (jullie, ik niet, ik vertrouw ze niet. Zie eerdere berichtgeving) altijd alles netjes laten testen en dat als je dat niet doet, of niet hebt gedaan (maar dat vanaf nu wel gaat doen omdat dat een goed plan is (hint hint OP)), dat je dan hier geen vraag mag stellen. Of je verhaal niet kwijt mag. Want waar kan dat dan wel, anoniem, en waar kennis aanwezig is, vergaard door allerlei soorten mensen? Is dit dan niet die plek? Reclame maken of anderzijds gevaarlijk gedrag promoten is hier niet aan de orde, iemand zijn gevaarlijke gedachten werden weerlegd met een duidelijk, eerlijk antwoord wat iedereen snapt:

Was waarschijnlijk rommel. Impliceert: Let op: in het verleden behaalde resultaten bieden geen tolerantie in de toekomst.

Regeltjes regeltjes lees er maar eens wat vaker tussen.

Doe ik ook, heb heel de discussie geskipt. Hou niet van gekibbel, ging lang door. Met citaten enzo, bah bah schrijf je eigen geblaat. Hij zij en en en toen zij hij "huilie huilie neem een nakkie pep".
Vind ik een goed idee trouwens, laat zo weten wat ik van de kwaliteit vind.

En ik wil speculaas bij mn koffie gvd. Laatst al een gastenlijst bij een kraakpand, nu niet expliciet noch impliciet speculeren over de kwaliteit van drugs op het, uh, drugsforum (hoge kwaliteit posts, dat wel), straks nog neusfilters en gezamenlijk douchen. Kut ik heb ook geciteerd, een aanhangsel nog wel of hoe heet dat eigenlijk onderaan je berichten, Appendix Nota Bene Post Scriptus ofzo*. Slippery slope, zo'n forum. Stepping stone medium to hard social media, Meta amfacebook for example.

*Als die volgend jaar in een Asterix & Obelix staat, dan vreet ik m'n pep op.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Responsible drug use - PsychonautWiki

Dit is de theorie, die iedereen met een half resterend brein graag uitdraagt. In de praktijk wordt er echt niet altijd getest, en los van dat ik het een beetje TL;DR vond (van de week geleerd, die afkorting :-P ), was mijn reactie:

Zal wel rommel zijn geweest, pas maar op de volgende keer. Ga nooit uit van batches, zelfde personen, kleur v/d stof of gewicht of geur of weet ik veel wat is dan wel speculatief, maar ook advies. "Je moet je spul volgende keer echt eerst laten testen" kan er zo tussendoor, bijt elkaar niet. Advies, desnoods gebaseerd op speculatie, is volgens de ideologie achter Harm Reduction (kut Harm ook altijd) beter dan geen advies. En volgens mij zijn de grondprincipes van dit forum daar ook op gestoeld

En denken dat je na 1x tolerantie hebt ontwikkeld tegen methamfetamine, is levensgevaarlijk. Een van de sterkste stimulerende middelen, daarmee dus moeilijker te doseren en sneller toxisch. Zeker als de volgende dealer geen laaienlichter is, of de batch wel sterk is uitgevallen omdat de kok na z'n mislukte proefrun privéles kreeg van een geroutineerde biker/kartel medewerker/chemicus/Jellinek laborant.

Maar laten we vooral de schijn hoog houden dat wij (jullie, ik niet, ik vertrouw ze niet. Zie eerdere berichtgeving) altijd alles netjes laten testen en dat als je dat niet doet, of niet hebt gedaan (maar dat vanaf nu wel gaat doen omdat dat een goed plan is (hint hint OP)), dat je dan hier geen vraag mag stellen. Of je verhaal niet kwijt mag. Want waar kan dat dan wel, anoniem, en waar kennis aanwezig is, vergaard door allerlei soorten mensen? Is dit dan niet die plek? Reclame maken of anderzijds gevaarlijk gedrag promoten is hier niet aan de orde, iemand zijn gevaarlijke gedachten werden weerlegd met een duidelijk, eerlijk antwoord wat iedereen snapt:

Was waarschijnlijk rommel. Impliceert: Let op: in het verleden behaalde resultaten bieden geen tolerantie in de toekomst.

Regeltjes regeltjes lees er maar eens wat vaker tussen.

Doe ik ook, heb heel de discussie geskipt. Hou niet van gekibbel, ging lang door. Met citaten enzo, bah bah schrijf je eigen geblaat. Hij zij en en en toen zij hij "huilie huilie neem een nakkie pep".
Vind ik een goed idee trouwens, laat zo weten wat ik van de kwaliteit vind.

En ik wil speculaas bij mn koffie gvd. Laatst al een gastenlijst bij een kraakpand, nu niet expliciet noch impliciet speculeren over de kwaliteit van drugs op het, uh, drugsforum (hoge kwaliteit posts, dat wel), straks nog neusfilters en gezamenlijk douchen. Kut ik heb ook geciteerd, een aanhangsel nog wel of hoe heet dat eigenlijk onderaan je berichten, Appendix Nota Bene Post Scriptus ofzo*. Slippery slope, zo'n forum. Stepping stone medium to hard social media, Meta amfacebook for example.

*Als die volgend jaar in een Asterix & Obelix staat, dan vreet ik m'n pep op.
Dit forum heeft regels en daar hebben alle gebruikers zich aan te houden, of je het nou leuk vindt of niet. Je verhaal delen en vragen stellen is helemaal prima maar daarbij dien je wel de regels in acht te nemen. Want juist door te speculeren creëer je gevaarlijke situaties. En in het kader van Harm Reduction, één van de pijlers van dit forum, wil je dat juist voorkomen.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Thx 4 de reacties

Ik zie veel berichten over speculatie en dat dat hier niet zou mogen, is mn 1e post hier dus sorry als ik iets fout heb gedaan maar d8 dat ik wel duidelijk benoemd had wat feiten zijn en waar k over twijfel. Maar voor t geval dat zal k nog ff specefieker zijn:
Feiten:
*Dit was mn 1e keer meth
*Ook nooit eerder speed gebruikt
*Mn 1e drug in t algemeen was zon 4 maanden terug (alcohol niet meegerekend)
*Ik heb wel andere dingen geprobeerd (xtc,2cb,coke,keta,5meodmt)(merendeel ervan 1x maar xtc en 2cb wat vaker)
*ik heb de meth niet laten testen maar wel een simpele zelftest gekocht die bewees dat het meth was (zegt niks over de puurheid)
*het was 1 gram en had t geslikt
*ben zelf 1,87m en weeg 76kg mocht t relevant zijn
* de gene van wie ik het heb levert bijna altijd wel goed spul (ken hem via via) wel ooit 1x bij iemand anders een slechte batch xtc geweest maar verder altijd goed
* heb gevarieerde tolerantie ervaren met verschillende drugs, sommigen hoog sommigen normaal dan heb ik het over 1e keer
* mss niet relevant maar de coke die ik heb geprobeerd (gesnoven) weet ik wel zeker dat de puurheid goed zit en daar had ik ook hoge tolerantie op had 1 lijntje van ongeveer 40mg die niks deed en 1 van ongeveer 100mg die wel wat deed maar in vergelijking met xtc heel wat minder. (Speculatie: ik d8 mss kan het iets te maken hebben met dat beide op de dopamine werken maar dat weet ik dus niet zeker, mss dat jullie daar meer van weten)

Wat weet ik niet:
* de puurheid vd meth
* mijn eigen tolerantie qua meth (vermoed uiteraard wel iets na dit)
* zijn er andere oorzaken die met deze vraag te maken kunnen hebben

Wbt het testen: zoals jullie weten aan de rest wat ik eerder zei ben ik nog niet heel bekend in dit wereldje en ben dus ook nog nooit naar een testservice geweest, omdat ik er dus niet genoeg over weet vind ik dat dus wat ongemakkelijk want heb ook mensen in mn directe omgeving waarvan ik absoluut niet wil dat ze hierover weten, en weet ook niet hoeveel ze nodig hebben want als k bv een hele gram moet weggeven vind ik dat ook best zonde, als jullie daar wat meer gedetailleerde info over hebben zou dus ook mooi zijn

Alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:

yiazmat

Bewuste gebruiker
Beide niet echt mee eens:
1: heb t eergister gedaan, had gister wel aardige kater maar kep ooit erger ervaren met alcohol, nu 2e dag en voel ik me prima
2: dat heeft daar niks mee te maken, ken meerdere mensen die niks met drugs hebben en zouden net zo judgmental naar jou zijn als naar mij

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ps: qua cravings viel bij mij ook erg mee, na 4 uur had ik ze wel maar zakte ook na zon half uurtje weer weg dus ook daar heb ik niet echt problemen mee
En thx 4 de link

FerdFatoehaus

Badass junkie
1: heb t eergister gedaan, had gister wel aardige kater maar kep ooit erger ervaren met alcohol, nu 2e dag en voel ik me prima
Je hebt 1x iets gebruikt waarvan je niet eens weet of het wel meth was. Meth staat naast opiaten bekend als extreem verslavend door het hoge dopamine profiel. Lees je eerst eens in voordat je aan zulke gevaarlijke harddrugs begint.

En laat die zooi testen dan heb je je antwoord.

_shikantaza

Badass junkie
2: dat heeft daar niks mee te maken, ken meerdere mensen die niks met drugs hebben en zouden net zo judgmental naar jou zijn als naar mij
Ik heb er een cokeverslaving van 10 jaar opzitten en maak daar geen geheim van. In gebruik maakte ik daar wel geheim van en ik had dat als teken moeten zien dat ‘t niet klopte. Maar ieder bewandelt z’n eigen weg.

yiazmat

Bewuste gebruiker
1: zoals k zei wist ik wel zeker dat t meth was, weet alleen niet hoe puur t was. En ja ik heb me flink ingelezen van te voren maar niet alles is te vinden, van daar mijn vragen hier

2: mee eens en heb de link gelezen maar nog wel ff wat vraagjes: vind sws top dat t zo anoniem is en er zijn ook de maximale hoeveelheden genoemd voor pil, poeder en vloeistof, alleen niet de minimale, want een hele gram meth sturen is best zonde als t ook met (veel) minder kan. Dus 2 vragen, wat is het minimum om op te sturen, en aangezien t kristallen zijn valt dat onder de poeder regels of iets anders?

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ik heb er een cokeverslaving van 10 jaar opzitten en maak daar geen geheim van. In gebruik maakte ik daar wel geheim van en ik had dat als teken moeten zien dat ‘t niet klopte. Maar ieder bewandelt z’n eigen weg.
Ah ok pittig hoor, ik snap uw gedachtegang dan wel, maar sws ben ik nog best een beginner en qua coke en meth (de meest verslavende dingen die k geprobeerd heb) had ik qua coke bijna geen cravings en qua meth wel maar dat duurde maar een half uur dus hopelijk kan ik je iig gerust stellen dat ik dat geluk iig wel heb :)

Cerberus

Wijs gebruiker
Wat weet ik niet:
* de puurheid vd meth
Wel, dat is juist het probleem. Zolang we dit niet weten gaat niemand je een gepast antwoord kunnen geven. Het maakt alle info over de feiten die we wel weten compleet zinloos. Om op je andere vraag te beantwoorden, voor stofjes hebben ze bij het testcentrum normaal 100 mg nodig. Dus dat valt in principe nog mee als je een volledige gram hebt volgende keer om een tiende te missen, voor de volledige zekerheid.
Het best gooi je wat je nog over hebt weg. Meth verwoest levens. Testservice info: https://drugs-test.nl

Als je je gebruik van jezelf moet verbergen ga dan eens na of je een probleem hebt.
Deze reactie is misschien een beetje overdreven. Methamfetamine werkt ongeveer zoals normale speed, zeker als je het slikt zoals yiazmat doet. Het echte gevaar is bij roken. Want als je dit punt zou verderdrijven dat hij het beter wegsmijt kun je hetzelfde zeggen van gewone speed, alcohol, marihuana, ...
En gebruik moeten verbergen voor Jan Modaal is ook normaal. De gemiddelde mens snapt niets van drugs, weet enkel de propaganda die ze er van kinds af aan ingelepeld krijgen. Ik vertel ook niet iedereen dat ik eens in de zoveel maanden iets neem op een feestje maar zou dat gebruik nu niet problematisch noemen.
Wel moet ik zeggen dat als het 4 maanden geleden is dat yiazmat voor het eerst iets nam, en hij die drugs die hij opsomde al meermaals gedaan heeft, hij er misschien wel heel snel aan voortdoet.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Wel, dat is juist het probleem. Zolang we dit niet weten gaat niemand je een gepast antwoord kunnen geven. Het maakt alle info over de feiten die we wel weten compleet zinloos. Om op je andere vraag te beantwoorden, voor stofjes hebben ze bij het testcentrum normaal 100 mg nodig. Dus dat valt in principe nog mee als je een volledige gram hebt volgende keer om een tiende te missen, voor de volledige zekerheid.

Deze reactie is misschien een beetje overdreven. Methamfetamine werkt ongeveer zoals normale speed, zeker als je het slikt zoals yiazmat doet. Het echte gevaar is bij roken. Want als je dit punt zou verderdrijven dat hij het beter wegsmijt kun je hetzelfde zeggen van gewone speed, alcohol, marihuana, ...
En gebruik moeten verbergen voor Jan Modaal is ook normaal. De gemiddelde mens snapt niets van drugs, weet enkel de propaganda die ze er van kinds af aan ingelepeld krijgen. Ik vertel ook niet iedereen dat ik eens in de zoveel maanden iets neem op een feestje maar zou dat gebruik nu niet problematisch noemen.
Wel moet ik zeggen dat als het 4 maanden geleden is dat yiazmat voor het eerst iets nam, en hij die drugs die hij opsomde al meermaals gedaan heeft, hij er misschien wel heel snel aan voortdoet.
Bedankt voor de gedetailleerde reactie, hoop goeie punten en zal er ff achteraan gaan wat die testservice betreft, kan je gwn bij eentje langsgaan en het dan meenemen of moet je (online) een afspraak maken?

Yep prc dat idd, veel mensen die ik ken denken al gauw aan louche dealers en junkies als ze over drugs horen, en bv mn ma is zo iemand die altijd gelijk denkt te hebben dus die praat de daar ook niet uit, gelukkig qua vrienden wel mensen die ruimdenkender zijn daarin en t wel gwn snappen :)

En ja in grote lijnen heeft u idd ook wel gelijk dat het wat veel is in 4 maanden, moet er wel bijzeggen dat ik alleen de xtc en 2cb meerdere keren heb gedaan, 2cb schijnt ook wel wat vaker te kunnen dan xtc, de xtc heb ik idd wel meer dan verstandig word gevonden en heb die nu 4x gedaan waarvan 1x een hele, wel was er 1 tussen die uit een slechte batch kwam en dus vrij weinig deed dus zeg maar 3x totaal nu

Cerberus

Wijs gebruiker
Bedankt voor de gedetailleerde reactie, hoop goeie punten en zal er ff achteraan gaan wat die testservice betreft, kan je gwn bij eentje langsgaan en het dan meenemen of moet je (online) een afspraak maken?

Dat zal afhangen van vestiging tot vestiging lijkt mij. Vroeger kon je gewoon binnenwandelen maar tijdens de lockdowns was dat anders en weet niet hoe het nu zit, ben zelf niet van Nederland.

Yep prc dat idd, veel mensen die ik ken denken al gauw aan louche dealers en junkies als ze over drugs horen, en bv mn ma is zo iemand die altijd gelijk denkt te hebben dus die praat de daar ook niet uit

Haha, alsof ik mijn eigen citeer hier :grin:

En ja in grote lijnen heeft u idd ook wel gelijk dat het wat veel is in 4 maanden, moet er wel bijzeggen dat ik alleen de xtc en 2cb meerdere keren heb gedaan, 2cb schijnt ook wel wat vaker te kunnen dan xtc, de xtc heb ik idd wel meer dan verstandig word gevonden en heb die nu 4x gedaan waarvan 1x een hele, wel was er 1 tussen die uit een slechte batch kwam en dus vrij weinig deed dus zeg maar 3x totaal nu

Ja 2cb zou fysiek niet heel veel kwaad mogen kunnen (louter fysiek hé). Bij MDMA best opletten dat je het leuke ervan op termijn niet verpest voor jezelf zoals je blijkbaar zelf gelezen hebt inderdaad.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah ok thx 4 de info, dan loop k wel gwn is binnen bij een, volgens de lijst is de dichtstbijzijnde ongeveer half uurtje met de scooter, als ze moeilijk doen dan maar gwn afspraak maken 👍

Haha toevallig, jij snapt t dan iig wel😁😜

Ja das wel waar idd, vind die tot nu toe ook gwn de leukste en had paar momenten ervoor 1 op een mini vakantie en 1 met n vriend die helemaal nieuw was erin waardoor k ook ff wat makkelijker ben geweest en in redelijk korte tijd heb genomen, maar nu idd maar ff minder want zoals je zelf al zei ist toch gwn zonde als je t leuke effect ervan verliest😅👍

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ja 2cb zou fysiek niet heel veel kwaad mogen kunnen (louter fysiek hé).
Ook ff 2 off topic vraagjes als dat oke is:

Ik heb zelf van die roze 2cb raketjes met nasa erop, vriend van me die me er ook in geintroduceerd heeft zei dat die 14mg zijn, nu had ik zelf dus bij die dealer wat gekocht en die zei dat ze 20mg zijn, nou vroeg k me af weet u toevallig daar meer van? Als u dat niet weet als k dan die meth ga laten testen kan k er dan ook zo eentje meenemen of krijg k dan problemen?

U zei dat ze fysiek geen kwaad kunnen met de nadruk op fysiek, wil dat zeggen dat ze mentaal dan wel schadelijk zijn? Zo ja in welk opzicht? (Weet natuurlijk dat alles kwaad kan maar er is natuurlijk een verschil:) )

FerdFatoehaus

Badass junkie

Ik heb zelf van die roze 2cb raketjes met nasa erop, vriend van me die me er ook in geintroduceerd heeft zei dat die 14mg zijn, nu had ik zelf dus bij die dealer wat gekocht en die zei dat ze 20mg zijn, nou vroeg k me af weet u toevallig daar meer van? Als u dat niet weet als k dan die meth ga laten testen kan k er dan ook zo eentje meenemen of krijg k dan problemen?

U zei dat ze fysiek geen kwaad kunnen met de nadruk op fysiek, wil dat zeggen dat ze mentaal dan wel schadelijk zijn? Zo ja in welk opzicht? (Weet natuurlijk dat alles kwaad kan maar er is natuurlijk een verschil:) )
2cb kan je ook laten testen.

2cb is fysiek minder schadelijk dan 2cb maar 2cb kan mentaal wel gevolgen hebben als je daar vatbaar voor bent. de kans is wel klein.

_shikantaza

Badass junkie

Bij sommige testcentra kun je meerdere samples inleveren, bij de meeste maar 1. Check de details van jouw lokatie op de website. Je dealer liegt (dat doen ze namelijk allemaal): kijk maar eens hier: https://www.drugsdata.org/results.php?search_field=all&s=nasa

Bij psychedelics als 2c-b zijn er mentale risico’s. Met name HPPD (visuele verstoringen die blijven als je nuchter bent) en kans op psychoses.

Laatst bewerkt:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Je dealer liegt (dat doen ze namelijk allemaal
Zodra je dit goed in je oren geknoopt hebt weet je eigenlijk meteen het antwoord op veel van je vragen.. Dat je geen idee hebt haha.

Qua uiterlijk, sterkte, zuiverheid blabla daar kun je jammer genoeg niks over zeggen op bloot oog.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Ah thx 4 de info allemaal, vooral die lijst is nice lijkt me idd dan dat die 14 waarschijnlijker is want hoewel er meerdere instaan die op elkaar lijken komt niks in de buurt van 20

Cerberus

Wijs gebruiker

Wel dit valt dus exact onder dat speculeren die hier niet mag op dit forum. Niemand kan je hierop een juist antwoord geven bij definitie.

Ze zijn niet per se schadelijk bij definitie, het kán foutlopen, maar de kans is niet groot. Wel denk ik dat bij zeer regelmatig gebruik, de risico's groter gaan worden, daarom dat ik de nadruk legde op "enkel fysiek".

Bovenaan