Hoe lang doorgaan op pillen?

Hagelkaas

Newbie
Hoe lang kan je ongeveer doorgaan op de pillen voor het niet meer leuk wordt? Zou +- 30 uur haalbaar zijn? Als ik bijvoorbeeld elke anderhalf uur 80mg naar binnen zou gooien, zou ik dan aan het eind van die 30 uur nog wel chill spacen? Of zit je dan als een autist ergens stuiptrekkend in een hoekje? :P

Overigens wel erbij genomen dat ik gewoon elk uur 2 glazen water drink en af en toe een zakje chips eet. (zouten e.d.)

Angramar Temenos

Badass junkie
Op gegeven moment heb je zoveel MDA opgebouwd in je lichaam dat je gewoon heel erg hard gaat trippen, en van wat ik van MDA hoor zijn het een soort vage, daturaachtige visuals waarvan je niet door hebt dat je tript.. Denk dat je na 20 uur echt helemaal wappie bent.

nito98

Belezen gebruiker
20 uur haalt ie denk ik niet een uurtje of 8 vet spacen en dan ben je echt wel van de wereld en heeft bijpakken geen enkel nut meer... tenminste dat is mijn ervaring...succes

Miss J

Bewuste gebruiker
nito98 zei:
20 uur haalt ie denk ik niet een uurtje of 8 vet spacen en dan ben je echt wel van de wereld en heeft bijpakken geen enkel nut meer... tenminste dat is mijn ervaring...succes

+1

Zo ervaar ik het ook, na een uurtje of 8 zit je er wel doorheen, worden de hallucinaties erger en zie je er uit als iemand die half vergaan is :P

Immo

Badass junkie
Na een x aantal uur is de lol er echt vanaf hoor, Dat is mijn ervaring in ieder geval.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Als je houdt van parra gedachten en hallucinaties zou ik idd 30 uur aanhouden. Als je het gezellig wilt houden zou ik na 18 uur spacen tog wel stoppen met slikken, but that's just me. Ik merk altijd dat de eerste 2 halvies (of hele) heerlijk inslaan. Daarna merk ik alleen maar dat mijn bek droger wordt en mijn doppen groter, niet dat ik me nou zo veel beter voel na 5 pillen dan na 2.

martin van nu

Belezen gebruiker
Als je wat aandacht wil, moet je gewoon proberen door te gaan tot je er bij neervalt.
Dan kom je het daarna hier rapporteren en mischien wordt je nog wel populair ook joh.

cronos

Wijs gebruiker
ik wil hier helemaal geen aandacht,of laat staan om hier om populair te zijn^,wat schiet ik daarmee nou op?niemand kent hier mij ...ik ben 38 j.en geen 18 meer,dus waarom zou ik hier liegen? maar je kunt toch wel heel lang op xtc(+alcohol in mijn geval)doorgaan hoor...heum effkes denken,maandag heb ik de bus genomen naar stad,ongeveer om 15u30 was ik er,daarna ben ik op café geweest en heb ik 10 xtc pillen gekocht,van die 10 heb ik er 8 genomen(2 weggeven),was dan s'anderdaags(dinsdag dus) rond 7 uur s'morgens,daarna heb ik er terug 5 gekocht en woensdag om 01.00 thuisgekomen :beer: :xtc: ,dus dat maakt(nu effkes tellen) :rolleyes: ongeveer 33 uur,maar achterna gezien was dat iets teveel van het goede,want ik was een WRAK!!!

cronos

Wijs gebruiker
hehe dat is niet persoonlijk bedoeld martin :wink: ,maar ik wilde gewoon duidelijk noteren dat ik geen leugens vertel,ik weet zelfs niet tegen wie jij die quote gezet hebt :tearsofjoy: :wave:

kiekert

Bewuste gebruiker
LOL 30 uur,

Pak dan 20 uur speed en dan de laatste 10 uur mdma icm speed.. Anders is t echt niet meer leuk hoor

Angramar Temenos

Badass junkie
Lang op MDMA doorgaan is wel echt ernstig qua uiterlijk.. Het is ook echt de drug waar je het leipst van uit gaat zien hé vind ik. Na een tijdje heb je echt zwarte gaten in je ogen, en heb je echt zulke kramp in je bek dat je een heel erg xtckoppie hebt, en dan ziet het er echt niet meer uit :openmouth:

321123

Experimenterende gebruiker
Overigens wel erbij genomen dat ik gewoon elk uur 2 glazen water drink en af en toe een zakje chips eet. (zouten e.d.) :confused: :confused:

Ten eerste ik begrijp niet hoe je na 8 keer 80 mg droppen nog chips kan eten... :confused: :grin:
Ten 2de zou echt niet langer dan 15 uur ofso doorgaan op pillen, na die tijd ga je tog niet veel erger meer spacen, gewoon een lekker wietje erbij :stoned: en daarna uitspacen eh
kan je liever wat over is voor een andere gelegenheid gebruiken!!
:hearteyes: :hearteyes:

zaagmans

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Op gegeven moment heb je zoveel MDA opgebouwd in je lichaam dat je gewoon heel erg hard gaat trippen, en van wat ik van MDA hoor zijn het een soort vage, daturaachtige visuals waarvan je niet door hebt dat je tript.. Denk dat je na 20 uur echt helemaal wappie bent.

En bedankt voor deze bullshit.

Oom Klaas

Badass junkie
zaagmans zei:
Angramar Temenos zei:

En bedankt voor deze bullshit.

Ik denk dat AT nog best een aardig punt heeft, je zal door die bizarre hoeveelheden mdma wel flink wat mda omzetten en zul je zeer heftig hallicuneren.

80 mg * (30/1,5=20) = 1600 mg

1,6 gram mdma op 30 uur....

Denk je nu echt dat dit nog leuk zal zijn? (tegen de topic starter).

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb het zelf na 7-10 uur wel redelijk gezien, bijpakken helpt weinig meer behalve dat ik er gaar, speedy en rare hallucinaties krijg.

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Heb het ook een keer uitgeprobeerd, eerst 2 pillen dan paar uur later nog een, toen was nog alles relaxed, paar uur later nog ene gegooid en hier werd ik alleen waziger van, maar het space gevoel van ervoor kwam niet terug. Dus dit is helemaal nutteloos.

Angramar Temenos

Badass junkie
Je kan het enigsinds rekken met hoge dosissen 5-HTP. Je moet de 5-HTP wel beginnen te nemen minstens 5-6 uur voor je trip. Je kan die space denk ik wel rond de 10 uur volhouden zo.. Moet trouwens wel zeggen, door veel 5-HTP ervoor te nemen komt het "magische" gevoel van de eerste keer steeds terug (als je er lang genoeg tussen houdt). Ik merk sowieso een enorme verbetering van 5-HTP.

Pikachu

Wijs gebruiker
Na een uur of acht is het echt wel leuk geweest. Oh, 5-HTP is inderdaad fijn spul maar je moet het niet gedurende of kort voor je MDMA trip gebruiken, dit kan een serotoninevergiftiging veroorzaken.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Bij mij duurt het effect waar ik het voor doe nooit langer dan 5 uur. Ook al pak ik nog bij, het super gelukkige gevoel is dan gewoon niet meer terug te krijgen. Ik weet niet of er mensen zijn die het gelukkige gevoel wel langer kunnen aanhouden maar het lijkt me van niet.

Angramar Temenos

Badass junkie
Eerste keer pakken is goddelijk, tweede keer pakken is heerlijk, derde keer pakken is enigzins fijn voor nog een uurtje, daarna wordt het alleen maar naar.

Die 5-HTP doe ik altijd wel de dag van de trip.. Bijv. als ik om 12 uur m'n MDMA neem, begin ik om 10 uur 's ochtends met 5-HTP...

10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
10 uur 50 mg, 11 uur 50 mg, 12 uur 50 mg, 1 uur 's middags 50 mg, tot ongeveer 9 uur 's avonds. Merk dat de magie van de eerste keer zo elke keer terugkomt.
Is dat niet gevaarlijk doordat je een serotoninevergiftiging kunt oplopen?

kaboutertje

Ligt er maar net aan hoe je je voelt!!:)

Soms lekker weekendje freaken!! Maar ik neem wel vaak xtc in combinatie met speed!
Vind dat een fijne combi en werkt super bij mij!
Kunt wat langer doorgaan!!

Hagelkaas

Newbie
Sorry voor de late reactie, maar het is me wel duidelijk. Zo'n lange periode op de pillen doorgaan is dus gewoon níet chill en ga ik dus ook níet doen. (Ik vreesde het zelf ook al wel een beetje :-P )

En als je twee avonden achter elkaar gaat spacen, is het effect dan wel oké of niet? Ik hoor namelijk van de één dat het wel kan en van de ander dat het niet kan..

Bo02

Ik heb wel op een festival twee dagen achter elkaar mdma gebruikt, en de tweede dag voelde ik het zeker net zo goed als de eerste dag, misschien wel beter. Dit waren alleen niet zulke grote hoeveelheden mdma.

TrippyShit

Badass junkie
30uur op mdma :tearsofjoy: Dan loop je overal rond behalve op de plek waar je echt bent, met alles en iedereen behalve de dingen en personen die er echt zijn. Behalve dat lig je ergens in een hoekje wsl en loop je niet eens maar denk je maar dat je aan het rondlopen bent. Ook vreet je tot bloedens toe je bek open en breken er waarschijnlijk tanden en zal het me ook niet verbazen als je kaak eruit schiet of juist verkrampt en vastzit. Ook voel je je op het laatst gewoon vies en verrot. Ook zal je de 1e paar dagen niet echt back to reality zijn en zal je een heeeeleee erge depri dip krijgen met schokjes in je hoofd en dergelijke shit. Afradertje dus :wink:

De mensen die denken dat 2x achter elkaar beter is, lul niet zo stom. Heb het zelf keer gedaan en de volgende dag ben ik zo raar gegaan dat ik met zwart voor mn ogen rondjes ging draaien, dacht; huh wrm doe ik dit?, en toen k.o gegaan. Goede les geweest. Het is een blijft chemische zooi het is geen dropje wat je 2dagen achter elkaar neemt. Je houd ook geen serotonine over. Behalve dat kan je het 1x doen, 2x doen en daarna gaat het ook neit meer werken hoor :wink:

nicolai

Wijs gebruiker
waarom wil je uberhaupt zo lang achter elkaar spacen?

ben je trouwens weleens 30 uur gewoon wakker gebleven? normaal gesproken ben je na 30 uur wakker blijven namelijk ook al best heen. laat staan als je 30 uur lang spaced op mdma.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Het ligt eraan wat je ermee wil bereiken, ikzelf vindt xtc voornamelijk leuk tijdens uitgaan, houseparty enz afterparty erbij dan is het leukste er wel van af naar mijn idee.
Beter overgaan op een lijntje pep als je zonodig door moet gebruiken. :wave:

mellowWw

Belezen gebruiker
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?

anoniempje

Bewuste gebruiker
mellowWw zei:
Bevalt de pep dan nog wel? Overheerst dat zowel het mdma gevoel als de mdma kater? of zit je dan met je véél te wakkere/nuchtere kop alsnog met een downer als je normaal gesproken zoiets hebt van 'nu vind ik het wel leuk geweest'?

Nou moet ik zeggen dat ik over het algemeen moeite heb met stoppen met gebruiken en liefts ook zo raar mogelijk wordt, maar laten naar een avond en nacht en eventueel de ochtend erbij is het mooi genoeg geweest en met pep blijf je wel langer wakker inderdaad, ik rookte gewoon een paar lekker jointjes als downer en slaap je zo en gaat de behoefte van meer willen ook weg!

knots

Newbie
30uur? je ljikt wel gek :grin:
Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie,
meestal maak ik er dan een eind aan. :stoned:
+ het lange doorgaan sloopt je alleen maar...

lichtpunt

Newbie
knots zei:
30uur? je ljikt wel gek :grin:
Na een uurtje of 8 a 10 is de motor wel aardig leeg in je koppie,
meestal maak ik er dan een eind aan. :stoned:
+ het lange doorgaan sloopt je alleen maar...

Uurtje of 8 a 10?? Hoevel snoep je er dan weg? Als ik naar een feest ga dan loop ik altijd eerst een tijdje nuchter rond. Als het feest b.v van 21 uur tot 6 uur is dan snoep ik me eerste pil rond 00uur en dan kan ik het heerlijk tot het eind vol houden zonder dat ik ook tussen al die brakke koppe langs de kant beland.

Ikzelf gebruik trouwens altijd 2 max 3 pillen per feest. Ligt eraan hoe sterk ze zijn maar meer als drie zijn tegen mijn eigen regels.

Doktor

Newbie
Ik heb afgelopen donderdag 4 pillen genomen om 1 uur 's nachts, eerste anderhalf na 1 uur nog een halfje erbij... en de rest na 3 uur.. ging door tot 8 uur snachts.. de trip was in het begin lekker, voelde me supergeil.. Begon hallucinaties te krijgen, niet leuke maar ook niet supereng, maar na een tijdje begin je gewoon de vermoeidheid te voelen, je lichaam wilt niet meer door. Ik kreeg na de trip heel erg last van gepiep in mijn oren, halverwege het slapen stond ik op om te gaan plassen. Na het plassen deed ik 1 stap achteruit, struikelde over de drempel en kwam volop mn rug neer op het beton. Ik had het pas een paar seconden later door.

Dus: MDMA leuk, maar wel met mate...

Bovenaan