Hoe lang stoned?

Purple haze

Bewuste gebruiker
Hoe lang ben je stoned als je geblowd hebt?? Ik minimaal 2 uur :) Zeker als ik een paar pilsjes erbij op heb :beer:

Weednator

Bewuste gebruiker
Als ik een jointje rook ben ik toch meestal 3u stoned , zeker ! Maarja meestal blijft het niet bij die ene :grin: .

:stoned:

azgaza

Badass junkie
Ik blow er vaak meerdere.. maar ik denk wel een uur of 3-4 ofzo. Ik ben wel eens stoned wakker geworden als ik veel geblowed had die avond.

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
Na een uurtje is het meestal toch al wel een stuk minder hoor. (Dan heb ik het over een lekkere joint)

Na 2 uur is de wazigheid meestal vrijwel helemaal verdwenen.

Dit is anders als ik meerdere joints heb gerookt. :wink:

matthijs

Badass junkie
Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
Bij mij is het meestal een half uurtje op zijn/haar hoogtepunt en dan gaat het nog een uurtje of 1,5 / 2 rustig door.

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
matthijs zei:
Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
Bij mij is het meestal een half uurtje op zijn/haar hoogtepunt en dan gaat het nog een uurtje of 1,5 / 2 rustig door.

Stoned wakker worden? Heb ik zelf nog nooit gehad, slaapt meestal lekker lang en vast als ik flink heb geblowt. :)

matthijs

Badass junkie
Pff...wel een paar keer gehad. Meestal omdat ik op vrijdag altijd goed ga smoken en op zaterdag ochtend er vroeg uit moet om te werken.
Mijn baas zei laatst nog teegen me: "Soms loop je ergens een keuken binnen, (werk in de keuken van een ziekenhuis) en dan kijk je eventjes om je heen en loop je weer weg...heel raar." Maargoed..ze is joegoslavisch dus als ik zeg dat het van de drank komt is het allemaal weer goed xDxD

ZI09

Bewuste gebruiker
Purple haze zei:
Martijnnn zei:
Stoned wakker worden? Heb ik zelf nog nooit gehad, slaapt meestal lekker lang en vast als ik flink heb geblowt. :)

Dat heb ik dus ook :)
Ik ben meestal ook niet mijn bed uit te krijgen met minder dan 6 bommenwerpers.

Heerlijk hard slapen dan meestal.

En hoe lang stoned, geen idee. Soms lijkt alles weer normaal, en dan 5 minuten later krijg je terug een klap. Ik denk een uur of 2, 2 en een half.

Jeller

Badass junkie
in het begin dat ik smoorde toch wel 3-4 uur

en op het einde was dat ongeveer 1-2 uur.. kblijf meestal wel nog de hele dag vrij loom

Purple haze

Bewuste gebruiker
Soms als ik me niet zo stoned meer voel ga ik even zitten en relax ik effe. Dan voel ik me weer loom worden. Zeker als je iets van een biertje erbij drinkt :beer:

xtaz

Wijs gebruiker
Een half uur geleden Roosendaalse weed gerookt, nu is het aan het minderen, dus deze keer zal het een uurtje zijn, of anderhalf uur. It's all about quality mate. :rolleyes:

Dr. Tommy

Badass junkie
matthijs zei:

heb ik ook wel eens..vooral balen als je dan ook nog moet werken..

MetaalKonijn

Badass junkie
kaalkopje zei:
matthijs zei:

Valt mee... als je geestdodend fabriekshal werk doet, bevalt me dat vaak stiekem nog beter. :P

Dr. Tommy

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
kaalkopje zei:
matthijs zei:

Valt mee... als je geestdodend fabriekshal werk doet, bevalt me dat vaak stiekem nog beter. :P

ja maar ik werk met mensen he..al zal het sommige oudjes niet opvallen :)

teebo

Bewuste gebruiker
soms 2uur soms 10min :confused:
overdag - 's avonds
binnen - buiten
alleen - in groep
maakt allemaal veel verschil

raging_bull

Bewuste gebruiker
Toch zeker een uur ben ik goed stoned, maar ik kan me dat dat uur wel makkelijk niet stoned gedragen, alleen zie je het aan mijn pupilen.

matthijs

Badass junkie
Half uur echt goed stoned. Daarna wordt het wat minder en na 2 à 3 uur ben ik gewoon suf en rook ik de volgende. Dit proces herhaalt zich dan een aantal keren.

Happydude

Belezen gebruiker
Toch zeker een uur ben ik goed stoned, maar ik kan me dat dat uur wel makkelijk niet stoned gedragen, alleen zie je het aan mijn pupilen.

dan ben je
1 - niet goed stoned
2 - volgens mij nog nooit stoned geweest want van een wietje gebeurd enr helemaal nix met je pupillen ..

de duur hangt erg af van de dosis .. als ik smorgens vroeg nog een restje opsteek en nog 3 hijsjes puur doe ben ik zeker stoned maar na een 3 kwartier is het dan wel weg ...
rook ik echter drie pijpjes en een flinke joint achter elkaar ga ik in 3 kwartier niet nuchter worden !!!! eerder 5 uurtjes nodig :stoned:

J0rrit

Badass junkie
Happydude zei:

dan ben je
1 - niet goed stoned
2 - volgens mij nog nooit stoned geweest want van een wietje gebeurd enr helemaal nix met je pupillen ..

de duur hangt erg af van de dosis .. als ik smorgens vroeg nog een restje opsteek en nog 3 hijsjes puur doe ben ik zeker stoned maar na een 3 kwartier is het dan wel weg ...
rook ik echter drie pijpjes en een flinke joint achter elkaar ga ik in 3 kwartier niet nuchter worden !!!! eerder 5 uurtjes nodig :stoned:

uhm, jawel. je pupillen worden niet groter of kleiner, maar als je van dicht bij in de spiegel kijkt staan je pupillen iets anders dan normaal, net als bij speed bijvoorbeeld.

Osi`

Bewuste gebruiker
u pupillen veranderen afhankelijk van het licht. Als het donker is, word het groter en als het veel licht is, word het kleiner.

En wiet doet daar niets aan hoor.

jasper

Wijs gebruiker
ik krijg gewoon snoeiharde wallen

en ontopic

hoelang je stoned blijft hangt ook af hoe veel en hoe vaak je gebruikt
als ik gewoon 1 keer in de week blow kan ik wel 4 uurs stoned zijn
maar als je iedere dag 1-3 joints blowt gaat het stoned zijn snel verdwijnen en wordt je enkel nog lam(niet echt stoned dus)

Happydude

Belezen gebruiker
Ik wel eens recht in zon gekeken en tch hele grote doppen gehad hoor !!! dat noemen ze nou endorfine ... komt bijv. ook bij het hardlopen ..

ga je aan de drugs zal ook je iris groen worden ... ziet er altijd leuk uit :)

en als je blowed gaat vooral je oogwit roder worden ....

Rokka

Newbie
2-3 uur en de rest van de dag duf.. Heb wel gemerkt dat een lekker bakkie pleur soms kan helpen (en veel suiker... maar das vaak geen probleem wanneer de vreetkick toeslaat :wink:)...
Ik heb altijd dat ik er zo wit uit ga zien.. Alsof ik ziek ben.. Bwehh.
Maar wat maakt het uit.. We roken rustig door.

Jeller

Badass junkie
van weed worden je pupillen wel ietsje groter hoor, maar omdat je oogleden dichtklappen valt da al minder op voor te beginnen en tzijn nie zo xtc-pupillen da ge krijgt e..

023User

Belezen gebruiker
Hmm van een goed jointje ongeveer 1.5 uur ofzo, maar ik rook meestal wel meerdere jointjes achter elkaar.

Denk dat het effect van een jointje ongeveer 2 uur duurt bij mij, laatste half uur meestal beetje duf..

Bovenaan