hoe lang wakker afgelopen weekend?

maverick

Belezen gebruiker
Ik ben vrijdag ochtend rond 11 op gestaan.
Zaterdag ochtend en zondagochtend in bedgelegen maar niet geslapen.. ben dus nu zo berekend 60 uur wakker... nu gaat ik heerlijk slapen :) en tot aan oud en nieuw geen drugs meer :)..

hoe lang zijn de mede peppi's dit afgelopen weekend wakker geweest?

Ketaboy

Bewuste gebruiker
awh ik moest werken vrijdag dus ik was al om 7 uur op :P ik win :beer:
verlies eerder zo brak als de tyfus xD

en tot aan donderdag avond geen drugs meer :wave:

Tweak

Newbie
Vrijdag om 8u uit men bed. Nog niet geslapen sinds, maar zodra ben ik toch pitten. beetje teveel :smoke:

HTID

Bewuste gebruiker
Sinds vrijdagmorgen al wakker, ik ben echt een wrak :grin: Zodalijk maar proberen te slapen.

er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL

troebadoer

Bewuste gebruiker
Ik was dit weekend van zaterdagmorgen 8:00 tot zondagmorgen 10:00, dus 26 uurtjes, alhoewel ik vrijdag ook om 7 uur p gestaan ben, en rond 4 uur ben gaan slapen. dus eigelijk 50-4 uur ^^

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
VanessaW22 zei:
er wordt een vraag gesteld en een simpel antwoord op gegeven, trouwens als je regelmatig gebruikt hebben sommige mensen genoeg aan eventjes hun ogen dicht te doen en een uurtje of 2 te slapen.
Tis een kwestie van opstaan dan, maar als je moet opstaan kan je niet anders he, er zijn nu eenmaal zaken waar jeje verantwoordelijkheid voor moet opnemen.
Die laat ik niet vallen omdat ik mezelf moe maak
SIMPEL

Bekend verhaal hoor! Ik doe het sinds een maand of vier gelukkig een stuk rustiger aan, maar in de twee jaren daarvoor kwam het bij mij ook regelmatig voor dat ik drie/vier dagen wakker was.....
Pas wel een beetje goed op jezelf meis! Hier spreekt een ervaringsdeskundige. Door al dat tekort aan slaap bouw je geen weerstand meer op en een ernstige depressie of rare problemen met je gezondheid liggen op die manier ook heel SIMPEL binnen "handbereik". Ik heb het meegemaakt en het was voor mij de aanleiding om drastisch te gaan minderen!

wel ik denk dat ik een beetje die kant aan het opgaan ben.
Ik gedraag me soms vreemd zeggen anderen.
Lijkbleek uitzien en vooral het vervelenste: ijskoude handen!!!
kheb ook al een tijdje last van mijn re-been, (voelt aan als) pijnlijke zenuwen

Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
VanessaW22 zei:
Ah, ik neem aan dat iedereen wel iets heeft dat zich opvalt tijdens geregeld gebruik.

Uhm ja, dat denk ik ook ja. Maar ja, hoe ga je d'r mee om? Heb je er lak aan en ga je door met het slopen van je lichaam? Of is het een aanleiding om eens kritisch naar jezelf te gaan kijken en besluit je om jezelf weer beter te maken? Ik koos toch echt voor die laatste optie....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ben nu ongeveer 22 uur wakker, netjes toch? Ga ook over niet al te lange tijd lekker naar mijn bedje toe!

-spaceman-

Badass junkie
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?

maverick

Belezen gebruiker
ik weet het niet niet bijgehouden heb wel een beetje kunnen slapen dus geen vermelding voor mij deze week.. :wave:

maverick

Belezen gebruiker
-spaceman- zei:
SperSIZEboon zei:
-spaceman- zei:
HC_DAPNHE_HC zei:
ben sinds vrijdagochtend wakker

fucking hell, wat doe je je zelf aan!?

ach zolang is het toch niet?

tjah, het zal wel persoonlijk zijn... ik stort letterlijk in...
maar goed kan het niet zijn toch? hoe dan ook... als we maar genieten

daar is het leven voor!

daarom! we zijn jong.. btj uit je dak gaan mag best :).. vorige week ook vn vrijdag ochtend tot zondag aaf wakker.. 2 gram dr door heen gejast.. 60 uur wakker.. wel goed gegeten en gedronken.. wel moe maar verder niet kut.. goed is anders maarya.. wel meerdere dingen zijn slecht voor je..

:wave:

sannetjuh

Belezen gebruiker
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..

maverick

Belezen gebruiker
sannetjuh zei:
hmm het lijkt wel of sommige er trots op zijn da ze zolang wakker zijn..nou is niks om trots op te zijn hoor!!ik ben nu vanaf za.morgen 6uur wakker en ben er echt nie blij mee..lig maar beetje in me bed doelloos mezelf in slaap probere te krijge..

nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..

Funky Monkey

Badass junkie
Al is het niet op speed en telt het dus eigenlijk ook niet, maar ik ben al zo'n 33 uur wakker... waarom? Ja uhhh... je staat zaterdag op met de verwachting een normale dag te hebben. S'avonds had ik dienst gedraait bij Kribuh Shit, waarna we een tegezellige naborrel hadden, waardoor we besloten nog maar naar de shop te gaan, nadat we een pitstop in mijn oma's kelder hadden gemaakt, omdat die nog niet open was. Waar we 1 uur later en 2 blunts verder maar besloten weg te gaan omdat we te stoned waren. Hierna ik mij op de terug weg realiseerde dat ik nog bij mijn oma moest schoonmaken. Hierdoor was het echter onmogelijk om eerst te gaan slapen, want dan was ik nu waarschijnlijk pas wakker geworden. Wat mij dus maar een keus gaf en ik dus maar gewoon eerst ben gaan schoonmaken, waar mijn oma zei dat ik ook best mee mocht eten en dat ze daar eigenlijk al vanuit gegaan was. Het eten was heerlijk en het schoonmaken kon leuker, maar ondanks dit alles was het toch nog gezellig.

[/sleep-mode on]

Neuh ik snap hem zelf ook niet zo goed, maar ik kom er gewoon niet uit! xD

sannetjuh

Belezen gebruiker
maverick zei:
sannetjuh zei:

nee dat is neit doel van dit topic.. gewoon ter informatie dat hoort gewoon bij het gebruik van speed.. en ben benieuwd hoe dit bij anderen zit..

ja da snap ik wel :) maar bedoel dat sommige zeggen ach ben PAS 45 uur wakker bij wijze van..of zolang is het toch niet 50uur..zulke uitsprake bedoel ik!

maverick

Belezen gebruiker
sannetjuh zei:
maverick zei:
sannetjuh zei:

ja da snap ik wel :) maar bedoel dat sommige zeggen ach ben PAS 45 uur wakker bij wijze van..of zolang is het toch niet 50uur..zulke uitsprake bedoel ik!

oke dan!:) en sperzieboon geen wedstrijdje ervan maken hea.. :wink: wil niet dat dit topic, wat door mij is gestart, de oorzaak is dat er binnenkort een explosie is van allemaal neurotische ronddwalende 'kijk mij ik ben 1 week lang wakker' pepkleppende hallucinerende paranoïa zombie's...

:wave: alvast bedankt

Speedtrauma

Experimenterende gebruiker
Whehe twas eerder vorig weekend da nogal lang is uitgelopen :sunglasses:
Voor ik het goe en wel besefte wast alweer zondag, 1weekl later :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sinds vrijdagochtend 07:15u wakker, dat is nu dus al bijna 48 uur. Het is dat het in mijn hoofd nog steeds zo snel gaat (maar wel heel warrig en vaag), want ik ben verder nu toch echt te kapot voor woorden. Heb er veel voor over om zo direct in slaap te vallen, maar ben bang dat ik daar nog iets te druk voor in mijn hoofd ben. Maar gewoon toch even lekker liggen met de ogen dicht kan ook al heilzaam zijn. Zal me vast wel iets beter doen voelen. Hier achter de computer zitten en dingen (cq " halve romans") posten op het forum, gaat namelijk ook wel heel erg traag. Bij iedere zin raak ik afgeleid door mijn gedachtes en ga ik eerst weer 10 min. voor me uit staren, voordat ik aan een volgende zin begin. :grin: . Bijna niemand leest volgens mij die lange lappen met (speed)teksten, dus kan ik me de moeite eigenlijk ook net zo goed besparen en toch maar weer even in bed gaan liggen.
Hoewel ik nog wel extra goed in de gaten hou, dat mijn (speed)teksten vandaag niet net zo chaotisch en vaag zijn zoals het grootste gedeelte van mijn gedachtegang momenteel. Om die reden gaat het typen dus waarschijnlijk ook NOG langzamer..... :(

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
geen spaak aan vast te knopen

Nee?? Grapje toch zeker?
Ik doe zo mijn best om nog enigszins een klein beetje normaal over te komen en dubbelcheck bijna alles wat ik schrijf. Maar ja, ik ben en blijf momenteel nog steeds heel wazig natuurlijk (sterker nog, het wordt iedere minuut weer een stukje erger volgens mij)), dus datgene wat ik zelf heel goed begrijp is voor een ander inderdaad misschien wartaal :mrgreen: .

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
ik denk dat het ook mede door mijn status komt hoor..

beetje wazig van de GHB :hearteyes:

Nou wat gezellig dan toch, al die wazige mensen hier zo op de vroege zondagmorgen!! Kan mijn ochtend misschien toch niet meer stuk? :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
het is dus nu echt slapie slapie tijd ... buisjes dicht ... spiegeltjes weg ...

:wave:

Hasta manana ...

:hearteyes:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
pff ben al wakker sinds donderdag 9 uur in de ochtend -__- echt damm. Ik moet zo werken xD dat gaat leuk worden.

Bovenaan