Hoe kristallen te nuttigen

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
Ja, aangezien veel mensen "pinken" uit het zakje, pak je sneller veel meer. Ik zou het gewoon oplossen in water :).
ja had denk ik 150 a 200 mg in 1 x , en daarvoor nooit meer dan een halve pil van goede kwaliteit genomen.
en toen heb ik ontdekt dat in 1 x een goede dosis nemen het beste werkt :grin:

Frisko

Badass junkie
mathijs zei:
Bal0n zei:

Ja, maargoed, XTC hoort misschien wel hetzelfde te zijn als MDMA, maar er zijn niet veel pillen van 100% MDMA
idd zo is dat,meer brol als iets tegenwoordig en tzijn dan nog es bijna allemaal mitsu's :angry: :angry: :angry:
maia,t draait allemaal om ut geld tegenwoordig hé...
heb maar 1 keer pillen gehad die wel puur mdma moesten zijn...zo kleine pillen heb ik nog nooit ergens gehad,en ze blonken als een spiegel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: dees waren ook mistubishi,maar zo had ik er nog nooit gezien,dit is wel 3j geleden!!!

mzzl

roetlje

Newbie
Ik merk als ik een pil op heb dat ik dan anders uit me dak ga op de muziek als wanneer ik mdma op heb. Bij mdma lijkt het bij mij wel of ik meer zin heb om te gaan dansen. Dan vind ik het fijner en bij xtc wil ik gewoon bewegen op de muziek. Ik leg het misschien raar uit maar er is wel een verschil.

Jeller

Badass junkie
Bal0n zei:
Jeller zei:
idd en het is toch gelijk ook niet 100% dezelfde werking.. het komt minder geleidelijk op

Ja, maar het effect is dus niet anders. Alleen de inslag?
mja ik zou het niet weten eigenlijk..
bij pillen heb ik nooit meer dan één gepakt en ik schat dat behalve 1 keer de pillen niet hoger dan 70-80mg waren en de keer dat ik mdma had genomen was het 200mg dus dan is het wel logisch dat het effect verschillend was.. wat raar was, was dat ik van die MDMA wel nog redelijk kon inslapen rond 2 uur ofzo en bij mijn eerste pil bne ik ook rond dat uur gaan slapen en heb ik geen oog dichtgedaan.. en die pil was echt veel minder sterk. voor de rest leek het effect toch vrijwel gelijk

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
raar maar waar ja :angry: :angry: :angry:
ik ken de mensen waar ik pillen bij haal vrij goed .. dus naar mij toe zijn ze altijd wel relaxt en vertellen ze ook echt of ze goed zijn of niet, geen verkoop praat ofzo ..!

maar bij gasten die je amper of niet kent dan krijg je die onzin van "250mg mdma superrrr goed gruwelijk!!" wel te horen ja :wink:

boy

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Bal0n zei:

Ja, maargoed, XTC hoort misschien wel hetzelfde te zijn als MDMA, maar er zijn niet veel pillen van 100% MDMA

Zowel kristallen als pillen kunnen niet voor 100% uit MDMA bestaan.

Maar wat betreft het effect ligt dat denk ik aan de snelheid (of whatever) van de inslag. Kristallen hebben bij dezelfde hoeveeldheid een groter oppervlak, en zal dus sneller worden opgenomen. Dat zal op een of andere manier vast wel invloed hebben op je trip.

satdr

Newbie
Dat snuiven van kristallen, kan dat zomaar ongestraft?
Eerst ff fijnhakken natuurlijk, maar hoeveel moet je nemen dan? Ik neem toch niet aan dat je die 100 mg je neus in moet halen, want dat is best wel veel ....

van_veen456

Experimenterende gebruiker
snuiven zou ik niet doen, is met kristallen, ook fijngehakt...behoorlijk pijnlijk

woeie vandaag binnengehad!...bommetje van ongeveer 125 mg gemaakt!

md is zalig,
ge voeldu lijk ne slangemens en the music brengdu in hogere sferen.

kneem meestal capsules da komt harder aan dacht ik, wanneer je het opdrinkt is het minder zwaar maar heb je het effect wel langer en sneller.

en blijven blowen :stoned:

COMBOS zijn de BOMB :mrgreen:

Bollie

Bewuste gebruiker
Ik neem altijd 1/8 van een gram.
Ik koop een gram en verdeel deze in 8 gelijke stukjes.
Zo 1 deeltje ( van de 8 ) vermaal ik dan een beetje tot de kristalletjes redelijke fijne korreltjes zijn.
Deze snuif ik dan gewoon naar binnen, net als speed of coke :wink:

satdr

Newbie
En is de werking dan hetzelfde met snuiven als met slikken? Sneller iig, maar duurt het net zo lang dan?

Bollie

Bewuste gebruiker
als je het zou inslikken werkt het langer ja.
Als je het opsnuift duurt het wel iets korter ( eigen ervaringen )
Kvind wel dat het effect bij het snuiven iets harder is, en het is daarom dat je de drug koopt, niewaar ?

van_veen456 zei:
Binnenkort krijg ik mn eerste MDMA kristallen
zoals altijd wil ik natuurlijk zo goed mogelijk voorbereid zijn.
ik weet dat je het kan vermalen en dan snuiven (doet wel auw geloof ik)
maar je kan het ook in je drinken oplossen (is weer niet lekker...)
is het ook mogelijk dat je er een bommetje van maakt?
ps. verder zijn alle ervaringen en tips omtrend MDMAkristallen zeer welkom...
:mrgreen: groeten :wave:
Je gaat het zo vet vinden :mrgreen:
Bommetje maken met een shagvloeitje.. door je drinken heen gooien kan ook nog.. Zelf meestal snuiven :hearteyes:
Je kan beter te weinig dan te veel nemen vooral eerste keer.. met kristal kun je altijd nog bijnemen.. werkt stukkie anders dan pillen :)
Ook zul je veeeeeel minder last van brakheid / doppen / kaak die eigen leven lijd hehe:P oid last hebben.
Zou zon 150mg nemen of iets minder miss weet niet of je goed tegen drugs kan..
1 ding is zeker.. je spacet m als je m nog nooit gespacet heb.. weet niet wat je overkomt :mrgreen: Veel plezier dr mee :P

Bollie zei:
als je het zou inslikken werkt het langer ja.
Als je het opsnuift duurt het wel iets korter ( eigen ervaringen )
Kvind wel dat het effect bij het snuiven iets harder is, en het is daarom dat je de drug koopt, niewaar ?
Komt omdat als je een bommetje neemt 't vloetje alles eerst moet oplossen.. als je 't snuift zal 't vrijwel bijna gelijk gaan werken :P

boy zei:
mathijs zei:
Bal0n zei:

Zowel kristallen als pillen kunnen niet voor 100% uit MDMA bestaan.

Maar wat betreft het effect ligt dat denk ik aan de snelheid (of whatever) van de inslag. Kristallen hebben bij dezelfde hoeveeldheid een groter oppervlak, en zal dus sneller worden opgenomen. Dat zal op een of andere manier vast wel invloed hebben op je trip.
Pillen sowiezo niet.. vrij logisch.. mdma, amfetamine, mda, stof voor de uitendelijke kleur van de pil natuurlijk, soort van bindmiddel.. hier was laatst ook nog een pil in de omloop waar een stof in bleek te zitten waar ze 'GLASVEZEL' van maken :openmouth: Enige situatie waarin je zeker weet wat erin zit is als je ze laat testen :rolleyes:
Kristallen kunnen wel 100% zijn.. heb nu zelf 86% getest :P

Bal0n

Badass junkie
Het boeit echt niets dat er een stof in zit waar ze glasvezel van maken. Enig idee waar keukenzout uit bestaat? Uit een explosief metaal en een dodelijk gas. :wink:

J0rrit

Badass junkie
ff n vraagje, miss offtopid ma andrs moek weer n heel nieuw topic opstarte. iemand enige ervaring met het moetn presteren, het na moeten denken tijdens de xtc trip? weet iemand of je ng goed kan nadenken en of je korte termijn geheugen niet aangetast wordt? dus kan je gwn een proefwerk maken tijdens te trip?

Bal0n

Badass junkie
Je korte termijn geheugen zal sowieso slechter zijn, er zijn eigenlkijk helemaal geen positieve verhalen over MDMA en intelligentie.

cunt

Wijs gebruiker
als je xtc hebt gehad kan je beter geen serieuze dingen doen .. dus niet sporten of leren/proefwerk maken ofzo. werken is ook niet aan te raden als je xtc hebt gebruikt!

is mijn ervaring in ieder geval. heb nooit xtc gebruikt voor het leren of tijdens een proefwerk maar lijkt me niet handig omdat je je niet goed kan concentreren.

ik heb wel is getraind nadat ik xtc had gehad maar bakte er niks van, alleen het hardlopen ging goed.

J0rrit

Badass junkie
hoezo niet? je korte termijn geheugen wordt miss aangetast maar wrm kun je je nie concentreren? ik bedoel door het speedy effect dat je ook n beetje krijgt kun je je tog concentreren, er gebeurd * bij mij althans ) nie veel in me hersenen alleen t feit dat je je ontzettensd high voelt. voor de rest niet, je krijgt gwn veel energie dus spoirten lijkt me ook beter gaan dus hardlopen idd ook. t lijkt mij dat alle handelingen beter gaan omdat je lekker opgewekt en enrgiereik bent. verder kan k geen reden bedenken wrm k me nie zou kunnen concentreren of afgeleid zou zijn door t mdma gevoel dat je krijgt, miss iemand theoretische uitleg over wat r gebeurt in je hersenen waardoor je beter geen serieuze dingen kan doen?

cunt

Wijs gebruiker
als je vaak xtc slikt krijg je hetzelfde effect als bij speed, dus dan kan het best inderdaad. maar als je het love gevoel enzo er ook bij hebt dan gaat het echt niet goed.
de sport die ik die is honkbal, en het mikken met gooien en slaan ed. ging voor geen reet .. vangen ging nog wel maar de rest ging echt niet!
en aangezien ik niet zovaak xtc doe omdat ik het love gevoel enzo wel wil behouden als ik het gebruik zou ik er ook niet goed op kunnen leren dan!

matthijs

Badass junkie
Ik wil sowieso niet tijdens het proefwerk opstaan om de surveillant te gaan knuffelen en koffie voor de rest te gaan halen.... :P

cunt

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Ik wil sowieso niet tijdens het proefwerk opstaan om de surveillant te gaan knuffelen en koffie voor de rest te gaan halen.... :P
dan heb je wel een tof verhaal erna :grin:

Deranged

Badass junkie

matthijs

Badass junkie
Hmm, ja dat niet eigenlijk. Wel verhalen natuurlijk :wink:

Je moet gewoon bekend staan als "die gast die, die enorme idioot heeft gefilmd terwjil hij keenkerhigh de leraar ging knuffelen en koffie ging fixen voor de rest"
Niet als "Die enorme idioot die zijn schoolcarriere heeft verneukt doordat hij de leraar ging knuffelen en koffie ging fixen voor de rest"

cunt

Wijs gebruiker
denk niet dat ze je van school gaan schoppen als je een leraar gaat knuffelen en koffie gaat halen hoor .. bij de scholen waar ik op heb gezeten in ieder geval niet.

maar wat meneer balon zei .. het mag wel weer over het gene gaan waar dit topicje in de 1e instantie over ging .. heb alleen geen idee meer waarover :wink:

Bovenaan