Purple haze
Bewuste gebruiker
Hoe lang ben je stoned als je geblowd hebt?? Ik minimaal 2 uur
Zeker als ik een paar pilsjes erbij op heb 

matthijs zei:Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
Bij mij is het meestal een half uurtje op zijn/haar hoogtepunt en dan gaat het nog een uurtje of 1,5 / 2 rustig door.
Martijnnn zei:Stoned wakker worden? Heb ik zelf nog nooit gehad, slaapt meestal lekker lang en vast als ik flink heb geblowt.![]()
Ik ben meestal ook niet mijn bed uit te krijgen met minder dan 6 bommenwerpers.Purple haze zei:Martijnnn zei:Stoned wakker worden? Heb ik zelf nog nooit gehad, slaapt meestal lekker lang en vast als ik flink heb geblowt.![]()
Dat heb ik dus ook![]()
Same hereJeller zei:in het begin dat ik smoorde toch wel 3-4 uur
en op het einde was dat ongeveer 1-2 uur.. kblijf meestal wel nog de hele dag vrij loom

xtaz zei:Half uurtje ongeveer, als ik al stoned geraak tenminste. :P
matthijs zei:Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
Bij mij is het meestal een half uurtje op zijn/haar hoogtepunt en dan gaat het nog een uurtje of 1,5 / 2 rustig door.
kaalkopje zei:matthijs zei:Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
heb ik ook wel eens..vooral balen als je dan ook nog moet werken..
MetaalKonijn zei:kaalkopje zei:matthijs zei:Stoned wakker worden is echt klote...misschien nog wel kutter dan dronken wakker worden.
heb ik ook wel eens..vooral balen als je dan ook nog moet werken..
Valt mee... als je geestdodend fabriekshal werk doet, bevalt me dat vaak stiekem nog beter. :P
Toch zeker een uur ben ik goed stoned, maar ik kan me dat dat uur wel makkelijk niet stoned gedragen, alleen zie je het aan mijn pupilen.

Happydude zei:Toch zeker een uur ben ik goed stoned, maar ik kan me dat dat uur wel makkelijk niet stoned gedragen, alleen zie je het aan mijn pupilen.
dan ben je
1 - niet goed stoned
2 - volgens mij nog nooit stoned geweest want van een wietje gebeurd enr helemaal nix met je pupillen ..
de duur hangt erg af van de dosis .. als ik smorgens vroeg nog een restje opsteek en nog 3 hijsjes puur doe ben ik zeker stoned maar na een 3 kwartier is het dan wel weg ...
rook ik echter drie pijpjes en een flinke joint achter elkaar ga ik in 3 kwartier niet nuchter worden !!!! eerder 5 uurtjes nodig![]()