Hoe kun je het beste naar iemands pijpen dansen?

Assepoester

Newbie
Zelf heb ik een logisch brein en ik vind het helemaal niet logisch omdat het zo nep is. Want feitelijk is het gewoon slijmen toch? En je stelt jezelf onderdanig op, je bent dus iemands slaafje.
Je verlaagt jezelf dus.

Maar dit topic is geïnspireerd op het beroemde onderschrift van moderator Pløp en omdat ze qua likes bovenaan staat is het bewezen effectief.
Dus ik wil dat ook graag leren.

Wat ik daarnaast een bijkomend probleem vind: Hoe je het beste tijdens het pijpendansen al aan kunt geven dat je daarna echt niet gaat pijpen?

Kordie

DF-koning
Je gaat op je hurken zitten, je billen enkele centimeters boven de grond.
Voor je zie je nu iemands broekspijpen.
Je kan dan in je handen klappen, iets naar voor en achter gaan en je heupen wat op en neer bewegen.
Op deze manier dans je naar iemands pijpen.

---------
Naar iemands pijpen dansen is idd iemand zijn zin geven.
Altijd bij jezelf blijven.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelf heb ik een logisch brein en ik vind het helemaal niet logisch omdat het zo nep is. Want feitelijk is het gewoon slijmen toch? En je stelt jezelf onderdanig op, je bent dus iemands slaafje.
Je verlaagt jezelf dus.

Maar dit topic is geïnspireerd op het beroemde onderschrift van moderator Pløp en omdat ze qua likes bovenaan staat is het bewezen effectief.

Wat ik daarnaast een bijkomend probleem vind: Hoe je het beste tijdens het pijpendansen al aan kunt geven dat je daarna echt niet gaat pijpen?
Misschien moet je eerst je glazen muiltje gaan zoeken, dan sta je sterker in je schoenen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je verlaagt jezelf dus.

Voor iemand die zegt een logisch brein te hebben weet je wel een erg onlogisch bericht in elkaar te draaien 🧐

Maar zomaar eens een ideetje: misschien kun je aan je moeder vragen of ze het je wil leren. Niet te lang mee wachten, want alles gaat voorbij.

Damius

Bewuste gebruiker
Wat een vaag onterecht causaal verband trek je hier. Ik denk dat een groot deel van haar likes voortkomen uit altruïstisch gedachtegoed. Ze is moderator op een anoniem drugsforum en spendeert vrije tijd zonder onkostenvergoeding om ons hier een net platform te bieden. Dat is veel waard en heeft niets te maken met naar iemand pijpen dansen.

Verder zie ik ditzelfde principe ook veelal in het verslaving-subdeel (mijn favo deel) van het forum voltrekken: mensen die oprecht, zonder eigen belang, een ander verder proberen te helpen.

Assepoester

Newbie
Voor iemand die zegt een logisch brein te hebben weet je wel een erg onlogisch bericht in elkaar te draaien 🧐

Maar zomaar eens een ideetje: misschien kun je aan je moeder vragen of ze het je wil leren. Niet te lang mee wachten, want alles gaat voorbij.
Wat is er met je moeder?

Ik had gehoopt dat jij mij de fijne kneepjes kon leren. Kun je geen cursus geven?

ljuv

DF-koningin

What
A
Surprise!

En wat een raar topic. Als je een beetje logisch nadenkt lees je dat de quote van Plop als volgt bedoeld is:
Dat iemand aardig tegen je is, betekent niet dat iemand ook meer van je wil op seksueel gebied.

Maar als je de likes van Plop graag achter na gaat dan is het gewoon een kwestie van leuke en/of goede inhoudelijke bijdragen doen aan dit forum, in plaats van vage suggestieve topics openen… Je inzetten als moderator helpt daar zeker bij👌🏻

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat is er met je moeder?

Ik had gehoopt dat jij mij de fijne kneepjes kon leren. Kun je geen cursus geven?
Het enige wat ik je te bieden is een herhaalcursus 'hoe bereik ik de DF-kerkers'.

Dubbelaccounts zijn niet toegestaan en een onvrijwillige permanente ban betekent dat je nooit meer welkom bent, op welke manier dan ook.

Alles gaat voorbij en de groetjes aan @je moeder.

Bovenaan