Bal0n zei:XTC = MDMA
Ja, maargoed, XTC hoort misschien wel hetzelfde te zijn als MDMA, maar er zijn niet veel pillen van 100% MDMA
Bal0n zei:XTC = MDMA
ja had denk ik 150 a 200 mg in 1 x , en daarvoor nooit meer dan een halve pil van goede kwaliteit genomen.Bal0n zei:Ja, aangezien veel mensen "pinken" uit het zakje, pak je sneller veel meer. Ik zou het gewoon oplossen in water.
idd zo is dat,meer brol als iets tegenwoordig en tzijn dan nog es bijna allemaal mitsu'smathijs zei:Bal0n zei:XTC = MDMA
Ja, maargoed, XTC hoort misschien wel hetzelfde te zijn als MDMA, maar er zijn niet veel pillen van 100% MDMA
mja ik zou het niet weten eigenlijk..Bal0n zei:Jeller zei:idd en het is toch gelijk ook niet 100% dezelfde werking.. het komt minder geleidelijk op
Ja, maar het effect is dus niet anders. Alleen de inslag?
Frisko zei:maia,t draait allemaal om ut geld tegenwoordig hé...
ik ken de mensen waar ik pillen bij haal vrij goed .. dus naar mij toe zijn ze altijd wel relaxt en vertellen ze ook echt of ze goed zijn of niet, geen verkoop praat ofzo ..!Frisko zei:raar maar waar ja![]()
![]()
![]()
mathijs zei:Bal0n zei:XTC = MDMA

Je gaat het zo vet vindenvan_veen456 zei:Binnenkort krijg ik mn eerste MDMA kristallen
zoals altijd wil ik natuurlijk zo goed mogelijk voorbereid zijn.
ik weet dat je het kan vermalen en dan snuiven (doet wel auw geloof ik)
maar je kan het ook in je drinken oplossen (is weer niet lekker...)
is het ook mogelijk dat je er een bommetje van maakt?
ps. verder zijn alle ervaringen en tips omtrend MDMAkristallen zeer welkom...
groeten
![]()
Veel plezier dr mee :PKomt omdat als je een bommetje neemt 't vloetje alles eerst moet oplossen.. als je 't snuift zal 't vrijwel bijna gelijk gaan werken :PBollie zei:als je het zou inslikken werkt het langer ja.
Als je het opsnuift duurt het wel iets korter ( eigen ervaringen )
Kvind wel dat het effect bij het snuiven iets harder is, en het is daarom dat je de drug koopt, niewaar ?
Pillen sowiezo niet.. vrij logisch.. mdma, amfetamine, mda, stof voor de uitendelijke kleur van de pil natuurlijk, soort van bindmiddel.. hier was laatst ook nog een pil in de omloop waar een stof in bleek te zitten waar ze 'GLASVEZEL' van makenboy zei:mathijs zei:Bal0n zei:XTC = MDMA
Zowel kristallen als pillen kunnen niet voor 100% uit MDMA bestaan.
Maar wat betreft het effect ligt dat denk ik aan de snelheid (of whatever) van de inslag. Kristallen hebben bij dezelfde hoeveeldheid een groter oppervlak, en zal dus sneller worden opgenomen. Dat zal op een of andere manier vast wel invloed hebben op je trip.
dan heb je wel een tof verhaal ernamathijs zei:Ik wil sowieso niet tijdens het proefwerk opstaan om de surveillant te gaan knuffelen en koffie voor de rest te gaan halen.... :P
hahaha ja daar heb je een puntje jamathijs zei:Hmm, ja tof verhaal wel ja :P maar hoe goed het voor je schoolcarriere is.....:P

cunt zei:hahaha ja daar heb je een puntje jamathijs zei:Hmm, ja tof verhaal wel ja :P maar hoe goed het voor je schoolcarriere is.....:P
![]()
ja klopt, maar moet je wel weten dat hij/zij gesnoept heeft .. dan ga je niet bijkomen denk ikmathijs zei:cunt zei:hahaha ja daar heb je een puntje jamathijs zei:Hmm, ja tof verhaal wel ja :P maar hoe goed het voor je schoolcarriere is.....:P
![]()
Het is overigens wel heel mooi als iemand anders het doet en jij toe kan kijken. :P