best vermalen, bommetje is een aanrader, oplossen in water is afgrijselijk slecht, je kan er dan best direct iets superzoet achter drinken, ik krijg er al kotsneigingen van als ik eraan denk, maar oplossen geeft natuurlijk rapper effect, in cola oplossen kan wschl ook geen kwaad want t'is gewoon te bitter anders, snuiven= nog rapper maar dat is voor mij een grens te ver, zorg dat er vrienden of vriendinnen in de buurt zijn want je gaat de liefde van je leven geven ..
je wil vooral delen , bij mensen zijn, angsten vallen weg en je bekijkt jezelf en de wereld vanuit een ander perspectief.
de eerste keer zal de beste keer zijn, je voelt elk puntje van je lichaam tintelen, je overstijgt jezelf op een bepaald punt (allemaal in positieve zin natuurlijk als je niet overdrijft) , je hebt er 3-4 uur effect van, ja gaat willen dansen of bewegen je gaat lekker kunnen slapen en nog zaliger opstaan, geen afkick! ongeloofelijk maar waar!.
verwacht de dag erna of een week erna niet hetzelfde effect, t'zal wel nog altijd goed zijn maar niet zoals de eerste keer, het heeft een bewustzijnsverruimende werking (wat mij het meeste aanspreekt in mdma) in tegenstelling tot coke, speed of in het ergste geval hero, geniet ervan maar gebruik verstandig!
en lekkere muziek opzetten is de boodschap!
het, kan ook zijn dat je er te gevoelig voor bent bv als je niet zo groot bent, neem dan minder, je kan er ook echt wel van in een dip geraken, niet iedereen kan bv ook goed tegen weed, maar kdenk dat het bij md uitzonderlijk is, je moet al echt half depresief zijn om slecht te gaan (mijn ervaring met een vriendin)